Effie sedaj pod okriljem družbe Ascential, lastnice Kanskih levov

29. oktobra. 2024 /

Ascential, specializirano podjetje za informiranjem, podatke in obveščanje, sicer tudi organizator mednarodnega festivala Cannes Lions, je sklenilo dogovor o prevzemu Effie, globalnega merila za marketinško učinkovitost. Družba Ascential vodi vodilne svetovne blagovne znamke v osrčje prihodnosti v industriji. To dosega prek dogodkov, z informiranjem in pripravo baz podatkov in svetovalnimi storitvami. Sestavlja jo več kot 700 zaposlenih, prisotni pa so v več kot 100 državah.

Effie se bo pridružil Ascentalovi LIONS diviziji, ki zagovarja kreativni marketing, ki ima pomen, in spodbuja rast z ustvarjalnim, učinkovitim marketingom. Effi vodi, zagovarja in navdihuje prakso učinkovitosti marketinga na globalni ravni ter gosti največje, najtrdnejše in najbolj prestižne nagrade za učinkovitost marketinga na svetu. Ponuja vpoglede iz več kot 125 trgov.

Trenutna mednarodna neprofitna organizacija Effie Worldwide Inc. bo sicer ohranila svoje naloge in jih še razširila pod novim poimenovanjem The Effie LIONS Foundation. Fundacija bo posvečena izobraževanju novih generacij, z vzpostavitvijo izobraževanj za študente marketinga, hkrati pa bo pod svoje okrilje sprejela že obstoječe neprofitne iniciative družbe LIONS.

Phillip Thomas, izvršni direktor družbe Ascential, je ob tem povedal: »Povezovanje LIONS i Effie je močan dokaz, da sta učinkovitost in kreativnost v marketingu neločljivo povezani. Vsa ozaveščena podjetja se zavedajo, da kreativnost in učinkoviti marketing spodbujata rast. To zgodovinsko partnerstvo bo dopolnilo vpoglede in informacije o učinkovitosti marketinga in kreativnosti, ki jih LIONS že ponuja prek WARC, The Work in Contagious, ter tako marketinškim strokovnjakom po celem svetu zagotovilo podatke in dokaze, ki jih potrebujejo za utemeljitev pomembnosti kreativnosti in učinkovitosti. Ustanovitev fundacije The Effie LIONS Foundation pa bo zagotovila izobraževanje in navdihovanje naše industrije ter razširila priložnosti za vse, ki želijo graditi kariero v kreativnosti in marketingu.«

Traci Alford, predsednica in izvršna direktorica Effie Worldwide pa pravi, da »smo navdušeni, da se pridružujemo LIONS z blagovnimi znamkami, ki se medsebojno dopolnjujejo, a so hkrati edinstvene. Tesnejše sodelovanje med Effie, ki je globalni standard za učinkovitost marketinga, in blagovnimi znamkami LIONS, je vznemirljiva priložnost za industrijo, saj bo deljenje vpogledov in iskanje sinergij v naših podatkih pomagalo razčleniti vlogo ustvarjalnosti pri spodbujanju splošne učinkovitosti marketinga. Skupaj bomo lahko bolje razumeli ključne dejavnike rasti in podjetjem pomagali dosegati uspehe.«

Effie mreža sestavlja 59 partnerjev na 125 trgih, trenutno s sedežem v New Yorku in pisarnami v Pekingu in Veliki Britaniji, bo še vedno deloval pod vodstvom Traci Alford, predsednice in izvršne direktorice Effie Worldwide.