Po Effie nagrade z idejami, ki delujejo

28. avgust. 2018 / Aktualno

V dopustniških dneh ste se zagotovo spogledovali z idejo, da bi se letos morda podali v tekmo Effie. Čas je, da se sestanete s teamom sodelavcev in pretehtate potencial vaših tržno-komunikacijskih akcij. Ali veste, da lahko prijavite prav vsako idejo, ne glede na uporabljen tržno-komunikacijski kanal, le da je morala akcija v razpisnem obdobju potekati na slovenskem teritoriju? Jeziček na tehtnici se bo prevesil, ko boste ugotavljali, ali imate tudi dovolj empiričnih dokazov o učinkovitosti akcije. Boste lahko razmejili vplive komuniciranja na rezultate akcije od drugih elementov marketinškega spleta? Če ste prepričani, da imate odlično akcijo, je verjetno prava pot, da začnete s pisanjem prijave, čeprav veste, da boste potrebovali veliko usklajevanja med teami, doslednosti pri navajanju ciljev in rezultatov, nenazadnje tudi kreativnosti v pripovedovanju. Prenesite jo na papir in navdušite žirijo. Če boste pohiteli in 2. oktobra ujeli zgodnji rok za prijavo, boste tudi tukaj finančno učinkoviti.

Kako lepo bi bilo, če bi vaše uspehe nagradila tudi stroka, kajneda?