Estera Lah Poljak imenovana v SOO Effie Slovenija 2020
UO SOZ je imenoval Estero Lah Poljak, strateško vodjo projektov v marketingu Dela za članico strokovno-organizacijskega odbora Effie Slovenija 2020 za področje komunikacij. Estera se bo v SOO Effie pridružila predsednici, Vesni Marđonović, strokovnemu direktorju Mitji Tuškeju in vodji projekta Effie Slovenija, Petri Prelog.
»Povabilo v ekipo strokovno-organizacijskega odbora Effie Slovenija 2020 je zame velika čast, saj je effie nagrada, ki ji na področju celotnega marketinga najbolj zaupam in cenim. Obenem je to zame priložnost, da vrednote, ki jim sama sledim pri svojem delu, širimo tudi v sklopu Effieja – izvirnost, celovitost, učinkovitost, dolgoročnost in uspešnost,« je ob imenovanju povedala Estera Lah Poljak.
“Želim si, da bi nam v sklopu Effieja uspelo ozavestiti dejstvo, da danes živimo v digitalnem svetu, v katerem je še toliko bolj pomembno razumeti obnašanje potrošnikov in predvideti njihove spreminjajoče se navade in vedenje. Upam, da bomo pokazali, da je treba s t. i. novodobnimi uporabniki še bolj celovito in integrirano komunicirati ter vključevati številne platforme, drugačne formate, nove načine pripovedovanja in sodelovanja. In seveda pri tem zasledovati cilje in si postaviti merila, kaj je uspešno tržno komuniciranje.
Zavedamo se, da je effie kot nagrada prepoznana v marketinški javnosti, izziv pa ostaja, kako jo približati vodilnim v podjetju, da ugotovijo, kako pomembna je nagrada in prijava nanjo za njihovo podjetje in za motivacijo marketinške ekipe. Prav tako so priložnosti med srednjimi in malimi podjetji, ki večinoma snujejo marketinške kampanje z manj sredstvi, z manj partnerji in manj celovito. Tudi mlajše generacije kreativcev in marketingarjev, ki vstopajo na svojo karierno pot, so izziv, kako jim približati Effiejevo razumevanje učinkovitosti in uspešnosti tržnokomunikacijske kampanje.«
Estera Lah Poljak, strateška vodja projektov v marketingu Dela d.o.o., članica SOO Effie Slovenija 2020 za področje komunikacij
Estera Lah Poljak svojo poklicno pot gradi na temeljih pozitivne ustvarjalnosti, odprtega inoviranja in učinkovitega komuniciranja. Po izobrazbi in po duši je komunikologinja, po naravi pa odgovorna in ciljno usmerjena oseba, ki stremi k učinkovitosti. Zadnje desetletje je zaposlena v marketingu medijske hiše Delo, že nekaj let kot strateška vodja projektov vodi marketinške kampanje za ključne Delove blagovne znamke.
Na začetku kariere je svoja marketinška znanja razvijala v oglaševalski agenciji Advertus, svoje inovativne vrline pa krepila v svetovalnem podjetju Vibacom. Ima izkušnje s pripravo poslovnih in marketinških strategij, z zasnovo in izvedbo celostnih tržnokomunikacijskih kampanj, z organizacijo in vodenjem dogodkov ter z ustvarjanjem vsebin za različne platforme. Je predavateljica in nosilka predmeta Inovativni in inovacijski menedžment na fakulteti Doba, kot asistentka je sodelovala tudi pri predmetu Metode in tehnike komuniciranja na Visoki šoli za storitve in pri predmetu Komunikacijske strategije na Visoki šoli za dizajn.