Digitalni zasloni za še boljše učinke v zunanjem oglaševanju
Izjemen razvoj informacijske tehnologije je za oglaševalce dvorezen meč. Z digitalnimi platformami so dobili množico priložnosti za kreativno izražanje in tudi za targetirano ciljanje svojih publik. Hkrati pa sodobna tehnologija prinaša še večjo razpršenost komunikacijskih kanalov. Zato postaja »lov« na občinstva za oglaševalce in agencije vse bolj zahtevna naloga.
Glede na to, kako navezani smo postali na naše mobilne naprave, je verjetno to najbolj zaželena točka dostopa do naslovnika. Vendar se tu spet srečamo z množico aplikacij, kar nas nič kaj bolj ne približa našemu naslovniku. Morda je lahko uporabna druga pot – to je, da našega naslovnika pritegne nekaj v njegovi okolici in se zato odloči uporabiti svojo mobilno napravo za iskanje dodatnih informacij, morda celo za nakup.
Mediji v zunanjem oglaševanju imamo to srečo, da smo edini medij, ki preprosto je tam zunaj, na ogled vsem in vsakomur, ki gre mimo. Ostale medije lahko odložimo ali ugasnemo. Naši mediji pa so del mestnih ulic, so sredi mestnega vrveža in življenja. Pred dobrim letom smo v sodelovanju z Mediano na ljubljanskih ulicah naredili raziskavo, ki je pokazala zelo visok priklic oglasov v naši mreži Promenada. McDonaldsov oglas je na primer opazilo kar tri četrtine tistih, ki so sodelovali v raziskavi. Tako smo se prepričali, da daje oglaševanje v samem središču Ljubljane odlične rezultate. Te smo še izboljšali, ko smo ponudili možnost objave dinamičnih vsebin na vrhunskih digitalnih zaslonih.
Od lanskega poletja je na najbolj privlačnih lokacijah v središču Ljubljane, ki je zaprto za promet, na voljo mreža 24 digitalnih zaslonov. Tako smo združili najboljše iz obeh svetov – najširši doseg, ki ga prinašajo mediji zunanjega oglaševanja, in digitalna sporočila, ki so interaktivna in se prilagajajo specifikam naslovnika. Z zakupom mreže oglaševalci dobijo atraktiven in izjemno opazen oglasni prostor, saj je mreža sinhronizirana.
Na naših digitalnih zaslonih imajo oglaševalci na voljo deset sekundne intervale. Raziskave na temo vzdrževanja pozornosti namreč kažejo, da je deset sekund optimalen čas za posredovanje sporočila. Najbolj učinkovita so jasna sporočila, vsebina pa naj bo prečiščena in brez odvečnih elementov. Tako, kot velja za dobro šalo, mora biti tudi dober oglas takoj razumljiv. Če potrebuje dodatno razlago, potem smo zgrešili poanto.
Tudi pri Europlakatu se veliko ukvarjamo z učinkovitostjo naših kanalov in optimiziramo našo ponudbo. Naša digitalna mreža je najboljša izbira za vse, ki želijo doseči urbano publiko preko najsodobnejših kanalov in tehnologije. Boljši so tudi učinki, saj dinamične vsebine pritegnejo četrtino več pogledov kot statične vsebine in očesni kontakt z oglasom zadržijo 60 odstotkov dlje. Zato naša mreža digitalnih zaslonov odlično dopolnjuje ponudbo ostalih kapacitet, s katerimi zaokrožimo zgodbo o najširšem dosegu na nacionalnem nivoju.
Kakšna je prihodnost zunanjega oglaševanja? Ni skrivnost, da se Google zelo resno ukvarja s širitvijo svojih oglaševalskih kanalov na digitalno zunanje oglaševanje. To je le še dodatna potrditev, kako privlačen medij imamo z digitalnimi zasloni v rokah ponudniki zunanjega oglaševanja. Ena od britanskih raziskav je pokazala, da se od vseh medijev najbolj krepi ugled ravno medijem digitalnega zunanjega oglaševanja. Verjamem, da je to dobra popotnica tudi za kreativce, ki si lahko dajo duška za izražanje svojih idej na tem novem formatu. Skupaj z njimi lahko oglaševalcem in občinstvu ponudimo še bolj učinkovite rešitve.
Urban Korenjak
direktor trženja, Europlakat