Z Novo KBM do ugodnejše študentske kotizacije

6. september. 2016 / Aktualno

Effie Slovenija 2016 odpira vrata študentom, ki bi želeli pridobiti širši vpogled v samo drobovje postavitve primernih KPI-jev po kategorijah in obstoječih metodah merjenja (in dokazovanja) doseganja zastavljenih ciljev.  V partnerstvu z Novo KBM in banko za mlade vladarje vam pomagamo, da imate več od lajfa, saj vam omogočamo ugodnejšo študentsko kotizacijo za paket septembrskih Effie delavnic po ceni 30 € (redna cena 146,40 €). Sveta vladarji lahko plačilo gladko opravite preko mBank@Net

026_SV_VLADARSKI_NASVET_-3

Študentske prijave:
– preko študentske prijavnice ali
– preko spletne prijave: https://secure.goldendrum.com/effie/

Razpisna delavnica Effie Slovenija 2016, 20. septembra 2016, 9.00 – 14.00 (Grand hotel Union, Ljubljana)
Z vami bodo prof. dr. Vesna Žabkar, redna profesorica za področje trženja na Ekonomski fakulteti Univerze v Ljubljani, mag. Mojca Avšič, direktorica raziskav in razvoja v strateškem poslovnem področju delikatesni namazi, Droga Kolinska / Atlantic Grupa in predsednica Effie Slovenija 2016, Mojca Pesendorfer, vodja marketinga v strateškem poslovnem področju delikatesni namazi, Droga Kolinska / Atlantic Grupa in strokovna direktorica Effie Slovenija 2016, mag. Tina Kumelj, direktorica marketinga Ljubljanskih mlekarn in predsednica Effie Slovenija 2012 ter Urša Pučko, ustanoviteljica in direktorica agencije Internavti in strokovna direktorica Effie Slovenija 2012.
Na razpisni delavnici boste izvedeli:
– katere KPI-je se najpogosteje uporablja v posamezni kategoriji – pri nas in v tujini,
– kako se pravilno izračunajo ROMI in drugi napredni kazalniki,
– katere akcije so primeri najboljše prakse v posamezni kategoriji – za inspiracijo pri vaših prijavah ter
– parametre kaj definira akcijo, ki pride med finaliste in razlike med akcijami, ki dobijo posamezno barvo nagrade (tako glede merjenih ciljev in rezultatov kot tudi načina, kako je prijava napisana).

Raziskave za merjenje učinkovitosti, 27. septembra 2016, 9.00 – 14.00 (Grand hotel Union, Ljubljana)
Raziskovalce in predstavnike digitalnih agencij bo skozi dogodek vodila Geni Arh, partnerica in soustanoviteljica Arhee, ki je specializirana za izobraževanje in svetovanje na področju trženjskega raziskovanja.
Na dogodku Raziskave za merjenje učinkovitosti boste izvedeli:
– kakšne in katere raziskave so na voljo na slovenskem trgu za merjenje učinkovitosti tržno-komunikacijskih akcij in dokazovanje doseganja posameznih KPI-jev po kategorijah,
– kako meriti učinkovitost v digitalnem okolju,
– iz prve roke dobili priporočila in izvedeli dobre prakse raziskovalcev v primeru, da vam manjka kakšen pomemben podatek pri prijavi,
– kako ne pozabiti na podatke, ki so na voljo v podjetju ali pa jih lahko zberete od svojih kupcev in kako celostno pristopajo k trženjskim raziskavam v podjetjih, ki posegajo po najvišjih Effie nagradah.

Uvodni strokovno-izobraževalni sklop v Effie 2016 bo torej posvečen pristopu k učinkovitemu in uspešnemu tržnemu komuniciranju, katerih ključni elementi so jasno postavljeni  in merljivi cilji, iz njih izhajajoča kreativna in komunikacijska strategija, kakovostno vodenje projekta ter ažurno spremljanje in ob zaključku dokazovanje doseganja zastavljenih ciljev.
Vse to skozi voden postopek prijav na nagrade Effie.

Veselimo se srečanja!
Nova KBM in Strokovno-organizacijski odbor Effie Slovenija 2016

NKBM_SVETA-VLADAR_LOGOTIP_Pokoncen_CB