Predstavili ožji izbor najboljših tržno-komunikacijskih akcij

23. marec. 2017 / Aktualno

v torek, 21. marca, so se v Hotelu Lev v Ljubljani predstavili finalisti najbolj učinkovitih tržno-komunikacijskih akcij po izboru prvostopenjske žirije Effie Slovenija 2016.

mpx_4299-1-700x467Prisluhnili smo lahko predstavnikom in sodelavcem podjetij Droga Kolinska / Atlantic Grupa, Hofer trgovina, Mlekarna Celeia, Nova KBM, Pivovarna Laško Union, Renault Nissan Slovenija, Telekom Slovenije, Zavarovalnica Triglav in Zveza prijateljev mladine Moste-Polje ter agencij Grey, Luna\TBWA, Pristop ter Publicis in Saatchi & Saatchi Slovenia, oba del PUBLICIS ONE Slovenia. Dogodek je s krajših predavanjem o adutih v marketingu popestrila tudi Janja Božič Marolt, predsednica uprave Mediane.

Utrinke z dogodka Lista finalistov si lahko ogledate TUKAJ.

Prejemniki prestižnih nagrad bodo uradno razglašeni na Zaključni prireditvi s podelitvijo nagrad Effie Slovenija 2016 na 26. Slovenskem oglaševalskem festivalu, v četrtek, 7. aprila 2017, v Portorožu. Poleg podelitve zlatih, srebrnih, bronastih in morda celo prvega platinastega kipca Effie, bomo letos v sodelovanju z Inštitutom za raziskovanje trga in medijev Mediana ponovno podelili tudi posebno nagrado za uporabo raziskav. Prireditev se bo zaključila s podelitvijo priznanj najbolj učinkoviti agenciji, blagovni znamki in oglaševalcu po svetovni identifikaciji Effie Effectiveness Index, s tem pa tudi osma izvedba nagrade Effie Slovenija.