Zaključen prvi Effie dan učinkovitosti

23. marec. 2018 / Aktualno

V sredo 21. marca 2018 se je odvil strokovno bogat dan, ki je postregel s tremi odličnimi predavanji s področja tržnega komuniciranja. Na odru polne dvorane hotela Slon smo gostili Lesa Bineta, vodjo učinkovitosti v agenciji Adam&Eve DDB, Mono Opran, operativno direktorico za JV Evropo v podjetju Centrade-Cheil, Ano Ivandič, kreativno direktorico v Innovatifu in Petro Čadež, direktorico marketinga v Strateškem poslovnem področju Delikatesni namazi v Atlantic Grupi. 

Mona Opran, sicer tudi večkratna članica žirij Euro Effie je s predavanjem ‘Data&Insights – Contents – Brand&Audience Interaction’ navdihnila in spodbujala k zmagovalnim idejam.

Les Binet, vodja učinkovitosti in soavtor številnih študij na temo učinkovitosti v marketingu je s predavanjem ‘Učinkovitost v digitalni eri’ razkril nekatere pasti sodobnega oglaševanja, med drugim je razkrill tudi nekaj pomembnih ugotovitev:

  • V želji, da bi dosegali kratkoročne rezultate, pogosto pozabljamo na dolgoročno uspešnost.
  • Doseg je še vedno glavno gonilo rasti prodaje in tržnega deleža, zato je proračun pomemben faktor učinkovitosti kampanj.
  • SOV (delež oglaševanja v celotnem oglaševanju) pomembno vpliva SOM (tržni delež) in rast. Ugotovila sta, da je za povečanje tržnega deleža za 0,5% potrebno imeti za 10 odstotnih točk višji SOV, kot je SOM.
  • Najbolj učinkovita je delitev investicij na način, da 60% namenimo grajenju blagovne znamke, 40% pa prodajni aktivaciji.
  • Aktivnosti, vezane na blagovno znamko (predvsem čustvene), vplivajo na dolgoročno rast prodaje, dobička in zmanjšujejo cenovno občutljivost.
  • Prodajne aktivacije (predvsem racionalne) sicer pozitivno vplivajo na kratkoročno rast prodaje in na ROMI (donos na marketinško investicjo), ne pa na dolgoročno rast.«

Domačo stroko sta zastopali Ana Ivandić in Petra Čadež, ki sta predstavili izbrane Euro Effie primere najbolj kreativnih in kakovostnih idej.

Effie Slovenija 2018 želi spodbujati usmerjenost in zavezanost k učinkovitim idejam, ki dokazano delujejo, krepiti pomen sodelovanja med naročniki in agencijami kot tudi znotraj oddelkov za komuniciranje in omogočiti vsem vpletenim, da dokažejo učinkovitost svojega dela.

Za več foto utrinkov pa obiščite spletno galerijo.

Naslednjemu Effie predavanju boste lahko prisluhnili že 12. aprila na 27. SOF-u v Portorožu. Naš gost bo Jason Romeyko, svetovni izvršni kreativni direktor, skupine Serviceplan. Jason je izjemen s kanskim levom večkrat nagrajen kreativec in velik zagovornik učinkovitosti v komuniciranju.