Kako doseči odlično uporabniško izkušnjo?
Osrednja govorka na prvem Effie® dnevu, 1. aprila 2021, bo spletna psihologinja Nathalie Nahai s predavanjem »6 načel odlične uporabniške izkušnje«. Seznanila nas bo s šestimi psihološkimi načeli za ustvarjanje bolj resonančne, privlačne in dragocene uporabniške izkušnje. Podala bo vpogled v psihologijo potrošnikov, vse od kognitivnih obremenitev do hedonskih prilagoditev, nanizala pa bo tudi učinkovite primere globalnih znamk, ki so dosegle prvovrstne uporabniške izkušnje. Pričakujete lahko tudi konkretne primere, aktualne v pandemičnem času.
Spletna psihologinja Nathalie Nahai je mednarodna govorka in avtorica knjižne prodajne uspešnice »Webs of Influence: The Psychology of Online Persuasion«, ki je bila prevedena v sedem jezikov. V svojem delu raziskuje preplet prepričevalne tehnologije, etike in psihologije spletnega vedenja. Dela z naročniki kot so Google, PwC, Unilever in Harvard Business Review. O vplivu tehnologije na naše življenje tudi piše za številne publikacije. Njeni govori na televizijskih programih (BBC, Sky, CNN) in radijskih postajah (BBC Radio 4) so bili zelo odmevni. Njene misli lahko spremljate tudi na njenih podkastih z naslovom The Hive Podcast in Seeking The Self. Nathalie na mednarodnem prizorišču predava o psihološki dinamiki, ki se skriva za vedenjem potrošnikov in uči o tem, kako v etičnih mejah prenesti principe vedenjske znanosti v digitalni svet komunikacij – v nadgradnjo spletnih strani, vsebinskega marketinga, oblikovanja izdelkov in potrošniške izkušnje.
