Uspešen sklop dogodkov Effie

28. september. 2016 / Aktualno

Septembrska dogodka Effie Slovenija 2016, Razpisna delavnica in Raziskave za merjenje učinkovitosti sta 20. in 29. septembra napolnila Salon Orhideja in Belo dvorano Grand hotela Union. Udeleženci so imeli priložnost prisluhniti skupno 16 predavateljem, ki so delili ključne informacije in nasvete, kako upravljati učinkovite in uspešne tržno-komunikacijske akcije in napisati zmagovite prijave, ter dobili vpogled v trženjsko-raziskovalne projekte najbolj priznanih slovenskih raziskovalnih hiš.

Predavatelji na prvem dogodku Razpisne delavnice mag. Mojca Avšič, direktorica raziskav in razvoja v strateškem poslovnem področju delikatesni namazi, Droga Kolinska / Atlantic Grupa in predsednica Effie Slovenija 2016 in Mojca Pesendorfer, vodja marketinga v strateškem poslovnem področju delikatesni namazi, Droga Kolinska / Atlantic Grupa in strokovna direktorica Effie Slovenija 2016, Lovro Gruden, svetovalec iz oddelka za poslovno svetovanje v Pristopu, mag. Tina Kumelj, direktorica marketinga Ljubljanskih mlekarn, Urša Pučko, ustanoviteljica in direktorica agencije Internavti in Aljoša Bagola, partner in izvršni kreativni direktor Pristop Creative, so  podali pomembne usmeritve pri izračunavanju ROMI in drugih naprednih kazalnikov, razkrili, katere akcije so primeri najboljše prakse v posamezni kategoriji ter kakšni so parametri, ki definirajo finaliste.

Na drugem dogodku Raziskave za merjenje učinkovitosti so Geni Arh, partnerica in soustanoviteljica Arhee, Janja Božič Marolt, predsednica uprave Mediane, Janko Hočevar, direktor Aragona, Lenka Hrastar, direktorica raziskav na Ipsosu, Andraž Zorko, partner družbe Valicon, Neda Žužul Vitez, direktorica oddelka Consumer Experiences na GfK Slovenija, mag. Aleksandra Kregar Brus, direktorica Centralnega marketinga, Atlantic Grupa, Barbara Modic, direktorica Pristop medie in Dino Zupančič, direktor in partner Agencije 101, predstavili projekte, ki bodo prisotnim pomagali pri vrednotenju uspešnost in učinkovitosti tržnega komuniciranja in gradnji Effie kulture v svojih podjetjih.

Fotografije obeh dogodkov najdete v galeriji.