1. EFFIE DAN 2021
1. april 2021 | 9.00 – 12.30 | v živo iz studia v TV formatu
Prvi strokovni Effie® dan bomo predvajali v živo iz studia v TV formatu in bo objavljen prek spletne platforme.
Posvetili se bomo znanju in navdihu za učinkovito uspešnost. Uvodoma bomo predstavili novosti jubilejne izvedbe, Razpisa in člane žirije Effie Slovenija 2020. Trije vrhunski strokovnjaki bodo podali poglobljen vpogled v psihologijo potrošnikov na spletu, predstavili moč in pomen poglobljenega uvida v znamko in njeno ciljno skupino ter osvetlili prilagajanje in razvoj marketinga v času prelomnih sprememb, se posvetili rasti e-trgovanja, spremenjenim navadam medijske potrošnje, manjkalo pa ne bo niti nadvse uspešnih in učinkovitih primerov kampanj.
Dogodek je namenjen oglaševalcem, agencijam in medijem – vsem, ki želite pridobiti znanja in navdih za bolj učinkovite in uspešne tržno-komunikacijske kampanje.
Prijavljeni na dogodek bodo prejeli povezavo za dostop preko spletne platforme kakšen dan pred dogodkom. Glede na trenutne epidemiološke razmere, udeležba v studiu najbrž ne bo mogoča.
Oglejte si vabila Vesne Marđonović, Nathalie Nahai, Amy Rodgers in Mitje Tuškeja!
PROGRAM
Od 8:50 naprej: vstop spletnih udeležencev v konferenčno spletno platformo
9:00 |
VESNA MARĐONOVIĆ in MITJA TUŠKEJ Novosti v jubilejni izvedbi in Razpisu ter predstavitev članov žirije Effie Slovenija 2020 |
9:35 |
NATHALIE NAHAI 6 načel odlične uporabniške izkušnje* Ste se kdaj vprašali, zakaj so nekatere znamke na spletu uspešne, druge pa ne? Ne glede na to, ali ste malo podjetje ali velika uveljavljena organizacija, je pri poslovanju ključno, da razumete in delujete v skladu z dinamiko, ki narekuje uspešno uporabniško izkušnjo. Na Effie strokovnem dnevu bomo raziskovali šest psiholoških načel za ustvarjanje bolj resonančne, privlačne in dragocene uporabniške izkušnje. Odšli boste bogatejši za znanstveni vpogled, vse od kognitivnih obremenitev do hedonskih prilagoditev, in za učinkovite primere globalnih znamk, ki jih lahko uporabite v svoji komunikaciji pri ustvarjanju prvovrstne uporabniške izkušnje. Pričakujete lahko tudi konkretne primere, aktualne tudi v pandemičnem času. |
10:50 |
AMY RODGERS Učinkovitost v kontekstu spreminjajočega se sveta* Na predavanju bomo raziskali, kako se uspešne in učinkovite znamke odzivajo na spremembe v kontekstu pandemije in kako so vzpon e-trgovine ter spremenjene navade medijske potrošnje zaznamovale marketing. Amy se bo osredotočila na različne vidike prilagajanja in razvoja marketinga, predstavila bo nekaj najuspešnejših kampanj v zadnjih 12 mesecih in podala nasvete, kako biti uspešen kljub prelomnim spremembam brez primere. Amy je odgovorna urednica za lestvice in raziskave pri WARC-u, ki je s svojim obsežnim arhivom študij primerov, najboljših praks, raziskav in podatkov vodilni vir za učinkovitejše trženje. |
11:40 |
MITJA TUŠKEJ Moč in pomen poglobljenega uvida v znamko in njeno ciljno skupino Preobilica informacij, virtualno zidovje v glavah potrošnikov, nezaupanje v oglaševanje in padanje pozornosti zahtevajo od upravljavcev znamk ogromno osredotočenost na zgodbo znamke. Ta mora čim bolj popolno graditi most med dvema entitetama, med porabniki, njihovim načinom razmišljanja, življenjskim slogom in med osebnostjo znamke. Mitja bo v predavanju predstavil, zakaj je lahko dober uvid (eng. Insight) ključen za učinkovite in uspešne kampanje in kako pomembno je razumeti uvide za uspešne Effie prijave. Poudaril bo tri gradnike poglobljenih uvidov, v znamko in njene konkurente, v ciljno skupino in v trende ter pojasnil, kako je rezultanta vseh teh uvidov zgodba znamke za jutri.
Zaključek dogodka načrtujemo ob 12:35. |
PREDAVATELJI
Nathalie Nahai, spletna psihologinja
Nathalie je mednarodna govorka in avtorica knjižne prodajne uspešnice »Webs of Influence: The Psychology of Online Persuasion«, ki je bila prevedena v sedem jezikov. V svojem delu raziskuje preplet prepričevalne tehnologije, etike in psihologije spletnega vedenja. Dela z naročniki kot so Google, PwC, Unilever in Harvard Business Review. O vplivu tehnologije na naše življenje tudi piše za številne publikacije. Njeni govori na televizijskih programih (BBC, Sky, CNN) in radijskih postajah (BBC Radio 4) so bili zelo odmevni. Njene misli lahko spremljate tudi na njenih podkastih z naslovom The Hive Podcast in Seeking The Self. Nathalie na mednarodnem prizorišču predava o psihološki dinamiki, ki se skriva za vedenjem potrošnikov in uči o tem, kako v etičnih mejah prenesti principe vedenjske znanosti v digitalni svet komunikacij – v nadgradnjo spletnih strani, vsebinskega marketinga, oblikovanja izdelkov in potrošniške izkušnje.
Amy Rodgers, odgovorna urednica, raziskave & lestvice, WARC, Velika Britanija
Amy vodi raziskovalno ekipo pri WARC-u in upravlja letne WARC lestvice, ki so oglaševalska ultimativna referenčna točka skozi prizmo meril kreativnosti, učinkovitosti in medijev. S strokovnim znanjem iz področja marketinških in oglaševalskih raziskav ustvarja z raziskavami podprte vsebine o temah, ki so povezane s trženjsko in medijsko učinkovitostjo. Preden se je pridružila WARC-u, je Amy delovala kot raziskovalna analitičarka pri specializiranem podjetju za svetovanje na področju digitalnega marketinga.
Za znamke, oglaševalce in agencije je WARC s svojim obsežnim arhivom študij primerov, najboljših praks, raziskav in podatkov, vodilni vir za učinkovitejše trženje. WARC-ove lestvice predstavljajo pomembno letno merilo najboljšega oglaševanja po vsem svetu, Amy pa usklajuje njihovo sestavljanje in analizo ter prikazuje njihove ugotovitve.
Mitja Tuškej, strateg in partner, Skupina Formitas, strokovni direktor Effie Slovenija 2020
Mitja je predan stroki, podatkom, analizam in pravi osredotočenosti na strategije znamk, ki delujejo na dolgoročni uspešnosti (in učinkovitosti). Mitja sodi med tiste agencijske stratege v Sloveniji, ki so mu ta izhodišča ključna osnova pri vsakdanjem delu – pripravi strategij tržnih znamk. Je tudi priznan strateg tržnih znamk v regiji, svoje znanje deli kot vodja in predavatelj na regionalni DM Akademiji in na SOZ Akademiji ter je eden redkih agencijskih strokovnjakov, ki svoje znanje zapisuje in objavlja. Mitja Tuškej je avtor marketinške knjige leta 2015 (Brez frendov ni brendov) in avtor novega dela, ki je izšlo v marcu 2019 (Hokus pokus: Fokus). Poleg tega se Mitja lahko pohvali s srebrnim Effiejem v prvi izvedbi nagrad Effie v Sloveniji (dolgoročna učinkovitost za Citroen Slovenija) ter zlatim Effiejem za akcijo / projekt Štartaj, Slovenija! v izvedbi Effie 2018. Ima tudi domače in mednarodne izkušnje z žiriranjem Effie prijav (član 1. stopenjske žirije Effie Slovenija 2012 ter član 1. stopenjske žirije Euro Effie 2012).
CENA IN UGODNOSTI
Cena spletne kotizacije na osebo: 95 EUR + DDV
Za prijavitelje osebne udeležbe je na voljo spletni prijavni sistem, ki v sodelovanju s partnerjem Effie Slovenija Mastercard® ponuja ugodnejše cene! Ob plačilu s kartico Mastercard so prijave na dogodek »1. Effie dan: znanje in navdih« na voljo za le 85,50 € + DDV.
- Partnerji Effie Slovenija 2020 prejmejo 30% popusta za dodatne kotizacije izven partnerske kvote.
- Člani SOZ prejmejo 15% popusta in ugodnost 3+2 (na 3 plačane kotizacije vam dodatni 2 podarimo).
- Člani DMS prejmejo 10% popusta.
Popusti/ugodnosti se ne seštevajo. Na podlagi prijave, ki jo oddate prek obrazca, vam bomo izdali račun, na katerem se upošteva samo najvišji popust. Kotizacija vključuje spletno udeležbo na dogodku.
*Dve predavanji bosta potekali v angleškem jeziku brez prevoda. Organizator si pridržuje pravico do sprememb.