Žiriji Effie® Slovenija 2018 bo predsedovala mag. Tina Kumelj

7. junij. 2018 / Aktualno

V deveti izvedbi Effie Slovenija bo o finalistih in nagrajencih odločala dvostopenjska žirija Effie Slovenija 2018, ki jo bo vodila mag. Tina Kumelj, direktorica marketinga Ljubljanskih mlekarn. V prvostopenjski žiriji se bo predsednici pridružilo devet, v drugostopenjski pa dvanajst članov žirije, ki jih je na predlog Strokovno-organizacijskega odbora Effie imenoval Upravni odbor Slovenske oglaševalske zbornice (SOZ). Prijavitelji lahko akcije od današnje objave Razpisa za prijavo akcij Effie Slovenija 2018, nagrade za tržno-komunikacijsko učinkovitost, prijavijo v osmih izdelčnih in storitvenih kategorijah ter v šestih posebnih kategorijah, zadnji rok za prijavo akcij pa je 5. november 2018.

 

Ocenjevanje tržno-komunikacijskih akcij bo 6. decembra 2018 najprej opravila prvostopenjska žirija v sestavi:

  • Tina Kumelj, predsednica žirije Effie Slovenija 2018, direktorica marketinga, Ljubljanske mlekarne,
  • Mojca Goršič, vodja oddelka za upravljanje blagovnih znamk in komuniciranje, A1 Slovenija,
  • Manja Gradišek, vodja tržnega komuniciranja in odnosov z javnostmi, NLB ,
  • Tine Lugarič, kreativni direktor, Luna\TBWA,
  • Gregor Memedović, direktor, Next Media,
  • Nataša Mithans, direktorica, Vareo,
  • Jasna Potrata, vodja oddelka za komunikacije, Innovatif,
  • Karmen Rodman, direktorica strateškega marketinga, Pivka perutninarstvo,
  • Irena Setinšek, izvršna direktorica, Mediana,
  • dr. Urška Tuškej Lovšin, docentka na Katedri za tržno komuniciranje in odnose z javnostmi, FDV.

Izmed akcij, ki se bodo uvrstile med finaliste, bo 2. februarja 2019 izbrala nagrajence drugostopenjska žirija v sestavi:

  • Tina Kumelj, predsednica žirije Effie Slovenija 2018, direktorica marketinga, Ljubljanske mlekarne,
  • Petra Čadež, direktorica marketinga, SPP namazi, Atlantic Grupa / Droga Kolinska,
  • Romana Dernovšek, predsednica uprave, Loterija Slovenije,
  • Mateja Gramc Debeljak, direktorica, PHD Slovenija,
  • Matjaž Klipšteter, direktor, Taktik,
  • Gregor Kosi, generalni direktor, Lidl Slovenija,
  • Aleš Muhič, direktor trženja, PRO PLUS,
  • Petra Muth Zupanc, direktorica Tržnega komuniciranja, Pristop,
  • Boštjan Napotnik, kreativni direktor, Futura DDB,
  • Samo Ošina, direktor Strateške poslovne enote Množični trg, Telekom Slovenije,
  • Viktorija Radojević , izvršna direktorica marketinga in razvoja, Mercator,
  • Jernej Špende, strateški direktor, Grey Ljubljana,
  • Eva Šterk, Head of Strategic Planning, Publicis One Slovenia.

Prijavitelji akcij, uvrščenih v drugi krog ocenjevanja, bodo akcije pred slovesno zaključno prireditvijo predstavili udeležencem Effie dneva učinkovitosti, zmagovalci pa bodo razglašeni isti dan zvečer na Zaključni prireditvi s podelitvijo nagrad, ki bo potekala 14. marca 2019 v Ljubljani.