Effie Index 2019: Najučinkovitejši so Unilever, Coca-Cola, WPP Group in McCann Worldgroup

15. maja. 2019 / Aktualno

Effie je razglasil globalne rezultate Effie Indexa 2019 – razvrstitev najučinkovitejših oglaševalcev, blagovnih znamk, agencijskih holdingov in mrež, posameznih agencijskih pisarn in neodvisnih agencij po vsem svetu, ki so nagrade prejele med 1.1. in 31.12.2018. Aktualni nagrajenci Effie Slovenija, ki so bili razglašeni na zaključni prireditvi v marcu 2019 bodo vključeni v Effie Index 2020. Effie Index prepoznava podjetja iz celega sveta, ki ustvarjajo najbolj učinkovite tržno-komunikacijske ideje.

Po pregledu vseh Effie nagrad na svetu, je najučinkovitejši oglaševalec že šestič Unilever, najučinkovitejša blagovna znamka je že petič Coca-Cola, ki je izpodrinila svojega predhodnika Pepsi, WPP Group je že osmo zaporedno leto najučinkovitejši holding, McCann Worldgroup pa ponovno najučinkovitejša agencijska mreža. Najučinkovitejša individualna agencijska pisarna je tudi tokrat Sancho BBDO iz Bogote, naziv najučinkovitejše neodvisne agencije pa je tokrat prvič pripadel nemški agenciji Jung von Matt iz Hamburga.

V Evropi je največ točk iz osvojenih nagrad Effie uspelo zbrati oglaševalcu L’Oréal, blagovni znamki IKEA, holdingu WPP Group, agencijski mreži McCann Worldgroup, agencijski pisarni BBDO Moscow in neodvisni agenciji Jung von Matt.

Lestvice si v celoti lahko ogledate tukaj.