Podeljene nagrade Effie Slovenija 2014

4. april. 2016 / Novice

Zlato nagrado Effie Slovenija 2014 so prejeli:
•  Mlekarna Celeia in agenciji Pristop in Pristop Media, v sodelovanju z agencijo Aragon za akcijoNaprej k naravi
•  Atlantic Grupa in agencija Pristop, v sodelovanju z agencijama Renderspace in Valicon – trženjsko svetovanje in raziskave za akcijo Tudi vi potrebujete Donat Mg

Srebrno nagrado Effie Slovenija 2014 so prejeli:
•  Atlantic Grupa in agencija Publicis, v sodelovanju z agencijama Media Publikum in Publicis Macedonia za akcijo Argeta – mame potrjujejo
•  Sberbank banka in agenciji Saatchi&Saatchi in Publicis FMX, v sodelovanju z agencijama Mayer McCann Budapest in Gooja za akcijo Sberbank – zamenjaj banko

Bronasto nagrado Effie Slovenija 2014 so prejeli:
•  Mlekarna Celeia in agenciji Pristop in Pristop Media, v sodelovanju z agencijo Aragon za akcijoLansiranje blagovne znamke Oki Doki
•  Perutnina Ptuj in agenciji Futura DDB in Innovatif za akcijo Nori na poli
•  Mercator in agenciji Pristop in Pristop Media za akcijo Preprosto prihranim. Pika.
•  Si.mobil in agencija Luna\TBWA, v sodelovanju z agencijama ZenithOptimedia in Aragon za akcijoSi.mobilov hitri mobilni internet
•  Zavarovalnica Tilia in agencija Luna\TBWA, v sodelovanju z agencijama OMD in Aragon za akcijoVse se zgodi. Zato smo tu mi.

Vse originalne pisne predstavitve akcij za javno objavo finalistov 7. cikla Effie Slovenija so zbrane v e-Zborniku finalistov Effie Slovenija 2014. V njem boste našli zbrane dejanske pisne predstavitve akcij za javno objavo, pospremljene s kreativnimi rešitvami v slikovni in video obliki. Za hiter vpogled v primere finalistov Effie 2014 so podani kratki povzetki in ocena drugostopenjske strokovne žirije, na podlagi katere je bila posamezna tržno-komunikacijska akcija nagrajena.

Letos drugič je Effie Slovenija podelil priznanje tudi najbolj učinkovitemu oglaševalcu, agenciji in blagovni znamki po metodologiji Effie Effectiveness Index (EEI):
·         Najbolj učinkoviti oglaševalec v letu 2014 po metodologiji EEI: Atlantic Grupa, d.d.
·         Najbolj učinkovita agencija v letu 2014 po metodologiji EEI: Pristop d.o.o.
·         Najbolj učinkovita blagovna znamka v letu 2014 po metodologiji EEI: Zelene Doline

S podelitvijo nagrad Effie se je tako zaključila 7. izvedba Effie Slovenija, ki je zabeležila rekordnih 49 prijavljenih tržno-komunikacijskih akcij, letos prvič preko spletnega prijavnega sistema. Ocenjevanje prijavljenih akcij je tudi tokrat potekalo na dveh stopnjah. Devetčlanska prvostopenjska žirija je najprej izbrala listo 15 finalistov, o nagrajencih pa je odločala trinajstčlanska drugostopenjska žirija. Obe žiriji sta delovali pod vodstvom mag. Aleksandre Kregar Brus, direktorice centralnega marketinga Atlantic Grupe.

Slavnostna podelitev prestižnih in najbolj zaželenih nagrad na področju učinkovitega tržnega komuniciranja v Sloveniji je potekala v Portorožu, na prvi večer 24. Slovenskega oglaševalskega festivala.