10. izvedba Effie Slovenija podaljšana za eno leto
Glede na spremenjene razmere ob ukrepih za preprečevanja širjenja bolezni COVID-19 so se razmere na trgu močno spremenile. Ukrepi so posledično vplivali tudi našo panogo, prerazporedile so se investicije v tržno komuniciranje, delovni procesi so se korenito preoblikovali.
Zavedamo se, da so trenutne prioritete v podjetjih vzpostavitev normalnega delovanja ob skrbi za zdravje zaposlenih, zato smo se odločili s privoljenjem licencodajalca podaljšati deseto izvedbo Effie Slovenija za eno leto (skupaj obdobje 2020 – 2022).
Posledično bo prestavljen tudi razpis za prijavo na Effie tekmo, ki ga bomo predstavili jeseni 2020, tako da bodo imeli potencialni prijavitelji dovolj časa za pripravo na pisanje akcij, ki so potekale kadarkoli med oktobrom 2018 in junijem 2021, prijavili pa jih bodo lahko poleti 2021. Žiriranje bo sledilo jeseni 2021, v začetku decembra 2021 pa bodo najbolj uspešni in učinkoviti na Zaključni prireditvi v Ljubljani prevzeli nagrade.
Organizacijska ekipa Effie Slovenija 2020 je ob tekmovanju pripravila tudi izjemen izobraževalni program, katerega namen je izobraževati, povezovati stroko in nagraditi najpomembnejše dosežke v tržnem komuniciranju. Zavedamo se, da je marketinška stroka v Sloveniji visoko razvita. Verjamemo pa, da znanja ni nikoli dovolj in da lahko izkušnje iz drugih trgov spodbudijo vse deležnike, oglaševalce, medije in agencije k še večji učinkovitosti in uspešnosti. Zato smo pri izbiri predavateljev, ki smo jih že povabili na Effie dogodke, ciljali le na priznane strokovnjake na svojih področjih, in tako bomo delovali tudi v prihodnje.
V letu 2020 bodo naše aktivnosti osredotočene na kontinuirano komunikacijo preko vseh Effie Slovenija kanalov, na katerih bomo z javnostjo delili domače in tuje primere dobrih praks, umeščali partnerje ter postopoma gradili in stopnjevali pričakovanje dveh Effie dni (predvidoma marca 2021 in januarja / februarja 2022), na katerih bomo gostili tako slovenske kot tuje predavatelje. Potrudili se bomo zagotoviti kakovostno enakovreden program tistemu, ki smo ga načrtovali za nedavno odložene dogodke.