Razglašena lestvica Effie Effectiveness Index 2018

28. maj. 2018 / Aktualno

Effie Worldwide je razglasil globalne rezultate Effie Effectiveness Indexa za leto 2018 (EEI 2018) – razvrstitev najučinkovitejših oglaševalcev, blagovnih znamk, agencijskih holdingov in mrež, posameznih agencijskih pisarn in neodvisnih agencij po vsem svetu. Effie Effectiveness Index prepoznava podjetja iz celega sveta, ki ustvarjajo najbolj učinkovite tržno-komunikacijske ideje.

Po pregledu vseh nacionalnih in regionalnih Effie nagrad, ki so nagrade podelile med 1.1. in 31.12.2017., v katere so vključene tudi nagrade Effie Slovenija 2016, je najučinkovitejši oglaševalec tudi tokrat Unilever, najučinkovitejša blagovna znamka je Pepsi, WPP Group je ponovno najučinkovitejši holding, McCann Worldgroup pa najučinkovitejša agencijska mreža. Najučinkovitejša individualna agencijska pisarna je tudi tokrat Sancho BBDO iz Bogote, naziv najučinkovitejše neodvisne agencije pa je ponovno pripadel ACG Advertising Agency iz Budimpešte.

Med najbolj učinkovitimi individualnimi agencijskimi pisarnami na evropski ravni sta iz Slovenije Publicis One Slovenia s 30-imi točkami na 30. mestu ter Pristop z 28-imi točkami na 38. mestu.

Slovenski agenciji Pristop se je med najučinkovitejše neodvisne agencije na svetovni ravni uspelo uvrstiti na visoko 21. mesto, na evropski ravni pa na 12. mesto. Na evropsko razvrstitev neodvisnih agencij so se uvrstile tudi Pristop Media na 44. mestu, Renderspace in Agencija 101 pa obe na 56. mestu.

Med oglaševalci je na svetovni ravni Atlantic Grupa s 36-imi točkami na 52. mestu, Renault pa s 30-imi točkami na 65. mestu. Na evropski ravni je Atlantic Grupa na 13. mestu, Hofer KG in Renault sta z 18-imi točkami oba na 42. mestu, med blagovnimi znamkami pa Argeta z 12-imi točkami na 67. mestu.

Večino točk za skupni seštevek so si slovenske predstavnice na EEI 2018 pridobile na tekmi Effie Slovenija, nekaj pa jih je pridobljenih iz Effie Hrvaška, Srbija in Avstrija. Izmed nagrajenih podjetij na Effie Slovenija 2016 pa je točke za EEI 2018 iz največ različnih nacionalnih izvedb pridobil oglaševalec Renault: iz Effie Francija, Romunija, Brazilija, Kolumbija in Turčija.*

Celotna lestvica je na voljo na spletnem mestu Effie Effectiveness Index.

*Navajamo agencije, oglaševalce in blagovne znamke, ki so bile nagrajene tudi na Effie Slovenija 2016.