Vabljeni na Effie dogodek leta!

11. februar. 2019 / Aktualno

Prisluhnite povabilu Barbare Modic, predsednice Effie Slovenija 2018, na Effie dan učinkovitosti, ki bo v četrtek, 14. marca 2019. V Hotelu Slon pripravljamo celodnevni interaktiven in strokovno bogat izobraževalni dogodek s pričetkom ob 8.30, ki bo postregel z vpogledi v najučinkovitejše tržno-komunikacijske prakse iz Slovenije in tujine, istega dne zvečer ob 20.00 pa bomo v Festivalni dvorani zaključili dvoletne aktivnosti s slavnostno podelitvijo nagrad Effie Slovenija 2018.

Več o dogodku in prijave >>

14. marca 2019 se bosta v enem samem dnevu prvič prepletla celodnevni interaktiven in strokovno bogat izobraževalni dogodek, ki bo postregel z vpogledi v najučinkovitejše tržno-komunikacijske prakse iz Slovenije in tujine, ter slavnostna podelitev nagrad Effie Slovenija 2018.

Skozi celoten dan nas bo popeljala Martina Merslavič, dobra poznavalka trženja in komuniciranja, tudi sama dobitnica več Effiejev, danes pa svetovalka in trenerka javnega nastopanja po metodi Own The Room. Na Effie dnevu bo k dogodku dodala nekaj interaktivnosti in malce dinamike, vse s ciljem, da bodo zvezde Effie dneva (ekipe in predstavitve najboljših akcij) primerno zasijale!

Dogodek bo otvoril sopodpisnik vrste najbolj nagrajenih akcij v zadnjih letih, Jamie Peate, globalni vodja maloprodajne strategije McCann World Group, najučinkovitejše agencijske mreže na svetu v letu 2018. Jamie razpolaga z bogatim znanjem in izkušnjami znotraj mreže, z nami bo delil nasvete, na kakšne načine zagotoviti kratkoročne in dolgoročne poslovne uspehe, kako uporabljati kreativnost skozi celoten marketinški proces, kako ustvariti kreativno akcijo, ki prinaša odlične rezultate in katere so skupne značilnosti resnično učinkovitih tržno-komunikacijskih aktivnosti. Maja Čulig, izvršna direktorica marketinga Addiko Skupine, ki se ji je edini med finančnimi storitvami v celotni Evropi in edini iz regije nekdanje Jugoslavije uspelo prebiti med finaliste prestižne nagrade Euro Effie 2018, bo govorila o novi filozofiji bančništva in procesu preobrazbe blagovne znamke. O medijski potrošnji med različnimi generacijami in metrikah učinkovitosti različnih kanalov pa bo govoril Leon Brenčič, direktor odnosov z naročniki na digitalni agenciji iPROM.

Za vsakim ključnim govorcem se bodo premierno predstavili posamezni finalisti Effie Slovenija 2018. Gre za dokazano najučinkovitejše akcije zadnjih dveh let v Sloveniji, ki jih je prepoznala tudi žirija Effie Slovenija 2018 pod vodstvom predsednice mag. Tine Kumelj.

 

PROGRAM

Effie dan učinkovitosti – izobraževalni del: Hotel Slon, 14.3.2019 od 8.30 do 15.30

  • Jamie Peate: Prebujanje dobe učinkovitosti*
    Lidl 10 let (Lidl Slovenija in LUNA TBWA d.o.o.)
    Štartaj, Slovenija! (Spar Slovenija, Formitas creative in Direct media komunikacije)
  • Maja Čulig: Nova filozofija bančništva*
    Pomladitev kategorije paštet in BZ Argeta – dolgoročna strategija BZ Argeta Junior (Droga Kolinska d.d. / Atlantic Grupa, Luna TBWA in Publicis One)
    Modri svet (Telekom Slovenije, d.d. in Pristop d.o.o.)
    Odkrij, kako jih imaš ti najraje! (Droga Kolinska d.d. / Atlantic Grupa in Luna TBWA)
    Laško Stava (Pivovarna Laško Union d. o. o. in LUNA TBWA d. o. o.)
  • Leon Brenčič: Medijska potrošnja med različnimi generacijami in metrike učinkovitosti različnih kanalov
    Za naše (Telekom Slovenije, d.d. in Pristop d.o.o.)
    Lahkonočnice (A1 Slovenija in Grey Ljubljana)
    Skriti escape room (UNICEF Slovenija in Agencija 101)
    Vi podpirate Slovenijo, mi skrbimo za vas.( Telekom Slovenije d.d. in Luna TBWA d.o.o.)

Zaključna prireditev: Festivalna dvorana, 14.3.2019 ob 20.00

*Predavanje bo potekalo v angleškem jeziku brez prevoda.
** SOZ si kot organizator pridržuje pravico do spremembe.

PRIJAVA >>