Effie® Index 2021: McCann Worldgroup ponovno na vrhu, najbolj učinkovit oglaševalec AB InBev
3. novembra. 2022 /
Vir: Effie Index 2021
Effie Worldwide je razglasil globalne rezultate Effie Index-a 2021 – razvrstitev najučinkovitejših oglaševalcev, blagovnih znamk, agencijskih holdingov in mrež, posameznih agencij in neodvisnih agencij po vsem svetu.
»Effie Index 2021 odraža učinkovitost, ki je bila dosežena v enem izmed najbolj zahtevnih obdobij v zgodovini. Podjetja in znamke, ki so vključene v to lestvico, so pokazale nepopustljivo predanost marketinški učinkovitosti in predstavljajo vztrajnost, agilnost in kreativnost v naši industriji,« je povedala Traci Alford, globalna izvršna direktorica Effie Worldwide in čestitala vsem najvišje uvrščenim za oblikovanje Idej, ki delujejo®.
Effie Index 2021 vključuje več kot 4.500 finalistov in zmagovalcev iz globalnega, štirih regionalnih in 50 nacionalnih Effie Awards programov, ki so potekali med 1. januarjem 2021 in 31. decembrom 2021, vključno s finalisti in zmagovalci Effie Slovenija 2020.
Mesto najbolj učinkovitega oglaševalca je letos prvič zasedel AB InBev, z deli za različne znamke kot so Cerveza Nuestra Siembra, Quilmes, Victoria, Andes, Brahma, Poker in Michelob ULTRA. McDonald’s je postal najbolj učinkovita znamka, Omnicom Group pa je prvič po letu 2012 zamenjal WPP na mestu najbolj učinkovitega agencijskega holdinga. McCann Worldgroup je že četrto leto zapored najbolj učinkovita agencijska mreža, FP7 McCann Dubai pa je s sodelovanjem z regijskimi in globalnimi znamkami kot so Mastercard, Dettol, Unilever OMO, Astra Zeneca in Lebanese Breast Cancer Foundation, dosegel mesto najbolj učinkovite posamezne agencije. Najbolj učinkovita neodvisna agencija je prvič postala novozelandska agencija Special Group.Mesta najbolj učinkovitih v Evropi so zasedli: PepsiCo (oglaševalec), IKEA (znamka), Omnicom (agencijski holding), McCann Worldgroup (agencijska mreža), izraelski McCann Tel Aviv (posamezna agencija) in ukrajinski Gres Todorchuk (neodvisna agencija). Hrvaška agencija Studio Sonda se je uvrstila na deseto mesto med najbolj učinkovitimi neodvisnimi agencijami.
Spremenjeno točkovanje za Effie Index 2021
Vir: Effie Index 2021
Effie Worldwide je za Effie Index 2021 uvedel nov način točkovanja, ki iz linearne lestvice prehaja na eksponentno. Nov način točkovanja bo od leta 2022 uveden tudi v vseh Effie Awards programih po svetu, vključno z Effie Slovenija 2023.
Nov način točkovanja omogoča še večjo izpostavitev najboljšim projektom, razmerje med točkami primarnih in sodelujočih podjetij pa ostaja enako.
Rezultati Effie Index 2021 so dostopni na spletni strani effieindex.com.
Zaključna prireditev s podelitvijo nagrad Effie Slovenija 2020
2. december 2021, 19.30, Festivalna dvorana Ljubljana
2. Effie dan: Trendi in znamke
januar/februar 2022