Effie je globalna referenčna točka tržnega komuniciranja

31. avgusta. 2021 / Aktualno

Effie je najbolj zaželena in najbolj ugledna nagrada s tržnega komuniciranja (Mediana, 2019) in obenem predstavlja globalno referenčno točko tržnega komuniciranja, celotni slovenski marketinški stroki pa ponuja:

  • UGLEDNE NAGRADE: Effie je najbolj zaželena in najbolj ugledna nagrada s področja merljivih in dokazljivih učinkov tržnega komuniciranja z največjim referenčnim pomenom (Mediana, 2019).
  • IZOBRAŽEVANJE: ponuja znanje in dobre prakse prek serije strokovno-izobraževalnih dogodkov.
  • ORODJA – „KEJSE“: najboljši primeri so zbrani v Zbornikih finalistov Effie Slovenija 2002 – 2018, mednarodno pa Effie Case Database z več kot 10,000 nagrajenimi deli iz 55 držav.
  • NAVDIH: predstavlja in spodbuja odlične, učinkovite in uspešne tržno-komunikacijske prakse.

Kakovost Effie podatkov in ugled nagrade Effie temeljijo na standardih, ki jih uveljavljamo v našem tekmovalnem programu. To je razlog, zakaj stremimo h konsistentni tekmovalni metodologiji po vsem svetu:

  1. Vsako prijavljeno delo se oceni po Effie kriterijih v 4 strateških stebrih učinkovitosti in uspešnosti.
  2. Dvostopenjsko žiriranje zagotavlja, da so nagrajene le najučinkovitejše in najuspešnejše
  3. Finaliste in zmagovalce določijo kolektivne ocene prvo- in drugo-stopenjske žirije.
  4. V vsaki stopnji žiriranja so popolnoma drugi člani žirije; edini član žirije obeh stopenj je predsednik žirije.
  5. Vsakemu žirantu so v branje in ocenjevanje dodeljene le prijave brez konflikta interesov (samoizločanje).
  6. Nikoli ne nagradimo dela, ki ne doseže minimalnih ocenjevalnih standardov.

Vabljeni, da se priključite v Effie skupnost – najbolje kar s prijavo v Effie tekmo. Zadnji rok je 15. september.