Nathalie, Jonathan in Nick na prvem Effie dnevu, 11. marca
Še dober teden nas loči do 1. Effie dneva, ko bomo poslušali tri predavatelje iz treh različnih, a povezanih področij. Pridružite se nam v sredo, 11. marca ob 8.30 v Hotelu Slon v Ljubljani, in si zagotovite vrhunska znanja, praktične izkušnje in navdihujoče ideje.
Spletna psihologinja Nathalie Nahai nam bo govorila o šestih psiholoških načelih za ustvarjanje bolj resonančne, privlačne in dragocene uporabniške izkušnje. Predstavila bo znanstveno osnovo, s katero boste lahko konkretno izboljšali rezultate na spletu. Izpostavila bo tudi učinkovite primere globalnih znamk, ki jih boste lahko uporabili pri ustvarjanju prvovrstne uporabniške izkušnje.
Jonathan Brown, strateški partner iz agencije McCann London bo na predavanju govoril o medsebojni prepletenosti kulture in učinkovitosti. Ideje, ki bi lahko sicer odlično delovale, lahko hitro pristanejo na zelo spolzkih tleh brez razumevanja, upoštevanja in spodbujanja kulture učinkovitosti, zato je za uspešne tržno-komunikacijske kampanje potrebno oboje. Jonathan bo na večkrat nagrajenih primerih kampanj Aldija in Xboxa, pokazal, na kakšne načine vzpostavimo turbo polnjenje med kulturo in učinkovitostjo in uspešno povečamo donosnost kulture.
Nick Mawditt, izvršni partner v specializirani agenciji Talon Outdoor bo govoril o tem, kako v oglaševanju še nikoli ni bila pomembnejše podajanje točnih, zanesljivih in relevantnih kazalnikov uspešnosti. Nick bo v svojem predavanju podal primere iz bogate, 30-letne kariere s področja medijskih in oglaševalskih raziskav, predstavil pa bo tudi najnovejše tehnike, ki jih uporabljajo ponudniki zunanjega oglaševanja za spremljanje in merjenje uspešnosti kampanj z uporabo naprav in lokacijskih podatkov.