Effie je globalna referenčna točka tržnega komuniciranja
Effie je najbolj zaželena in najbolj ugledna nagrada s tržnega komuniciranja (Mediana, 2019) in obenem predstavlja globalno referenčno točko tržnega komuniciranja, celotni slovenski marketinški stroki pa ponuja:
- UGLEDNE NAGRADE: Effie je najbolj zaželena in najbolj ugledna nagrada s področja merljivih in dokazljivih učinkov tržnega komuniciranja z največjim referenčnim pomenom (Mediana, 2019).
- IZOBRAŽEVANJE: ponuja znanje in dobre prakse prek serije strokovno-izobraževalnih dogodkov.
- ORODJA – „KEJSE“: najboljši primeri so zbrani v Zbornikih finalistov Effie Slovenija 2002 – 2018, mednarodno pa Effie Case Database z več kot 10,000 nagrajenimi deli iz 55 držav.
- NAVDIH: predstavlja in spodbuja odlične, učinkovite in uspešne tržno-komunikacijske prakse.
Kakovost Effie podatkov in ugled nagrade Effie temeljijo na standardih, ki jih uveljavljamo v našem tekmovalnem programu. To je razlog, zakaj stremimo h konsistentni tekmovalni metodologiji po vsem svetu:
- Vsako prijavljeno delo se oceni po Effie kriterijih v 4 strateških stebrih učinkovitosti in uspešnosti.
- Dvostopenjsko žiriranje zagotavlja, da so nagrajene le najučinkovitejše in najuspešnejše
- Finaliste in zmagovalce določijo kolektivne ocene prvo- in drugo-stopenjske žirije.
- V vsaki stopnji žiriranja so popolnoma drugi člani žirije; edini član žirije obeh stopenj je predsednik žirije.
- Vsakemu žirantu so v branje in ocenjevanje dodeljene le prijave brez konflikta interesov (samoizločanje).
- Nikoli ne nagradimo dela, ki ne doseže minimalnih ocenjevalnih standardov.
Vabljeni, da se priključite v Effie skupnost – najbolje kar s prijavo v Effie tekmo. Zadnji rok je 15. september.