David Kušanić je predsednik žirije Effie Slovenija 2020
David Kušanić je priznan strokovnjak iz področja tržnih komunikacij in strategij blagovnih znamk. Velja za enega najmlajših in najbolj obetavnih vodij v jadranski regiji.
Svojo pot je začel pri Renault Nissan Hrvaška in po nekaj letih nadaljeval pri Renault Nissan Slovenija, prvič kot koordinator marketinga, potem kot vodja blagovne znamke za segment malih in premium vozil in na koncu kot vodja tržnih komunikacij za jadransko regijo.
Pod njegovim vodstvom je večina projektov pri Renaultu prejela priznanja strokovnjakov, številne nagrade in dobre rezultate. Večina njegovih posebnih projektov je bila prepoznana kot mednarodno merilo s strani sedeža Renaulta v Parizu. Bil je tudi predavatelj na dogodkih oglaševalske stroke ter član žirij Websi, Outstanding in Effie Slovenija.
Zaradi tega je bil povabljen na sedež Renaulta v Pariz in se je kot Brand Engagement Manager tri leta ukvarjal z razvojem in implementacijo blagovnih znamk znotraj Skupine Renault na globalni ravni. Lani oktobra pa se je kot vodja strateškega planiranja pridružil ekipi Renault F1 Team, kjer ustvarja in snuje strategije na globalni ravni in jih združuje s poslovnim vidikom ter njegovimi partnerji in njihovimi strategijami in cilji.
David nadaljuje svojo profesionalno pot z enako strastjo kot na začetku in vedno išče nove zgodbe in inovativne pristope. Predsedovanje žiriji Effie vidi kot velik izziv in priložnost za nova znanja in obljublja, da bo največjo težo dal točno tistemu, kar ločuje Effie od ostalih nagrad – ciljem in rezultatom. Ob začetku svojega predsedovanja žiriji je povedal naslednje:
»Moja poslovna pot me je pred leti odpeljala iz Slovenije v Francijo v strateško ekipo v skupini Renault. To mi je dalo zelo dober pregled nad tem, kako v veliki korporaciji in v veliki državi obravnavajo blagovne znamke in na kakšen način to funkcionira. Zelo zanimivo mi je bilo primerjati, kako smo to delali v Sloveniji in kako to delajo v večjih državah. In moram reči, da sem zelo ponosen na to, kakšne projekte smo delali v Sloveniji in kako obravnavamo blagovne znamke v Sloveniji.
Prepričan sem, da smo vsi, ki delamo z znamkami, pozorni na to, kakšne cilje določamo, se poglobimo v potrošnika, ki je vedno na prvem mestu. Vas pa vseeno še enkrat vabim, da imete pri pripravi projektov in pri prijavi vaših kampanj na Effie, v mislih, da pri Effie nagradah ni pomembna samo izvedba, ampak je pomemben »insight«, vpogled v potrošnika, v njegovo razmišljanje, v njegove potrebe, in razlog, zakaj delate projekte. Ne delamo projektov zaradi projektov, ampak delamo projekte, da rešujejo realen problem, da podajo novo rešitev za določene zadeve. In ravno zaradi tega vas vabim, da zelo dobro razmislite, kakšne cilje postavljate pri kampanjah, da ti niso samo ‘fiktivni’, ampak realni, pomembni in ključni. In da uporabljate različne metodologije, orodja in raziskave, ki bodo na čim boljši način pokazali učinkovitost vaših tržno komunikacijskih kampanj.«
Člane prvostopenjske in drugostopenjske žirije Effie Slovenija bomo predstavili v naslednjih mesecih, prvo srečanje prvostopenjske žirije pa je načrtovano decembra 2020.