Znani so nagrajenci Euro Effie 2018

23. oktober. 2018 / Aktualno

Na slavnostni prireditvi, ki je potekala 16. oktobra 2018 v Bruslju, so bile podeljene nagrade EACA Euro Effie Awards 2018. Ogilvy je osvojil naziv Euro Effie agencije leta, prestižno platinasto nagrado za izjemno dosežke pa je prejela agencija Ogilvy Social Lab za akcijo The Mud Soldier, ki jo je pripravila za Visit Flanders.

Brian McCarter, vodja načrtovanja na Ogilvy EMEA, je dejal: “Euro Effies so pomembni, ker v zakladnico znanja doprinesejo primere, ki so v tržnih komunikacijah resnično delovali. V času, ko se v naši industriji ogromno dogaja, je ključnega pomena, da vemo, kaj deluje in dokazuje donosnost naložb v trženje. Všeč nam je, da Euro Effies prepoznava učinkovitost ne glede na to, od kod le-ta prihaja, kakšna je njena oblika, ali kako velika ali majhna je naložba. V čast nam je, da smo letos prejeli priznanje za naše delo za svetovnega FMCG velikana in majhno regionalno turistično združenje.”

Na prireditvi je bilo podeljenih skupno 20 nagrad, nagrajenih pa je bilo 15 različnih kampanj iz 7 evropskih držav. Belgija in Francija sta osvojili vsaka po 4 nagrade, Velika Britanija je osvojila 3 nagrade, Slovaška in Španija vsaka po 2 nagradi, agencije iz Nemčije in Danske pa so osvojile vsaka po eno Euro Effie odličje. Seznam vseh nagrajencev Euro Effie si lahko ogledate tukaj.

O nagrajencih je odločala mednarodna žirija, ki ji je predsedoval Adrian Farina, starejši podpredsednik marketinga na Visi Europe, ki o izkušnji žiriranja pove: »V čast mi je bilo predsedovati letošnji žiriji Euro Effie. Nagrada za učinkovitost je po mojem mnenju najpomembnejše priznanje za marketinško kampanjo, saj vrednoti najpomembnejšo vlogo naših aktivnosti: sposobnost, da doprinese k stvarnim rezultatom za podjetje.« V letošnji Euro Effie žiriji sta sodelovali tudi dve slovenski strokovnjakinji s področja tržnega komuniciranja. V prvostopenjski žiriji, ki je štela več kot 45 članov iz 20 držav, je o izboru finalistov odločala tudi slovenska predstavnica Tjaša Kolenc Filipčič, direktorica službe za marketing na Zavarovalnici Triglav. V drugostopenjski žiriji, ki je štela več kot 35 članov iz 17 držav, pa je o nagrajencih EACA Euro Effies 2018 odločala tudi Petra Čadež, direktorica marketinga, SPP delikatesni namazi, Droga Kolinska / Atlantic Grupa.

Euro Effie organizira EACA v partnerskem sodelovanju z Euronews in podporo WARC, The European Publishers’ Council, Google, Adforum.com, Procter & Gamble, Nielsen, creativebrief, FirstRental & Viva Xpress Logistics.