Na jubilejni Effie Slovenija 2020 tudi zmagovalec študentske Effie žirije
Na pobudo Effie partnerja, Zavarovalnice Triglav, v sklopu jubilejne izvedbe Effie Slovenija 2020, prvič organiziramo študentsko žiriranje, v katerem sodelujejo izbrani študentje Ekonomske fakultete (EF) in Fakultete za družbene vede (FDV) pod mentorstvom prof. dr. Vesne Žabkar iz EF in izr. prof. dr. Anžeta Burgerja in asist. mag. Nataše Verk iz FDV.
Iz ekonomske fakultete v žiriji sodelujejo: Anamarija Ahlin, Paulina Batistič, Julija Kancler in Klemen Strle, iz Fakultete za družbene vede pa Ajda Cedilnik, Urška Čuk, Satin Papež in Tina Pichler.

Člani študentske Effie žirije so se prvič sestali 4. novembra 2021 in v pregled prejeli izbrana dela, ki jih je tekmovalna žirija uvrstila med nagrajence. Študentski žirantje se ponovno srečajo 11. novembra, ko bodo izbrali svojega zmagovalca, ki ga bodo razglasili na Zaključni prireditvi Effie Slovenija 2020.
Študentsko žiriranje je podprla Zavarovalnica Triglav, popotnico študentski žiriji pa je podala Alenka Jančar, vodja upravljanja blagovne znamke:
»Biti član žirije Effie je izjema čast. Daje neprecenljivo izkušnjo, ki terja analitičen in poglobljen pristop pri pregledovanju prejetih prijav ter te kot žiranta drži v nenehni pozornosti celostnega pregledovanja prijave. Tu ni prostora za površnost. Effie daje vpogled v obsežen segment del, kjer jih večina dosega izjemno učinkovitost tržnega komuniciranja. Prevzema te, ko se soočiš, kako znamke rešujejo svoje izzive. Torej, ko se za izziv določi, katera kreativna ideja bo njen protagonist, ter kako je pri tem ključno, da se strateški pristop vodi skozi celotni proces izvedbe, da na koncu dosežeš cilj, ki ni le dober, ampak učinkovit.
V Zavarovalnici Triglav dajemo močen poudarek podpori marketinške stroke in ko je priložnost dana mladim, temu dajemo še poseben pomen. Zato želim vsem mladim žirantom, da bo ta izkušnja za njih enako dragocena. Prejeli bodo odlično popotnico, ki daje vpogled, kako marketing deluje, rešuje in snuje svojo namenskost ter učinkovitost poslovanja. Dela jasno potrjujejo, kako pomembno je cilje, ki jih želimo doseči, postaviti najprej, in koliko kreativnosti je pri tem, da nas učinkovito pripelje do konca poti. Uživajte v žiriranju, naj vas le-to čim bolj strokovno obogati.«