Žirija

PREDSEDNICA ŽIRIJE

Eva Aljančič, Izvršna direktorica, Ventocom Slovenija

Eva Aljančič je z novembrom 2016 prevzela vodenje slovenske podružnice avstrijskega podjetja Ventocom,  ki na trgu deluje kot posrednik med mobilnimi operaterji in večjimi uporabniki storitev. Eva je bila pred tem direktorica marketinga v BMW Group Slovenija, v katerem je bila odgovorna za marketinške aktivnosti blagovnih znamk BMW in MINI. Eva že 20 let deluje v slovenskem marketinškem prostoru. Iz agencije Publicis jo je pot vodila na Si.mobil, kjer je kariero začela v tržnem komuniciranju, nadaljevala kot direktorica marketinga in kasneje kot direktorica marketinga in prodaje. Intenzivno sodeluje tudi v oglaševalski stroki, kot članica upravnega odbora SOZ-a, predsednica SOF-a in mnogih strokovnih žirij. V letu 2012 je prejela najvišje strokovno priznanje kot Marketinška direktorica leta. V ženski sekciji Združenja manager je članica Upravnega odbora.

 

 

PRVOSTOPENJSKA ŽIRIJA

Gal Erbežnik, svetovalec za kreativno odličnost

Gal Erbežnik

Gal je v svet oglaševanja in trženja stopil pred dobrimi dvajsetimi leti kot tekstopisec. Sčasoma je postal eden najboljših kreativnih direktorjev pri nas in je v svoji karieri sodeloval z različnimi oglaševalskimi agencijami. Lahko se pohvali s številnimi domačimi in mednarodnimi nagradami. Od domačih je najbolj ponosen na naslov agencije leta, ki ga je dvakrat zapored prejel kot izvršni kreativni direktor agencije Publicis, od tujih pa na Golden Drum Grand Prix, edini iz Slovenije v zadnjem desetletju. V njegovi lovski sobi se poleg domačih nagrad za tržno komunikacijsko učinkovitost nahaja tudi bronasti Euro Effie. Zadnja leta deluje samostojno. Klientom in agencijam svetuje v zvezi z upravljanjem blagovnih znamk, sodeluje pri pripravi konceptov kampanj in pisanju zahtevnejših besedil. Svoje bogate izkušnje bo z veseljem uporabil tudi v prvostopenjski žiriji slovenskega Effie.

Maja Golob, soustanoviteljica in strateginja, Spago, agencija za direktni marketing

Poslovno pot je začela 1992 v podjetju Studio Moderna kot ena prvih sodelavk v ekipi Sandija Češka, s katero je postavil temelje danes največji družbi za direktni marketing v Evropi. Prehodila je pot od vodje projektov do direktorice marketinga za 11 držav srednje in vzhodne Evrope ter delovala pretežno v tujini. Po vrnitvi s Poljske, sta leta 2002 s partnerjem ustanovila Spago, agencijo za direktni marketing in odnose s strankami. Podjetjem pomagajo vzpostaviti in ohranjati kvalitetne odnose s strankami, marketinške aktivnosti pa preoblikovati v učinkovite, dobičkonosne poslovne modele, ki v ospredje postavljajo potrebe strank. Rezultati so jim poleg zaupanja uglednih naročnikov prinesli tudi nagrado Effie. Pridobljeno znanje in izkušnje deli v člankih in na strokovnih dogodkih. Je vodja sekcije za direktni marketing in prodajo pri Društvu za marketing Slovenije, članica Združenja manager, podjetniške mreže CEED ter gostujoča predavateljica na Gea College.

Lenka Hrastar, direktorica raziskav, Ipsos

Lenka Hrastar je direktorica raziskav v IPSOS Slovenija, ki je del enega največjih tržno raziskovalnih podjetij na svetu. Ipsos vodijo in nadzirajo strokovnjaki s področja raziskav. Zgradili so trdno Skupino, ki zajema različna področja – Mediji in oglaševalske raziskave; Raziskave na področju marketinga in blagovnih znamk; Raziskave zadovoljstva in lojalnosti; Javno mnenje in družbene raziskave; Nevroznanost. Lenka je diplomirala na Ekonomski fakulteti v Ljubljani, smer trženje. S tržnimi raziskavami se je pričela ukvarjati že v času študija, pred zaposlitvijo v podjetju Ipsos pa je bila direktorica custom research oddelka v tržnoraziskovalnem podjetju GFK. Na podlagi dolgoletnih izkušenj, ki jih je pridobila z delom v tržnem raziskovanju, je v Ipsosu odgovorna za področje ad hoc raziskav, še posebej pa se posveča raziskavam blagovnih znamk, testiranju idej, konceptov in oglasov. Piše članke in se udeležuje različnih mednarodnih seminarjev, konferenc in delavnic s področja marketinga in tržnih raziskav, na katerih tudi sama predava.

Urban Korenjak, direktor trženja, Europlakat

Urban Korenjak pri Europlakatu vodi ekipo za trženje, v kateri so strokovnjaki z dolgoletnimi izkušnjami na področju oglaševanja. Svojim naročnikom svetujejo glede optimalnih rešitev, ki zagotavljajo maksimalne učinke oglaševanja na prostem glede na vložena sredstva. Preden je v letu 2013 prevzel ekipo trženja na Europlakatu, je pri Pro Plusu skrbel za trženje spletnih aktivnosti. Izkušnje je nabiral tudi kot direktor prodaje pri podjetju Interactive.agency SLO (Styria Group) in kot skrbnik ključnih strank pri podjetjih Najdi.si in Noviforum. Pri SOZ je bil član upravnega odbora „Sekcije za internet”, član organizacijskega odbora SOF 2015 ter predstavnik v slovenskem združenju medijev (SZM) pri SOZ-u.

Jasna Suhadolc, direktorica, Virtua PR

Jasna Suhadolc

Jasna je direktorica agencije Virtua PR z dolgoletnimi izkušnjami na področju digitalnega komuniciranja, vsebinskega marketinga in inbound marketinga. Njeni naročniki so slovenska in tuja podjetja, ki jih izobražuje in jim svetuje o uporabi novih tehnologij za učinkovitejše komuniciranje. Je avtorica knjige Nove priložnosti e-komuniciranja (PRSS & GV založba, 2007), številnih strokovnih člankov ter pogosto vabljena predavateljica, članica strokovnih žirij in programskih svetov konferenc. Trenutno je aktivna v dveh strokovnih upravnih odborih, v Društvu za marketing Slovenije ter mednarodnem združenju poslovnih komunikatorjev IABC EMENA.

Leon Šikovec, vodja PR, marketinga in medijev, Sberbank banka

Leon Šikovec, vodja marketinga pri Sberbank banki d.d. je v svoji trinajstletni bančni karieri doživel vrsto sprememb od implementacije marketing oddelka v Sloveniji pri takratni banki Volksbank, do vzpostavitve (do pred kratkim v slovenskem prostoru manj poznane) blagovne znamke Sberbank. Svojo poklicno pot je začel kot študent v največjem slovenskem distribucijskem podjetju Orbico d.o.o., kjer je pridobil prepotrebna znanja zahtevne FMCG branže. Svojo marketinško kariero je nadaljeval v medijski agenciji Media Publikum d.o.o., kjer je spoznaval medijske projekte in nadaljeval v mednarodni agenciji Publicis pod strogim mentorstvom Petra Smitha – priznanega medijskega guruja. Izziv direktorja marketinga je prvič sprejel v podjetju Arc-Kranj d.o.o., kjer je še dodatno spoznal zahtevnost končnega kupca in razmerje med principalom in trgovcem. Leta 2014 je bil skupaj z ekipo nagrajen s srebrno Effie nagrado za projekt “Zamenjaj banko”.

Matevž Šmalc, vodja tržnega komuniciranja, Si.mobil

Svojo kariero je začel leta 2001 kot tekstopisec in vodja projektov v agenciji Votan Leo Burnett ter nato svoje prve izkušnje z vodenjem blagovnih znamk pridobil v takrat še mladem Si.mobilu. Med leti 2007 in 2015 je ključne izkušnje pridobival pri sodelovanju z vodilnimi slovenskimi in tujimi podjetji kot direktor projektov v agencijah Pristop in Renderspace, od leta 2015 pa na Si.mobilu, kot vodja oddelka za tržno komuniciranje, s svojimi sodelavci skrbi za upravljanje in rast znamk Si.mobil, Orto in bob. Med številnimi nagradami, osvojenimi na domačih in mednarodnih festivalih je, poleg številnih nagrad, tudi nagrade Effie, najbolj ponosen na priznanje za znamko leta Orto v letošnjem letu.

Jasna Špelko Smerajc, medijska direktorica, Slovenija, Publicis One

Jasna Špelko Smerajc je direktorica medijske skupine v Publicis Groupe Slovenia in vodi samostojne agencije ZenithOptimedia, Starcom in Publicis FMX. Njena karierna pot se je začela leta 2006. Do danes jo je vodila skozi oglaševanje v tradicionalnih medijih, digitalnih medijih, kasneje pa skozi strateško in celovito upravljanja medijskih oglaševalskih komunikacijskih spletov. Leta 2012 je prevzela vodenje digitalnih medijev in razvoja v Publicis Groupe Slovenia, 2014 pa vodenje celotne medijske skupine. Ima zasluge za odlično poslovno uspešnost in uspešno vodenje kolektiva, kot tudi regijsko vodenje in upravljanje strateško ključnih naročnikov. Pod njenim okriljem medijska skupina uspešno širi posel izven klasičnih medijskih meja in lokalnega trga. Z bogatimi izkušnjami, izrazito naravnanostjo k iskanju inovativnih rešitev in s stalnim strokovnim nadgrajevanjem, vsakodnevno lovi ravnotežje med visoko kakovostjo storitev medijskih agencij, produktivnostjo ekipe in doseganjem zastavljenih ciljev. Medijski del oglaševanja vidi celostno in v okviru razvejanih komunikacijskih ter poslovnih strategij naročnikov.

dr. Aljoša Valentinčič, izredni profesor za denar in finance, Ekonomska fakulteta v Ljubljani

Aljoša Valentinčič je doktoriral iz računovodstva in financ na Univerzi v Glasgowu, Velika Britanija. Zaposlen je na Ekonomski fakulteti v Ljubljani kot izredni profesor, predava pa predmete iz področja financ, finančne analize in finančnega računovodstva. Je član UO European Accounting Association, pred tem je bil predsednik Stalnega znanstvenega odbora pri tej zvezi. Redno sodeluje s tujimi poslovnimi šolami, kot gostujoči predavatelj je deloval med drugim na Univerzi v Amsterdamu in Univerzi v Grazu, kot gostujoči raziskovalec pa na London School of Economics and Political Science. Njegovo raziskovalno delo je med drugim usmerjeno na interakcije med računovodskimi poročili  in trgi kapitala. V tem okviru vodi raziskovalni projekt, ki proučuje vplive neformalnih komunikacij – na primer družabnih omrežij (npr. Twitterja, finančnih blogov) in besedil v letnih poročilih podjetij – na vrednost podjetij oziroma stroške kapitala. Bil je član NS več slovenskih podjetij, na zadnje v Zavarovalnici Triglav. Aktiven je tudi v Združenju nadzornikov Slovenije.

 

DRUGOSTOPENJSKA ŽIRIJA


Tomaž Arh, direktor marketinga, SPP Delikatesni namazi, Atlantic Grupa


Tomaž Arh je poslovno orientiran marketinški strokovnjak, ki svoje znanje in izkušnje uporablja tako v lokalnem kot tudi mednarodnem okolju. Verjame, da je neprestano učenje in prilaganje okolju osnova za sledenje hitro spreminjajočemu poslovnemu svetu. Za dosego zastavljenih ciljev ima sposobnost povezovati interne oddelke z zunanjimi podjetji, kar je ključ do uspešne implementacije zastavljene strategije.

Zenel Batagelj, partner, Valicon


Zenel je eden od ustanoviteljev družbe Valicon, kjer se ukvarja s svetovanjem ključnim naročnikom na področju trženja in strategij rasti. Nahajamo se v obdobju velikih sprememb in prav te zaslužijo posebno pozornost: zaradi njih smo se prisiljeni spreminjati in iskati nove priložnosti. V takih razmerah lahko ustvarjamo izjemne rešitve in dosegamo izjemne rasti. Strokovno se v zadnjem času poglobljeno ukvarja z arhitekturo, identiteto in upravljanjem znamk, ter integracijo znamčenja z upravljanjem potrošniške izkušnje v najširšem pomenu besede. Znamkam pomaga spet vdahniti smisel. Je dober poznavalec tako slovenskega kot regionalnega potrošnika, pa tudi širše. Je aktiven član Društva za marketing Slovenije ter pogost predavatelj na večjih trženjskih dogodkih v regiji in širše (SMK, SEEMAR, ESOMAR).

Nikola Bubanj, izvršni direktor Adriatic & Balkan, Grey Group EMEA


Trenutne zaposlitve in pozicije:
– Izvršni direktor Adriatic & Balkan, Grey Group EMEA
– Regionalni direktor, J. Walter Thompson Adriatic
– Direktor Grey Zagreb
Nikola je v januarju 2009 prevzel pozicijo izvršnega direktorja skupine Grey Adriatic & Balkans, pred tem pa je bil regijski direktor Grey Ljubljana, Zagreb in Beograd. Nikola stremi h kontinuirani rasti in kreativnosti v vsej regiji, razvoju strategij za ključne naročnike in zagotavljanju bogatega nabora resursov vseh komunikacijskih disciplin, ki jih naročnikom ponujata Grey in WPP. Tem vrednotam sledi tudi edinstvena horizontalna večznamčna integrirana storitev WPP, ki deluje po vsej regiji Adriatic: Grey, J.Walter Thompson, MediaCom, Mindshare, MEC, Maxus, GroupM, Geometry Global, Burson Marsteller in Cohn&Wolfe. Nikola vodi ekipo 110 strokovnjakov na področju oglaševanja, medijev, upravljanja blagovnih znamk, digitala, strategij in načrtovanja, sponzorstev in promocij, raziskav in instora.

mag. Simon Furlan, direktor, Blicnet, BiH

Polona Javornik, direktorica, OMG in OMD Slovenija


Polona Javornik je od leta 2008 direktorica družb OMG in OMD Slovenija, odgovorna za poslovanje krovne družbe Omnicommediagroup in medijske agencije OMD, v skupino pa sodi tudi medijska agencija PHD. Njene dolgoletne izkušnje s področja vodenja, marketinga, korporativnih komunikacij in medijev pripomorejo k uspešnemu vodenju skupine, sodelovanju z oglaševalci in mediji ter razvoju novih storitev. Vse to se odraža v številnih osvojenih nagradah agencije, predvsem pa v zadovoljstvu in uspešnem poslovanju partnerjev skupine OMG.

David Kušanić, Global Groupe Brand Engagement Manager, Groupe Renault


David Kušanić je trenutno eden najmlajših in najbolj obetavnih vodij tržnih komunikacij v jadranski regiji. Na Renault Nissan Slovenija je bil zadnja tri leta vodja tržnih komunikacij za regijo Adriatik, jeseni 2016 pa je odšel na sedež skupine Renault v Pariz, kjer kot »Global Groupe Brand Engagement Manager« skrbi za razvoj blagovnih znamk skupine na globalni ravni.
Pod njegovim vodstvom je večina projektov pri Renaultu prejela priznanja strokovnjakov, številne nagrade in dobre rezultate. Večina njegovih posebnih projektov je bila prepoznana kot mednarodno merilo s strani sedeža Renaulta v Parizu. Po številnih uspehih z lansiranji novih modelov, Twingo, Zoe in Kadjar, ter z inovativnimi lokalnimi BTL izkustvenimi projekti, se je s svojo ekipo in sodelujočimi agencijami usmeril na graditev in dolgoročni razvoj blagovne znamke Renault v jadranski regiji skozi nove digitalne kanale, privlačne zgodbe in oznamčene vsebine.
David še vedno sanja velike sanje in načrtuje velike zgodbe, ustvarja odlične vsebine za blagovno znamko, ki so vedno znova nagrajene ter teži k bolj naprednemu tržnemu in komunikacijskemu okolju.

Saša Leben, generalna direktorica Publicis One, Slovenia & Croatia


Saša Leben je svojo poslovno kariero začela že pred skoraj 20 leti. Že od vsega začetka deluje na področju tržnega komuniciranja ter digitalnih tehnologij in komunikacij.
Njena karierna pot je zelo dinamična in raznolika. Začela je kot oblikovalka v tradicionalnih agencijah, nato kot interaktivna oblikovalka v prvi slovenski digitalni slovenski agenciji v času, ko se je internet šele začel razvijati. V vmesnem obdobju se je posvetila novim poslovnim modelom, dogodkom, odnosom z javnostmi in vzpostavljanju lastnih blagovnih znamk. Kasneje je razvila in okrepila svoj poslovni čut in postala svetovalka za digitalne marketinške operacije. 
Leta 2008 se je pridružila Publicis Groupe Slovenia, kjer je vzpostavila digitalni del agencije, štiri leta kasneje pa je sprejela nov poslovni izziv in postala direktorica Publicis Groupe Slovenia, ki na lokalnem trgu deluje kot mednarodna komunikacijska skupina. Agencija, ki se je v letošnjem letu na globalnem trgu repozicionirala v Publicis One, združuje priznane blagovne znamke ter agencije – kreativni agenciji Publicis, Saatchi & Saatchi, medijski agenciji ZenithOptimedia ter Starcom in specializirani agenciji Diggital ter LiveComMSLGROUP. V letošnjem letu je Saša prevzela tudi vodenje komunikacijske skupine Publicis One, Hrvaška.
Na svoji poslovni poti je že od vsega začetka vpletena v marketinško okolje, tržno komuniciranje ter oglaševanje, z močnim poudarkom na danes tako pomembnih digitalnih kanalih, kjer je delala velik del poslovne kariere. Nabor znanja in izkušenj je tako pridobivala v različnih segmentih marketinga in poslovnega dela, kjer vedno sledi trendom ter se tudi osebno razvija na različnih področjih. Njena karierna pot ji daje širino in jo uvršča med sodobne managerje z močnim znanjem in strokovnimi izkušnjami, ki jih uspešno združuje s poslovnimi zahtevami priznanega globalnega mednarodnega podjetja. Prepričana je, da je ključ do uspeha v inovacijah, nadgradnji znanja in prilagajanju spremembam, kajti le z neprestano nadgradnjo lahko dosegamo in presegamo vedno nove mejnike.

dr. Mitja Pirc, direktor Pristop Poslovno Svetovanje & Indigo, Pristop


dr. Mitja Pirc je direktor pri Pristop Poslovno Svetovanje & Indigo in deluje predvsem na področjih poslovnih strategij, strateškega in operativnega trženja, monetizacije podatkov in analitike, kjer svetuje vodilnim podjetjem iz jugovzhodne Evrope iz sektorjev trgovine, telekomunikacije, bančništva, farmacije in avtomobilizma. Kariero je začel v SAS Institute, nadaljeval v A.T. Kearney ter bil tudi soustanovitelj start-up podjetja. Predava na svetovno priznanih poslovnih šolah v Franciji (EDHEC in INSEAD),  Španiji (Instituto de Empresa) ter Sloveniji (EF, FMF). Za svoje diplomsko delo iz matematike je prejel Arhimedovo nagrado Evropske komisije, v Stockholmu je magistriral iz mednarodnega poslovanja in v Barceloni pridobil doktorat ekonomskih znanosti.

Urša Pučko, direktorica, Internavti


Urša Pučko je ustanoviteljica in direktorica agencije Internavti. Butična agencija, specializirana za digitalne komunikacije, ima po slabem letu delovanja stabilen portfelj tako velikih kot manjših in nišnih naročnikov. Internavti se na misije podajajo z jasnim ciljem – snovati komunikacijske zgodbe, ki naročnikom prinašajo učinke na trgu. Svoje izkušnje je nabirala v agencijah Publicis (Studio Pet) in Pristop, kjer je bila nazadnje odgovorna za oddelek trženjskega komuniciranja. Pred ustanovitvijo lastne agencije se je za kratek čas preiskusila tudi v startup okolju. Diplomirana komunikologinja ima dobrih 15 let izkušenj s področja upravljanja oglaševalskih kampanj in trženjskih strategij. Sodelovala je z domačimi in mednarodnimi naročniki, predvsem s področja izdelkov široke potrošnje (Fast moving consumer goods – FMCG). Za svoje projekte je prejela en zlati ter več srebrnih in bronastih nagrad Effie za tržno-komunikacijsko učinkovitost. Je članica Strokovno tekmovalnega programa SOF (STP SOF), ki deluje v okviru Slovenske oglaševalske zbornice (SOZ). V preteklosti je bila strokovna direktorica Effie Slovenija 2012, članica Organizacijskega odbora Effie Slovenija 2010 in članica prvostopenjske žirije Euro Effie 2009 ter drugostopenjske žirije Euro Effie 2013. Že nekaj let predava Trženjsko komuniciranje na Visoki šoli za poslovne vede B2, kot gostja pa je večkrat predavala na Ekonomski fakulteti in Fakulteti za družbene vede Univerze v Ljubljani.

Janez Rakušček, izvršni kreativni direktor, Luna\TBWA


Janez Rakušček je v oglaševalski svet vstopil leta 1989, še kot študent na Akademiji za gledališče, radio, film in televizijo. Prva leta svoje kariere je delal kot tekstopisec, in sicer v agencijah Magenta, Luna in Studio Marketing/JWT, kjer je leta 1995 napredoval najprej na mesto kreativnega direktorja, nato pa tudi v vodjo kreativnega oddelka. Z agencijo Luna TBWA sodeluje od leta 2001, najprej kot kreativni, danes pa kot izvršni kreativni direktor. Sodeluje z najpomembnejšimi domačimi in mednarodnimi naročniki agencije. V svoji karieri je prejel mnogo mednarodnih in domačih oglaševalskih nagrad (CannesLions, Epica, Golden Drum, SOF, Effie), leta 2011 pa je prejel prestižno priznanje Oglaševalska osebnost leta. Janez je predsednik Art Director’s Kluba Slovenija (ADC*SLO) ter član Upravnega odbora Evropskega kluba Art direktorjev (ADC*E), član mnogih slovenskih in mednarodnih žirij ter predavatelj na oglaševalskih festivalih v Evropi in Aziji (SOF, Golden Drum, Kyiv International Festival, ADStars International Festival Busan, Južna Koreja).

Alenka Senčar, direktorica Sektorja marketinga in korporativnega komuniciranja, Nova KBM



Klavdija Vidic, vodja marketinga, Cockta, Atlantic Grupa


Klavdija Vidic je po izobrazbi je univerzitetna diplomirana komunikologinja, na področju marketinških komunikacij pa dela že 18 let. Svojo karierno pot je začela kot vodja projektov v oglaševalski agenciji Studio Pet, kasnejši Publicis. Si.mobilu se je pridružila leta 2004 kot specialistka za tržno komuniciranje, nadaljevala kot skrbnica blagovne znamke Si.mobil, leto kasneje pa se je kot vodja specialistov za tržne komunikacije pridružila sestrskemu podjetju VIPnet na hrvaškem. Od leta 2010 do 2014 je vodila oddelek tržnega komuniciranja pri Si.mobilu, ki je pokrival celoten splet tržno komunikacijskih aktivnosti – od klasičnih medijev, do sponzorstev in dogodkov pa do komunikacije s potrošniki na prodajnih mestih. V letu 2015 se je pridružila Atlantic Grupi in sicer kot Vodja marketinga za blagovno znamko Bakina Tajna, kjer je bila celostno odgovorna za razvoj blagovne znamke kot tudi za strategijo marketinškega vstopa na nove trge. Od začetka leta 2016 vodi oddelek tržnih komunikacij v farmacevtskem podjetju Medis.

Andreja Zadnik Andoljšek, direktorica tržnih komunikacij, Mercator


Andreja Zadnik Andoljšek se je po končanem študiju 1998 zaposlila v oglaševalski agenciji LUNA\TBWA, kjer je sodelovala pri projektih za številne mednarodne in domače naročnike. Ob ustanovitvi hčerinske družbe OMD, se je leta 2003 pridružila takratni ekipi za medijske komunikacije. Po desetih letih dela na strani agencije je prestopila na naročnikovo stran in se zaposlila v Mercatorju, kjer je vodila sektor za upravljanje blagovnih znamk, kasneje postala pomočnica izvršne direktorice za marketing, v letu 2016 pa je prevzela mesto direktorice tržnih komunikacij. Ima vrsto let izkušenj dela v marketinški stroki, s področja strategije, razvoja in upravljanja blagovnih znamk, tržno komunikacijskih aktivnosti ter upravljanja odnosa s kupci. Bila je članica Organizacijskega odbora SOF ter je aktivna članica Slovenskega oglaševalskega razsodišča.

Darja Zajc, direktorica marketinga in odnosov z javnostmi, PRO PLUS


Darja Zajc na področju blagovnih znamk, trženja in tržnega komuniciranja profesionalno deluje že skoraj 15 let. Sprva na področju izjemno konkurečne avtomobilske panoge v podjetju Renault Nissan Slovenija, zadnja leta kot odgovorna za tržno komuniciranje za področje Adriatik, od avgusta 2009 pa kot direktorica marketinga v vodilnem multimedijskem podjetju pri nas, družbi PRO PLUS. S svojim delovanjem je doslej na slovensko tržišče v sodelovanju z največjimi oglaševalskimi in medijskimi agencijami celostno vpeljala številne nove blagovne znamke, pri čemer je njeno področje dela zajemalo strateško načrtovanje, raziskave trga, cenovno pozicioniranje, oglaševanje, promocijo in odnose z javnostmi. Verjame, da napredka in odličnosti ni mogoče zagotavljati brez stalnega kreativnega dialoga, usklajenega ekipnega dela in preproste želje po učinkovitosti in “narediti drugače”.

 

DODATNI ČLAN DRUGOSTOPENJSKE ŽIRIJE PRI KATEGORIJI “INOVACIJE, TEHNOLOGIJA IN MEDIJSKE IDEJE”

Leon Brenčič, direktor odnosov z naročniki, iPROM

LeonBrenčičIprom22