Mojca Avšič je predsednica žirije Effie Slovenija 2025

11. marca. 2025 / Aktualno

Dvanajsti slovenski Effie žiriji bo predsedovala Mojca Avšič, izvršna direktorica marketinga in digitalne prodaje v Petrolu.

Ob prevzemu funkcije je Mojca povedala: »Effie je ena najprestižnejših in najvrednejših nagrad na področju marketinške komunikacije. Ne ocenjuje zgolj kreativnosti, temveč potrjuje učinkovitost kampanj. To pomeni, da so marketinške komunikacije dosegale merljive poslovne in prodajne rezultate, izpolnile marketinške in komunikacijske cilje ali pa prispevale k izboljšani uporabniški izkušnji, optimizaciji procesov in uspešnejšemu poslovanju podjetja. Vedno poudarjam, da je odgovornost vsakega marketingaša voditi in upravljati vsak projekt, kot da bi bil »Effie case«. Effie namreč temelji na strogih globalnih standardih in objektivnih kriterijih, ki izločajo subjektivno presojo, všečnost ali zgolj inovativnost projekta. Prav ti kriteriji so ključni pri zagotavljanju, da se marketinška komunikacija ocenjuje skozi prizmo resničnih poslovnih učinkov, obenem pa omogočajo tudi objektivizacijo projektov ter njihovo medsebojno primerljivost.«

Mojco Avšič je karierna pot vodila skozi največja slovenska podjetja, kjer je s svojo vizijo, strokovnostjo in energijo pustila močan pečat. Pred pridružitvijo Petrolu je skrbela za strateški marketing NLB Skupine, kjer je vodila ključne projekte na področju znamčenja, digitalne preobrazbe in inovacij. Svojo kariero je začela v Mercatorju, kjer je med drugim delovala kot izvršna direktorica za marketing in razvoj na ravni skupine. Kasneje je v Drogi Kolinski (del Atlantic Grupe) vodila področje raziskav in razvoja v strateškem poslovnem segmentu delikatesnih namazov. Poklicno pot je nato nadaljevala kot direktorica marketinga za množični trg v Telekomu Slovenije.

Je izjemno ciljno naravnana in usmerjena k doseganju konkretnih rezultatov. S svojo neustavljivo energijo in strokovnim znanjem zna povezati potencial svojih sodelavcev ter jih motivirati k preseganju pričakovanj. Njena predanost stroki jo je vodila tudi v aktivno vlogo v marketinški skupnosti – bila je članica Organizacijskega odbora SOF, predsednica Effie Slovenija 2016 ter dva zaporedna mandata članica UO Združenja oglaševalcev, ki ga je v letih 2020/2021 tudi vodila kot predsednica. V obdobju 2014–2017 je bila članica upravnega odbora Slovenske oglaševalske zbornice (SOZ). Za svoje dosežke je bila leta 2011 nagrajena z nazivom Marketinška direktorica leta, ki ga podeljuje Društvo za marketing Slovenije (DMS).

Sama pravi, da kot ciljno usmerjena, analitična in strukturirana oseba vedno vrednotim projekte skozi objektivne kriterije in to bo tudi njeno vodilo pri vodenju letošnje Effie žirije, pri čemer čuti veliko odgovornost.

»Žirijo sestavljajo strokovnjaki iz različnih panog, zato je ključno razumeti delovanje različnih panog in njihove specifike ter zagotavljati strokovno in argumentirano razpravo. Posebnost Effieja je, da se neposredni konkurenti izločijo iz ocenjevanja, kar lahko pomeni izgubo dragocenih vpogledov v delovanje panoge. Kot predsednica bom skrbela, da to uravnotežimo z multidisciplinarnim pogledom in premišljeno presojo. Moj cilj je, da bomo vsi člani žirije na koncu ponosni na svoje delo – na visoko strokovno raven, transparentno evalvacijo, konstruktivne debate, iskriva mnenja in nenazadnje tudi na težke odločitve. Kajti – če odločitev ni bila težka, potem ni bila prava.« je še dodala.