Znani finalisti posebne nagrade Effie® Awards ‘5 za 50’

22. maj. 2019 / Aktualno

Effie Awards letos praznuje 50 let! Ob tej priložnosti bo letos podeljena posebna nagrada ‘5 za 50’, s katero bo nagrajenih 5 najbolj trajnostnih in navdihujočih blagovnih znamk na svetovni ravni, ki so gradile Effie zgodovino, še vedno rastejo, so uspešne in usmerjene v prihodnjost.

»Finalisti Effie Awards ‘5 za 50’ uspešno kljubujejo času in so prepoznavni po vsem svetu. Skozi leta so prejeli Effie nagrade v vseh barvah, mnogi izmed njih tudi platinaste, in bili pozicionirani zelo visoko na Effie Indeksu. Vse kampanje, ki so se uvrstile v ožji izbor, si zaslužijo priznanje za rezultate, ki imajo vpliv na ekonomijo, kulturo in prihajajoče generacije uspešnih marketingašev,« je povzela Traci Alford, predsednica in CEO Effie Worldwide.

Med enajstimi finalisti so:

  1. Apple “Od roba stečaja do ene najbolj priljubljenih blagovnih znamk na svetu” z Media Arts Lab in OMD
  2. APU Cement, »Tako močan kot vi« z Carne Prime Advertising House, Unacem Brand Lab, Dinamo, BPN Media Connection, Llorente in Cuenca S.A (Peru)
  3. Unileverjev Dove »Dove – kampanja za resnično lepoto« z agencijama Ogilvy in Edelman ZDA
  4. IBM »IBM. Vodilna blagovna znamka. Trajna blagovna znamka.« z agencijo Ogilvy
  5. Unileverjev Lifebuoy »Smrtonosni boj proti klicam« s skupino MullenLowe Lintas (Indija)
  6. L’Oreal Paris »L’Oréal Paris: Številka 1 in ker se cenite« z McCann London, McCann Pariz in McCann New York
  7. Mastercard »22 let neprecenljivosti« z McCann Worldgroup
  8. Nike »NIKE JUST DO IT« z Wieden+Kennedy
  9. Mars Chocolate North America’s Snickers »Univerzalni vpogled. Slavna dela. Zadovoljivo učinkovita kombinacija.« Z BBDO, AMV BBDO, BBDO Kitajska, Clemenger BBDO, Proximity Kitajska, BBDO Moskva, IMPACT BBDO CAIRO, Impact BBDO Dubaj, BBDO Düsseldorf, BBDO Japonska, BBDO MEXICO, Graffiti BBD, MediaCom, Mediacom Worldwide, Starcom, The Marketing Arm, Weber Shandwick in Fanscape
  10. Subaru »Znamka, zgrajena na ljubezni« s Carmichael Lynch
  11. Truth Initiative »Resnica: uporaba kulture mladih za revolucionarno preprečevanje kajenja« z 72andSunny, CP+B in Arnold.

Pet nagrajencev bodo razglasili 30. maja v New Yorku na jubilejni 50. Zaključni prireditvi Effie Awards.