V Mlekarni Celeia smo prepričani, da je vredno puščati sledi

19. junij. 2017 / Aktualno

 Blagovna znamka ZELENE DOLINE v letošnjem letu praznuje 30 let. Izdelki blagovne znamke so plod tradicionalne kakovosti iz izključno slovenskega mleka. Ta izvira iz več kot 70 let izkušenj naše največje mlekarne v večinski zadružni lasti. Obletnico bodo v Mlekarni Celeia praznovali med letom tako, da bodo v praznovanje vključevali vse, ki so v preteklosti skupaj s podjetjem pustili celo vrsto različnih dobrih sledi in jim ob tem pomagali pri tkanju vrednot. Te v letošnji kampanji predstavljajo njihovi ambasadorji, ki k sodelovanju in puščanju sledi smeha, povezanosti, pripadnosti, odličnosti, kreativnosti in iskrenosti vabijo tudi potrošnike.

30 let ZELENE DOLINE z nami praznujejo…
Skrb za ohranjanje in razvoj slovenskega podeželja je del identitete Mlekarne Celeia. Pri tem na prvo mesto postavljajo učinkovito povezovanje med proizvajalci mleka, zadružniki ter mlekarno in njenimi partnerji. Prav zato so k praznovanju, 30 let znamke ZELENE DOLINE, povabili različne posameznike in organizacije, ki so del njih in kot ambasadorji, v sebi nosijo vrednote, ki odlikujejo znamko. Ambasadorjem in vrednotam se lahko pridruži vsakdo. Od 15. marca pa vse do konca leta na svojem Facebook in Instagram profilu predstavljajo sledi, ki so jih pustili v svojem 30-letnem delovanju. Vsako izmed njih so povezali s posamezniki ali organizacijo, ki so vpleteni v zgodbo ZELENE DOLINE in z njimi posneli kratek film. Ob njih vsakdo dobi priložnost, da tudi sam sodeluje in pomaga pustiti dobre sledi.

Vabimo vas, da spremljate Facebook in Instagram profil ZELENE DOLINE, kjer bodo do konca leta razkrivali priložnosti aktivnega sodelovanja ob 30-letnici ZELENIH DOLIN ter ga sproti nagrajevali. Med prvimi ambasadorji k puščanju odmevnih sledi vabi Boštjan Gorenc Pižama – s smehom, mlečna kraljica 2016 Urška Pevec s povezanostjo in proizvajalci iz kmetij, ki Mlekarni Celeia dobavljajo mleko, s sledljivostjo. Za uspeh je potrebna vztrajnost, kar je dokazal Peter Kauzer, kajakaš, medtem ko vrednoto pogum, s svojo požrtvovalnostjo, ponosno predstavljajo gasilci, mladi prostovoljci, združeni pri gasilcih Mladinska desetina PGD Drešinja vas. Prvi sklop vrednot se zaključuje s kreativnostjo, katero predstavlja skladatelj muzikala Veronika Deseniška, Leon Firšt.

30 let ZELENE DOLINE z nami so…
V največji slovenski mlekarni v večinski zadružni lasti so ponosni, da lahko sledijo stopinjam vseh svojih predhodnikov in hkrati ustvarjajo svoje. Ponosni dobavitelji, teh je že več kot 1.100, in sodelavci Mlekarne Celeia (206 zaposlenih v Mlekarni Celeia, skupaj več kot 1.300 družin) tako vsak dan s predanostjo in trudom domačim in tujim potrošnikom zagotavljajo odlične izdelke ZELENE DOLINE.

ZELENE DOLINE na vlaku sodobne tehnologije…
Ali veste, da ZELENE DOLINE in Mlekarna Celeia, kot prva mlekarna v Sloveniji, kupcem omogočata vpogled v izvor surovega mleka, ki je osnovna surovina za vedno odlične domače mlečne izdelke. Tako lahko potrošniki na digitalni platformi mlečna cesta http://www.mlecnacesta.si/zemljevid_kmetij sledijo mleku vse do kmetije, na kateri so mleko pridelali, enako pa lahko preverijo z mobilno aplikacijo IZVOR by Origin Trail. Kako živijo in delajo na kmetiji Rakun iz Trnave pri Gomilskem pa sledite povezavi…


          22