Argeta in Luna \TBWA prejeli srebrno nagrado Best of Europe

12. decembra. 2024 /

Effie Europe_winners

Včeraj je v Bruslju potekala podelitev nagrad Effie® Europe, ki potekajo pod okriljem EACE. Podeljenih je bilo 55 nagrad kar 40 agencijam iz 19 evropskih držav.

Med nagrajenci je tudi slovenska kampanja Argeta: Oda pekom, naročnika Atlantic Grupe in agencije Luna \TBWA v sodelovanju z Media Publikumom. Kampanja je osvojila srebrno nagrado v kategoriji Best of Europe: Food&Beverage. V kategoriji so se potegovali s svetovnima velikanoma Lipton in Unilever. Po osvojeni zlati nagradi na Effie Slovenija 2023, kjer je zlato osvojila tudi kampanja Mobilna aplikacija DRAJV, je doseg na mednarodnem tekmovanju izjemen uspeh.

Euro Effie, ki smo ga prejeli za kampanjo Oda pekom v kategoriji »Best of the best: hrana in pijača« ima za nas še posebno vrednost, saj smo v izredni konkurenci dobitnikov zlate Effie nagrade na nacionalnih nivojih uspeli dokazati, da izstopamo tudi v primerjavi z najboljšimi in najuspešnejšimi znamkami v Evropi. Če povlečem paralelo s športom: državni prvaki smo sedaj stopili na stopničke na evropskem prvenstvu! Nagrada izpostavlja in potrjuje vrednost našega doslednega in dolgoročnega dela ter strateškega vlaganja v znamko Argeta, ki tako še jača svojo vodilno pozicijo mesne in ribje paštete št. 1 v Evropi.” je zadovoljstvo ob izjemnem uspehu delil Enzo Smrekar, podpredsednik uprave za delikatesne namaze, Donat in internacionalizacijo v Atlantic Grupi ter glavni direktor Atlantic Droge Kolinske.

Dali Bungić, direktorica agencije Luna \TBWA pa je dodala: “V stroki se pogosto srečujemo s kreativnimi domislicami in instant komunikacijskimi rešitvami. Naš pogled pa je vedno usmerjen dlje – v dolgoročnost, kakovost in predvsem učinkovitost. Za nas so Effiji priznanje stroke, da smo najmočnejši v ravno v idejah, ki v resnici dosegajo najboljše poslovne rezultate.
Izjemno sem ponosna na ekipo, da so v agencijsko zbirko dodali že tretji Euro Effie. Nič pa seveda ne bi bilo mogoče brez Argete, ki je naš dolgoletni partner in nam ponuja platno, na katerem lahko skupaj ustvarjamo in se učimo.”

Grand Effie je prejela agencija Dentsu Creative iz Amsterdama za kampanjo A Piece of Me, znamek KPN, naziv Agencijska mreža leta pa je pripadel McCann Worldgroup. 

Vse zmagovalce si lahko ogledate tukaj.

Iskrene čestitke Atlantic Grupi in Luni \TBWA za ponovno izjemen uspeh v mednarodnem okolju.