Raziskave za merjenje učinkovitosti

27. september 2016, 9.00 – 14.00 
Grand hotel Union, Bela dvorana (Miklošičeva 1, Ljubljana)

Spletne prijave so odprte: https://secure.goldendrum.com/effie/

Prijavnica na dogodke: prijavnica-osebne-udelezbe-na-septembrskih-effie-dogodkih

predavatelji-27-9-2016

Raziskave so nujen in neločljiv del dokazljive učinkovitosti tržno-komunikacijskih akcij in s tem tudi Effie nagrade, ki tako v tekmi, kot v strokovno-izobraževalnih dogodkih poudarja uporabo trženjsko-raziskovalnih in strateških pristopov vse od faze načrtovanja (tržno-komunikacijskih) aktivnosti in postavljanja ciljev do preverjanja doseganja le-teh in učinkovitosti akcij.

Na dogodku bodo udeleženci dobili vpogled v ponudbo obstoječih trženjsko-raziskovalnih projektov najbolj priznanih raziskovalnih hiš, s pomočjo katerih lahko potencialni prijavitelji tržno-komunikacijskih akcij za nagrado Effie pridobijo podatke, ko načrtujejo kampanjo ali pa je le-ta že v teku. Preko tega bodo seznanjeni tudi s katerimi raziskavami ali drugimi viri podatkov lahko merijo posamezne kazalce učinkovitosti (KPI-je). Raziskovalci in predstavniki digitalnih agencij bodo predstavili tudi zanimive projekte, ki lahko udeležencem pomagajo pri dvigu učinkovitosti in uspešnosti njihove komunikacije pri prihodnjih akcijah.

Raziskovalce bo skozi dogodek vodila Geni Arh, partnerica in soustanoviteljica Arhee, ki je specializirana za izobraževanje in svetovanje na področju trženjskega raziskovanja. Moderiranje in povezovanje dogodka bo zaokrožila s svojimi bogatimi izkušnjami. Geni se namreč pri svojem delu ukvarja z razvojem tržno-raziskovalne funkcije v podjetjih ter z dvigovanjem uporabne vrednosti in vpliva raziskav v procesih odločanja. Udeleženci zato lahko upravičeno pričakujejo kakovosten vpogled v različne vire internih in eksternih podatkov, s pomočjo katerih lahko boljše načrtujejo, izboljšujejo in vrednotijo svoje tržno-komunikacijske akcije. 

Sogovorniki Geni Arh bodo priznani strokovnjaki najuglednejših slovenskih raziskovalnih družb Janja Božič Marolt, predsednica uprave Mediane, Janko Hočevar, direktor Aragona, Lenka Hrastar, direktorica raziskav na Ipsosu, Andraž Zorko, partner družbe Valicon in Neda Žužul Vitez, direktorica oddelka Consumer Experiences na GfK Slovenija.

Mag. Aleksandra Kregar Brus, direktorica Centralnega marketinga, Atlantic Grupa bo predstavila primer dobre prakse uporabe raziskav v podporo strateškemu odločanju vse od faze insighta, strategije blagovne znamke pa do evaluacije postavljenih KPI-jev. V nadaljevanju bo Barbara Modic, direktorica Pristop medie, predstavila medijski vidik učinkovitosti tržnega komuniciranja, z vidika postavitve in merjenja doseganja KPI-jev na širšem področju digitalnega tržnega komuniciranja pa bo dogodek zaključil Dino Zupančič, direktor in partner Agencije 101.

Kaj boste izvedeli na drugi delavnici:
kakšne in katere raziskave so na voljo na slovenskem trgu za merjenje učinkovitosti tržno-komunikacijskih akcij in dokazovanje doseganja posameznih KPI-jev po kategorijah
• kako meriti učinkovitost v digitalnem okolju
• iz prve roke dobili priporočila in izvedeli dobre prakse raziskovalcev v primeru, da vam manjka kakšen pomemben podatek pri prijavi
• kako ne pozabiti na podatke, ki so na voljo v podjetju ali pa jih lahko zberete od svojih kupcev
• kako celostno pristopajo k trženjskim raziskavam v podjetjih, ki posegajo po najvišjih Effie nagradah

POSEBNA PONUDBA za paket obeh septembrskih Effie delavnic (20. in 27.9.2016)
na vsak plačan paket delavnic vam en paket podarimo. Osebo, ki jo boste brezplačno povabili na paket obeh delavnic Effie, nam sporočite na effie@soz.si

Spremljajte nas tudi na Twitterju in Facebook strani.