[Effie intervju] Aljaž Krese, namestnik direktorja trženja, Pro Plus: “Poleg gledanosti, je učinkovitost za nas najpomembnejši kazalec uspešnosti.”
V seriji Effie intervjujev z našimi cenjenimi parterji se pogovarjamo o njihovem delovanju, Effie filozofiji in kako jo uveljavljajo v podjetju in kako skrbijo za to, da je njihovo delovanje učinkovito.
“Poleg gledanosti, je učinkovitost za nas najpomembnejši kazalec uspešnosti. Naša strategija zato ostaja usmerjena v lokalno vsebino, ki je pri naših gledalcih najbolj priljubljena, vse to pa nadgrajujemo s tehnološkimi rešitvami, ki nam omogočajo uvedbo novih načinov oglaševanja, od promocijskega umeščanja izdelkov do načrtovanja oglasnih blokov, novih kreativ na digitalnih platformah in predvsem učinkovitem prepletu vsega naštetega” v tokratnem Effie intervjuju navaja Aljaž Krese, namestnik direktorja trženja na Pro Plusu.
Za tudi že na Effie-ju nagrajeno medijsko hišo Pro Plus je ponovno rekordno leto, v katerem so na enem od svojih digitalnih medijev zabeležili rekordnih milijon različnih uporabnikov v enem mesecu. Kako uspevajo ohranjati učinkovitost na vseh področjih in kakšen je njihov vpogled v prihodnost, pa v spodnjem intervjuju.
- Effie tržno-komunikacijsko učinkovitost nadgrajuje z učinkovitostjo v celotnem marketinškem spletu. Kako razumete ta premik in kako v vaši medijski hiši skrbite za učinkovitost celotnega marketinškega spleta?
Ta premik razumemo kot logičen odziv na potrebo po celovitem pristopu v sodobnem marketinškem ekosistemu. Je ključnega pomena za doseganje uspeha, saj združuje vse elemente marketinškega spleta, od kreativne zasnove do izvedbe in analize. In na POP TV vemo, da se le tako lahko ustvarja uspešne projekte, ki resnično odmevajo pri gledalcih in bralcih. Naša strategija je že od nekdaj temeljila na prepletanju vseh teh elementov in naša marketinška akcija ne le nagovarja, ampak tudi vključuje občinstvo na način, ki je merljiv in ciljno usmerjen. S Poslovnim partnerjem ponujamo najboljše možne rešitve in orodja, ki jim omogočajo, da dosežejo svoje cilje. Hkrati se nenehno prilagajamo spremembam in razvoju na vseh področjih marketinga. Tak pristop nam omogoča, da razumemo naše gledalce ali bralce – kdo so, kaj si želijo in kako se odzivajo na sporočila naših oglaševalcev. To je temelj, na katerem gradimo kreativne in učinkovite marketinške akcije.
- V izvedbi Effie Slovenija 2021 ste prejeli posebno omembo za produkcijsko hišo, tudi letos ste navedeni pri mnogih kampanjah. Kako nadgrajujete sodelovanje z naročniki z novimi sezonami kampanj?
Omemba je potrditev, da prizadevanja POP TV za celovito marketinško učinkovitost prinašajo rezultate, ki ne le izpolnjujejo, ampak pogosto presegajo industrijske standarde in pričakovanja.
To nas še bolj spodbuja, da nadaljujemo s kakovostnim in inovativnim delom. Poudariti moram, da so tako dobri rezultati plod našega močnega partnerstva z agencijami in oglaševalci. Z njimi tesno sodelujemo in se pogovarjamo o njihovih pričakovanjih, ciljih in ključnih sporočilih, ki jih želijo posredovati preko naših kanalov.
Trudimo se, da vsako novo kampanjo obogatimo s svežimi in inovativnimi pristopi, ki izstopajo in pritegnejo pozornost ciljne publike. Za nas je učinkovitost, poleg gledanosti, najpomembnejši kazalnik uspešnosti. Agencije in oglaševalci se ne bodo odločili za ponovno oglaševanje, če oglas nima komunikacijskih in predvsem prodajnih učinkov. Zato naša strategija ostaja usmerjena v lokalno vsebino, ki je pri naših gledalcih najbolj priljubljena, vse to pa nadgrajujemo s tehnološkimi rešitvami, ki nam omogočajo uvedbo novih načinov oglaševanja, od promocijskega umeščanja izdelkov do načrtovanja oglasnih blokov, novih kreativ na digitalnih platformah in predvsem učinkovitem prepletu vsega naštetega.
- Kako zaznavate spremembe navad potrošnikov v zvezi z medijsko potrošnjo, še posebej v digitalnem okolju? Kako se prilagajate spremembam?
Seveda se močno zavedamo sprememb in vpliva digitalnega okolja. Ravno zato smo še bolj prepričani v svojo strategijo, ki je naša največja konkurenčna prednost. To so razvoj varnih in stabilnih lastnih digitalnih platform, verodostojnost vsebin ter informacij na teh platformah ter osebni odnos, ki ga imamo z našimi poslovnimi partnerji.
- Za vami so ponovno rekordni rezultati na področju dosega vaših medijev – v letošnjem letu ste dosegli milijon uporabnikov v enem mesecu. Kako ohranjate rast?
Mi smo že zelo zgodaj ugotovili, kako pomembni so digitalni mediji. Portal 24ur.com smo vzpostavili leta 1999 in še danes ostaja vodilni medijski spletni portal. Že takrat smo vedeli, da je to del prihodnosti, in moram reči, da nam to zelo uspeva; vsi naši spletni portali dosegajo najvišja mesta v svojih kategorijah. Pri tem povezujemo vsebine, ki uporabnike zanimajo in iščemo priložnosti za izpostavitev zgodb oglaševalcev. Uspešni smo, ko povežemo uporabnika in oglaševalca na način, da imata od tega odnosa oba koristi. To je bistvenega pomena za vsako kampanjo, ki želi biti učinkovita. Zato prisegamo na kakovostno vsebino, ki jo, tako kot na našem neodvisnem informativnem področju, tudi v trženjskem postavljamo na prvo mesto. Vsebina je zato temelj našega celostnega pristopa pri ustvarjanju kampanj, od idejne zasnove do izvedbe projekta, pri čemer izkoristimo vse kanale naše medijske hiše. Oglaševalcem nudimo preplet display in video oglasov, vsebinskega marketinga, nativnih oglasov, SEO vsebin, sodelovanja z vplivneži in našega najmočnejšega medija, televizije.
- Kako se pripravljate na prihodnje izzive in priložnosti v digitalnem svetu?
Naš cilj je, da ponudimo svojim gledalcem in bralcem dobre zgodbe, oglaševalcem pa prostor, ki ga bodo lahko najučinkovitejše izkoristili za dosego svoje ciljne javnosti. Res je, da je delež digitalnega oglaševanja v medijih vse večji. Za nas to ni nekaj novega, saj tudi sami razvijamo digitalne platforme, ki nudijo priložnosti za vse oglaševalce. Naši naročniki niso le velika podjetja, ki bi si lahko privoščila velike oglaševalske akcije na televiziji; med njimi so tudi manjša in srednja podjetja, ki so zaradi narave njihovega dometa bolj prisotne na spletu. S tem želim povedati, da digital raste, a ne na račun televizije. V zadnjih treh, štirih letih so smo bili priča slabim praksam na globalnih družbenih platformah, povezanim z lažnimi novicami, zasebnostjo in analitiko, in opažamo, da se zdaj oglaševalci bolj zavedajo pomena t. i. premium založnika, kar naša medijska hiša je. To pomeni, da so pri nas v ozadju uredniška politika, stabilnost, varnost in preverjenost in zaradi tega se zaupanje v naše delo še dodatno utrjuje.