Effie kampanje s pogumom
Verjamemo, da v teh kriznih časih vsi potrebujemo kanček navdihujočih in opogumljajočih idej. V sodelovanju z Effie Worldwide vam ponujamo vpogled v nekaj zmagovalnih kampanj, ki so v preteklosti prepričale globalno javnost. V študiji, ki so jo naredili na sedežu Effieja na več kot 6.000 primerih, sodelujočih v več kot 50-letni zgodovini Effija, ugotavljajo, da največjo točko razlikovanja med kampanjami predstavlja pogum. Namreč, izjemna rast zahteva tudi izjemno veliko poguma. Zmagovalnim Effie kampanjam, ki vam jih predstavljamo ta mesec, je skupen torej pogum. Naj vas navdahnejo!
Hyundai: Assurance

Medtem ko je januarja 2009 ZDA pestila huda gospodarska kriza in so vsi veliki proizvajalci avtomobilov doživljali hude izgube, je Hyundai uspel doseči 14 % rast v primerjavi z enakim obdobjem preteklega leta. Hyundai je kampanjo temeljil na ekonomski situaciji tistega obdobja in se je kupcem približal tako, da je reševal njihove realne dvome, povezane z recesijo. Kampanja »Assurance« je krepila zaupanje potrošnikov tako, da je močno zmanjšala njihovo finančno tveganje pri nakupu vozila, kar je rezultiralo v pozitivni percepciji blagovne znamke in tudi v povečanju prodaje.
Dove: Dove – Campaign for Real Beauty

Dove se je leta 2003 odločil, da bo ženskam približal lepoto kot vir zaupanja in samozavesti, ne pa tesnobe, nelagodja. 15 let kasneje je bilo razblinjenih na milijone lepotnih dvomov, vrednost blagovne znamke Dove pa je pridobila na milijarde dolarjev. Dove se je s pogumno kampanjo dotaknil src, vplival na življenja, in spremenil svetovno lepotno industrijo in postavil nove temelje oglaševanja, ki temelji na avtentičnosti in močni osebnosti znamke. Znamka Dove svojo zgodbo še vedno gradi na teh temeljih kar daje pravim dolgoročnim konceptom znamke še dodatno vrednost.
UN Women: The Bridal Uniform

Pod okriljem Združenih narodov je nastala kampanja »poročna uniforma«, ki je ozaveščala javnosti o problemu otroških porok v Pakistanu. Kampanja je izpostavila, kako velike žrtve zaradi (pre)zgodnjih porok so pakistanske deklice, ki jim je onemogočeno izobraževanje. V sodelovanju s priznanim domačim oblikovalcem poročnih oblek so kreirali poročno obleko, ki je združila dekliško šolsko uniformo s poslikavo tradicionalnih vzorcev na oblačilih pakistanskih nevest. Z gverilsko akcijo so obleko nenapovedano prikazali na največji pakistanski modni reviji za poročne obleke. Odzivi novinarjev in napredne javnosti na kampanjo so vplivali na politike in na državni parlament, ki je prilagodil zakonodajo v prid deklicam.
IBM: IBM. A leading brand. A lasting brand.

Več kot 100 let staro tehnološko podjetje je uspešno preživelo ogromne tehnološke spremembe, se jim uspešno prilagodilo in s tem ves čas močno vplivalo na svojo panogo in na družbo kot celoto. Učinkovite komunikacije so ves čas omogočale, da se je znamka jasno pozicionirala med konkurenti, kjer je obdržala svoje vodilno mesto. IBM temelji svojo pozicijo na jasnih vrednotah kot so odzivnost, doslednost in pripadnost, in s tem ostaja ena najbolj prepoznanih in zanesljivih korporativnih znamk v svetu medorganizacijskih znamk.
Še več idej, ki navdihujejo, najdete v Effie skupni bazi primerov nagrajenih kampanj – s podporo Effie Worldwide pa ob registraciji brezplačen dostop do zgoraj predstavljenih kampanj. https://effie.org/case_database/cases