Znani so zmagovalci EACA Euro Effie Awards 2016
19. 10. 2016, Bruselj: Zmagovalci EACA Euro Effies 2016 so bili včeraj zvečer razglašeni v bruseljskem Cercle de Lorraine business clubu. Nagrado za agencijo leta je osvojila Ogilvy & Mather EMEA, veliko nagrado za izjemno delo sta za kampanjo Ask Guðmundur: World's First Human Search Engine prejela The Brooklyn Brothers & Íslenska, posebno nagrado preteklih predsednikov pa je osvojila agencija Wieden+Kennedy Amsterdam z akcijo za Nike “Tell me I’m not an Athlete”.
Drugostopenjska žirija EACA Euro Effie Awards 2016, zlatega standarda nagrajevanja tržno-komunikacijske učinkovitosti, ki ji je predsedoval Dan Burdett, globalni podpredsednik znamke Snickers pri Marsu, je izmed 43 finalistov izbrala 18 kampanj iz 7 držav, ki jim je podelila 26 prestižnih nagrad. Velika Britanija jih je osvojila kar 15, Nemčija in Irska vsaka po 3, Francija 2, Danska, Slovaška in Španija pa vsaka po 1 Euro Effie nagrado.
Listo vseh prejemnikov Euro Effie nagrad si lahko ogledate tukaj.
Euro Effie letos z rekordnim številom prijav (30-odstotni porast od prejšnjega leta) proslavlja že 20. izvedbo nagrade. Pri izbiri zmagovalca najbolj učinkovite kampanje pa je sodelovalo kar 80 največjih strokovnjakov industrije iz 20 evropskih držav, tako oglaševalcev, kot tudi agencij.
V prvi stopnji ocenjevanja so sodelovali kar štirje slovenski žirantje: Andreja Zadnik Andoljšek (Mercator), Niko Kušar (Telekom Slovenije), Ana Putrih (Pristop) in Darja Počič (Atlantic Grupa). Na drugostopenjskem žiriranju je o zmagovalcih odločal tudi slovenski predstavnik, Enzo Smrekar, generalni direktor Droga Kolinska / Atlantic Grupa – Slovenia.
Euro Effie organizira EACA v partnerskem sodelovanju z Euronews in podporo Bacardi-Martini, Google, The European Publishers’ Council, WARC, Adforum.com, Procter & Gamble, Nielsen, creativebrief & Viva Xpress Logistics.