Drugostopenjska žirija izbrala nagrajence Effie Slovenija 2020
Prejšnji teden se je drugostopenjska žirija Effie Slovenija 2020 sestala v živo in na podlagi predhodnega ocenjevanja predstavila svoja mnenja, se poenotila in izbrala prejemnike jubilejne Effie Slovenija 2020. Nagrajenci bodo razglašeni na zaključni prireditvi 2. decembra 2021 v Festivalni dvorani v Ljubljani, kjer bo strokovna žirija podelila najuglednejše nagrade na področju dokazano učinkovitega tržnega komuniciranja v Sloveniji.
Na drugostopenjski žiriji je o nagrajencih poleg predsednika žirije, Davida Kušanića, Nissan Adriatic, odločalo še 14 žirantov: Luka Bajs, SHIFT, Dali Bungič, skupina Luna \TBWA, Peter Curk, Big Bang, Mojca Dobrovoljc, Beiersdorf, Uroš Goričan, Herman&partnerji, Janez Jereb, Mediana, Lovro Peterlin, A1 Slovenija, Mojca Randl, Formitas skupina, Zoran Savin, digitall.si in IAB Slovenija, Matevž Šmalc, Generali zavarovalnica, Janja Štular, Spar Slovenija, Darja Teržan, Atlantic Grupa, Tomaž Žontar, Europlakat in Alina Žugelj Pikalo, Pristop Media.
Žirantje so ocenjevali dela oglaševalcev A1 Slovenija, Atlantic Grupa, GENERALI zavarovalnica, LIDL Slovenija, Mercator, NLB, Petrol, Pivovarna Laško Union, Spar Slovenija, Zavarovalnica Triglav in Zavod VOZIM, ki jih je prvostopenjska žirija uvrstila v finalni izbor.

Predsednik žirije David Kušanić je drugostopenjsko žiriranje komentiral takole: »Počaščen sem, da sem lahko vodil tako izbrano žirijo slovenskih strokovnjakov na področju tržnega komuniciranja. Drugostopenjski žirantje so se izkazali s kakovostno in pozitivno razpravo ter utemeljeno argumentacijo, obenem pa so znali sprejemati mnenja in argumente drugih in kdaj na podlagi tega tudi spremeniti svoje ocene. Kljub zahtevni in odgovorni nalogi sem užival v vodenju žirije in sem zelo zadovoljen tako s končnim rezultatom kot tudi s številom in barvami nagrad, ki smo jih podelili.«
Strokovni direktor Mitja Tuškej pa je po končanem žiriranju dodal naslednje: »Ko v žiriji zbereš smetano slovenskega oglaševanja in v njej združiš strokovnjake iz različnih področij – od raziskovalcev, analitikov, marketinških direktorjev, kreativnih direktorjev in medijskih strokovnjakov – ne more biti drugače, kot da si navdušen, kako strokovna je razprava o posameznem delu. Poglobljeno, navdušujoče in osredotočeno. In z odličnim spoštovanjem in upoštevanjem posameznih mnenj.«
Poleg nagrad Effie bomo na zaključni prireditvi podelili laskave nazive najbolj učinkoviti agenciji, blagovni znamki in oglaševalcu. V sodelovanju z razvojnim partnerjem, Inštitutom za raziskovanje trga in medijev Mediana, pa bomo podelili tudi posebno nagrado za uporabo raziskav v procesu načrtovanja in izvedbe kampanje ter seveda pri pisanju zahtevne prijave na Effie Slovenija 2020.
Letos pa bo prvič na pobudo Effie partnerja, Zavarovalnice Triglav, podeljena posebna nagrada študentske žirije. Izbrani študentje Ekonomske fakultete (EF) in Fakultete za družbene vede (FDV) bodo pod mentorstvom prof. dr. Vesne Žabkar iz EF in izr. prof. dr. Anžeta Burgerja in asist. mag. Nataše Verk iz FDV formirali študentsko žirijo, ki bo med nagrajenci Effie Slovenija 2020, izbrala svojega zmagovalca.