Radi imamo domače

27. december. 2016 / Aktualno


Celovita ponudba lokalnih dobrot v Mercatorju

radimamodomaceV Mercatorju ima ponudba domače hrane že od nekdaj poseben pomen, vendar lokalnih izdelkov ni dovolj le postavit na police, potreben je premišljen in celovit marketinški pristop. Od posebnih tržnic za domače pridelke, prek promocije kmetovalcev in zadrug z oznakami in fotografijami na policah, do označevanja 100 % slovenskih izdelkov, tednov tradicionalnih domačih specialitet, odkrivanja pristnih regionalnih dobrot in receptov do predstavitev lokalnih proizvajalcev. Mercator pa tudi stalno spodbuja domače dobavitelje, naj bodo inovativni in naj razvijajo izdelke, ki bodo za kupce zanimivi in atraktivni in bodo našli možnost in priložnost na Mercatorjevih policah. Tako bodo lažje pogumno razmišljali o prihodnosti, načrtovali investicije in širili proizvodnjo. Mercator pa v okviru skrbi za svojo blagovno znamko Radi imamo domače skrbi tudi za promocijo blagovnih znamk lokalnih dobaviteljev.

Mercator ponudbo nadgrajuje in oblikuje butično regijsko ponudbo pristnih živil s podeželja. Tako je zdaj v Mercatorju že več kot 900 vrst pristnih domačih izdelkov več kot 100 lokalnih pridelovalcev in proizvajalcev ter 20 slovenskih zadrug v več kot 300 trgovinah. To je zahteven projekt tako z logističnega kot marketinškega vidika, saj Mercator s projektom Radi imamo domače sporoča tudi, da ima poseben odnos do celotnega lokalnega okolja, da ceni pestrost domačih okusov, zaupa domači ponudbi, občuduje vrhunske dosežke in jih spodbuja. Komunikacija aktivnosti v okviru projekta Radi imamo domače je eden največjih marketinških projektov v Mercatorju, njegov cilj pa iz domače, lokalne hrane ustvariti stalen in uspešen trend.               

mercator logo + znacka