Effie tekma
Licenčno nagrado Effie razpisuje Slovenska oglaševalska zbornica vsako drugo leto, naslednji razpis bo objavljen 14. maja 2020. Do začetka novembra 2020 bodo lahko agencije in oglaševalci prijavili katerekoli oblike tržnega komuniciranja, ki so v Sloveniji kadarkoli v obdobju zadnjih dveh let dokazano prispevale k uspehu blagovne znamke. Effie nagrajuje akcije, ki nedvoumno in z argumenti dokažejo neposredno povezavo med tržnim komuniciranjem ter doseganjem in preseganjem zastavljenih ciljev.
V tekmo prijavljene akcije ocenjuje dvostopenjska žirija, ki jo sestavljajo vodilni menedžerji in izkušeni strokovnjaki s področja marketinga iz vrst komunikacijskih, oglaševalskih in medijskih agencij, oglaševalcev, marketinških raziskovalcev, medijev, vzgojno-izobraževalnih ustanov ter akademskih krogov, strokovnjakov za odnose z javnostmi ali drugih oblik korporacijskega komuniciranja.
Prvostopenjska žirija izmed prijavljenih akcij v posameznih kategorijah izbere finaliste Effie, drugostopenjska pa bronaste, srebrne in zlate nagrajence. Najboljši akciji v posamezni izvedbi lahko podeli tudi platinasto nagrado, ki pa doslej v Sloveniji še ni bila podeljena. Na podlagi skupnega seštevka osvojenih točk iz naslova uvrstitve med finaliste ali nagrajence v vsakokratni izvedbi Effie Slovenija se razglasijo najbolj učinkovit oglaševalec, agencija in blagovna znamka.
Vsi finalisti in nagrajenci iz vseh nacionalnih, regionalnih in svetovne nagrade Effie se uvrstijo v seštevek točk na Effie Index, svetovno razvrstitev najučinkovitejših agencijskih mrež, agencij, oglaševalcev in blagovnih znamk. Zlati nagrajenci iz nacionalnih nagrad Effie v Evropi pa imajo možnost sodelovanja v posebni Effie Europe iniciativi Best of Europe.
Effie tekma je tudi prostor za izmenjavo dobrih praks in znanja, saj so vse akcije finalistov in nagrajencev predstavljene v Zborniku Effie, ki služi kot referenčen vir znanja in spoznanj pri komuniciranju in marketingu.