Dve slovenski strokovnjakinji v Euro Effie 2018 žiriji
EACA, Evropsko združenje komunikacijskih agencij (European Association of Communications Agencies) je objavilo člane žirije EACA Euro Effies 2018. Žiriji bo predsedoval Adrian Farina, starejši podpredsednik marketinga na Visi Europe, v njej pa bosta sodelovali tudi dve slovenski strokovnjakinji s področja tržnega komuniciranja.
O zmagovalcih EACA Euro Effie 2018 bodo odločali člani žirije, ki bodo tudi tokrat razdeljeni v prvo-stopenjsko in drugostopenjsko žirijo. Prvostopenjska bo prijavljene akcije prek spleta ocenjevala od 4. do 15. junija 2018, drugostopenjska žirija pa bo v Bruslju zasedala 28. junija 2018.
V prvostopenjski žiriji, ki šteje več kot 45 članov iz 20 držav, bo o izboru finalistov odločala tudi slovenska predstavnica Tjaša Kolenc Filipčič, direktorica službe za marketing na Zavarovalnici Triglav.
V drugostopenjski žiriji, ki šteje več kot 35 članov iz 17 držav, pa bo o nagrajencih EACA Euro Effies 2018 odločala tudi Petra Čadež, direktorica marketinga, SPP delikatesni namazi, Droga Kolinska / Atlantic Grupa.
Euro Effies je letno tekmovanje, ki nagrajuje tržno-komunikacijskih aktivnosti, ki so se v letu 2017 izvajale na dveh ali več evropskih trgih, če akcija nedvoumno dokazuje, da sta bila izbor in uporaba tržnih komunikacij ključna za njen uspeh. Nagrada je torej simbol dokazane oglaševalske učinkovitosti ter priznanje partnerstvu med oglaševalcem in agencijo, ki snujeta tržno-komunikacijsko akcijo.
Euro Effie organizira EACA v partnerskem sodelovanju z Euronews in podporo WARC, The European Publishers’ Council, Google, Adforum.com, Procter & Gamble, Nielsen, creativebrief, FirstRental & Viva Xpress Logistics.