Kaj pripravljamo za jubilejno izvedbo Effie® Slovenija 2020?
To jesen smo zastavili usmeritve desete jubiljene sezone izvedbe nagrade za tržno-komunikacijsko učinkovitost Effie® Slovenija 2020. Začrtali smo smernice strokovno-izobraževalnih dogodkov in tekme ter opredelili prve pomembne datume.
Jubilejna izvedba Effie Slovenija 2020 bo tokrat temeljila na 3 strokovno-izobraževalnih dogodkih, s katerimi želimo s strokovno javnostjo deliti ključna spoznanja in praktične izkušnje o celotnem marketinškem spletu. Poudarek vsebine dogodkov bo na razumevanju trendov in podatkov ter zastavljanju strategij tržnih znamk, ki temeljijo na razumevanju današnjega digitalnega sveta in povezovanju znamk s ciljnimi javnostmi. Udeleženci bodo prav gotovo dobili odličen vpogled v številne izstopajoče primere tržno-komunikacijskih kampanj tako na globalnem kot na lokalnem nivoju. Temelj vseh izobraževanj bo razumevanje učinkovitosti in uspešnosti blagovnih znamk.
Prvi Effie dan bo 11. marca 2020 dopoldan v Hotelu Slon v Ljubljani. Temeljil bo na znanju in navdihu. Znanja bodo delili vrhunski strokovnjaki, ki bodo predstavili uspešne strategije globalnih tržnih znamk, podali poglobljeno vpogled v psihologijo potrošnikov na spletu in osmislili vlogo medijev v današnjem disruptivnem svetu. Pričakujemo Natalie Nahai, spletno psihologinjo in avtorico knjižne uspešnice Webs of Influence: The Psychology of Online Persuasion, Karen Crum, globalno direktorico za strategije tržnih znamk v McCann Worldgroup, in medijskega strokovnjaka, Barrya Cupplesa, nekdanjega sodelavca Omnicom Media Group in sedanjega direktorja Talon Outdoor, specializirane agencije za zunanje oglaševanje.
Drugi Effie dan bo na dan uradne objave razpisa in s tem začetka Effie tekme – predvidoma 14. maja 2020. Effie dan bo posvečen trendom in znamkam. Z vami bodo na predavanju in intenzivni delavnici strokovnjaki s TrendWatching platforme, ki bodo predstavili globalne trende in podali usmeritve, kaj bodo po njihovih raziskavah naši potrošniki in stranke želeli v prihodnje. Dogodek bomo pričeli s predavanjem, ki bo osvetlilo nujo poglobljenih analiz pri prijavah za Effie tekmo.
Med poletjem in jesenjo 2020 bo slovenska tržno-komunikacijska stroka usmerjena v pripravo prijav na razpis, ki jih bo konec 2020 in v začetku 2021 obravnavala najprej prvostopenjska žirija in nato finalne še drugostopenjska žirija.
Tretji Effie dan marca 2021 bo torej osredotočen na študije in primere uspešnih tržno-komunikacijskih kampanj. Predstavili bomo finaliste Effie® Slovenija 2020, dan pa bomo začinili tudi izbranimi vrhunskimi predavatelji. Vsekakor pa bo vrhunec celotnega projekta zaključna prireditev s podelitvijo najprestižnejših nagrad Effie® Slovenija 2020, ki jo bomo organizirali zvečer istega dne kot tretji Effie dan.
Vodstvena ekipa Effie® Slovenija 2020 vas bo skušala ves čas obveščati o vsem aktualnem in novem. Naš cilj je, da bomo jasno, transparentno in učinkovito komunicirali prek lastnih komunikacijskih kanalov, kot so Efffie spletna stran www.effie.si, prek Effie newslettra (prijave na prejemanje novic tu) in prek lastnih družbenih omrežij (Facebook, Linkedin, Twitter). Prav tako se bomo povezovali s partnerskimi organizacijami in mediji, ki bodo zanimive Effie vsebine posredovale svojim ciljnim javnostim. Vsekakor pa je želja, da strokovne vsebine, ki jih bomo predstavili na vseh 3 dogodkih, posredujemo tudi širši javnosti in s tem damo Effie še večjo strokovno in izobraževalno vrednost.