Razpisna delavnica

20. september 2016, 9.00 – 14.00
Grand hotel Union, Salon orhideja (Miklošičeva 1, Ljubljana)

predavatelji-20-9-2016

Uvodoma vas bo v Razpisno delavnico popeljala prof. dr. Vesna Žabkar, prodekanja za znanstveno-raziskovalno delo in doktorski študij na Ekonomski fakulteti Univerze v Ljubljani, z analizo in ugotovitvami iz vseh dosedanjih izvedb Effie tekmovanja v Sloveniji.

V nadaljevanju vam bosta mag. Mojca Avšič, direktorica raziskav in razvoja v strateškem poslovnem področju delikatesni namazi, Droga Kolinska / Atlantic Grupa in predsednica Effie Slovenija 2016  in Mojca Pesendorfer, vodja marketinga v strateškem poslovnem področju delikatesni namazi, Droga Kolinska / Atlantic Grupa in strokovna direktorica Effie Slovenija 2016, predstavili novosti v Razpisu. Poseben poudarek bosta namenili prikazu zelo jasnih in konkretnih kazalnikov učinkovitosti za vsako posamezno kategorijo. Pridobili boste koristne informacije in ideje za učinkovitejše postavljanje ciljev ter pridobili nasvete kakšne akcije (ne) sodijo v katero od kategorij. V uvodnem delu se nam bo pridružil tudi Lovro Gruden, svetovalec iz oddelka za poslovno svetovanje v Pristopu, ki nam bo predstavil, kako lahko k odličnosti pisne prijave prispevate z izračunom ROI, ROMI in drugimi naprednimi kazalniki.

V nadaljevanju vam bodo mag. Tina Kumelj, direktorica marketinga Ljubljanskih mlekarn in predsednica Effie Slovenija 2012, Urša Pučko, ustanoviteljica in direktorica agencije Internavti in strokovna direktorica Effie Slovenija 2012 ter Aljoša Bagola, partner in izvršni kreativni direktor Pristop Creative, razkrili recept za uspeh pri vodenju učinkovitih in tudi zmagovitih kampanj ter njihovih timov. Predstavili nam bodo celoten proces načrtovanja tovrstnih akcij, od odličnega poznavanja lastne blagovne znamke, ki se odraža v jasni postavitvi ciljev in kakovostnem briefu agenciji, do postavitve strategij (poslovne, komunikacijske in medijske) in merjenja učinkov. Učinkovita kampanja ni nikoli rezultat le enega partnerja v procesu, temveč je plod odnosa z agencijo(ami) in vzpostavitve dolgoročnega zaupanja in sodelovanja. In če znamo to ‘začiniti’ še s storytellingom in kreativo, pa ne samo v kampanji, ampak tudi v zapeljivem in navdušujočem pripovedovanju o kampanji v pisni prijavi, ki jo Effie žirija (prvič) spoznava, potem rezultat ne sme izostati.

Razpisna delavnica je namenjena predvsem tistim, ki boste prijave pisali pa tudi tistim, ki želite »živeti in dihati« načela Effie pri vsakodnevnem delu in s tem upravičiti investicije v tržno komuniciranje.

Kaj boste izvedeli na razpisni delavnici:
• katere KPI-je se najpogosteje uporablja v posamezni kategoriji – pri nas in v tujini
• usmeritve pri izračunavanju ROMI in drugi napredni kazalniki
• katere akcije so primeri najboljše prakse v posamezni kategoriji – za inspiracijo pri vaših prijavah ter
• parametre kaj definira akcijo, ki pride med finaliste in razlike med akcijami, ki dobijo posamezno barvo nagrade (tako glede merjenih ciljev in rezultatov kot tudi načina, kako je prijava napisana)

Na drugi delavnici o raziskavah za merjenje učinkovitosti pa boste izvedeli… več>>

Spletne prijave so odprte: https://secure.goldendrum.com/effie/

Prijavnica na dogodke: prijavnica-osebne-udelezbe-na-septembrskih-effie-dogodkih

POSEBNA PONUDBA za paket obeh septembrskih Effie delavnic (20. in 27.9.2016)
na vsak plačan paket delavnic vam en paket podarimo. Osebo, ki jo boste brezplačno povabili na paket obeh delavnic Effie, nam sporočite na effie@soz.si

Spremljajte nas tudi na Twitterju in Facebook strani.

Partner Razpisne delavnice Effie Slovenija 2016:

Mercator_logotip-white