Objavljen osmi razpis za nagrado Effie® Slovenija

27. julij. 2016 / Aktualno

Effie Slovenija je danes objavila Razpis za prijavo akcij Effie Slovenija 2016, nagrade za tržno-komunikacijsko učinkovitost. Prijavitelji lahko akcije, ki so potekale na ozemlju Republike Slovenije med 15. oktobrom 2014 in 15. oktobrom 2016 prijavijo v 14-ih kategorijah, od katerih so kar 3 kategorije nove. Zadnji rok za prijavo akcij je 5. december 2016.

Letošnji razpis ločuje kategorije na izdelčne / storitvene in posebne kategorije, ki niso vezane na izdelek ali storitev ter uvaja tri nove kategorije: Javni sektor, Medorganizacijski trgi (B2B) in Inovacije, tehnologija in medijske ideje, ki nadomešča in nadgrajuje kategorijo Učinkovita raba spleta in družbenih medijev iz preteklih dveh izvedb. Prijavitelji bodo tako lahko prijavili tržno-komunikacijske akcije v 14 kategorij: A) Potrošni izdelki – hrana, B) Potrošni izdelki – pijača, C) Potrošni izdelki – avtomobilizem in tehnika, D) Potrošni izdelki – drugo, E) Storitve – telekomunikacije in IT, F) Storitve – trgovine, G) Storitve – drugo, H) Javni sektor, I) Korporativni ugled in aktivacija sponzorstev, J) Družbeno dobro, K) David vs. Goljat, L) Medorganizacijski trgi (B2B), M) Inovacije, tehnologija in medijske ideje, N) Dolgoročna učinkovitost.

Poleg zgodnjega (11. november 2016) in rednega (25. november 2016) roka za prijavo, je tokrat prijaviteljem omogočen tudi dodatni zadnji rok za prijavo, ki bo 5. decembra 2016. Prijavitelji bodo imeli letos prvič možnost naročiti poročilo žirije za vsako njihovo prijavljeno akcijo.

Za nagrado Effie Slovenija 2016 se bodo lahko potegovale tržno-komunikacijske akcije, ki so potekale na ozemlju Republike Slovenije med 15. oktobrom 2014  in 15. oktobrom 2016. Ocenjevanje prijavljenih tržno-komunikacijskih akcij pod vodstvom Eve Aljančič, direktorice marketinga, BMW Group Slovenija, bo potekalo dvostopenjsko v okviru dveh ločenih krogov ocenjevanja.

Prijavitelji akcij, ki se bodo uvrstile v drugi krog ocenjevanja bodo akcije predstavili na tradicionalnem celodnevnem dogodku Lista finalistov, ki bo potekal 9. marca 2017 v Hotelih Union v Ljubljani. Zaključna prireditev s podelitvijo nagrad Effie pa bo že tretjič potekala na prvi večer SOF 2017, ki bo 6. aprila 2017 v Portorožu.

Vsi finalisti in nagrajenci Effie Slovenija se bodo uvrstili tudi v seštevek točk Effie Effectiveness Index, svetovne identifikacije in razvrstitve najučinkovitejših agencijskih mrež, agencij, oglaševalcev in blagovnih znamk, ki jo od 2011 dalje letno objavljata Effie Worldwide Inc. in Warc.

Effie Slovenija 2016

Effie je najbolj zaželena  nagrada in najpomembnejša referenca s področja tržnega komuniciranja v Sloveniji (vir: Mediana, 2014, Percepcija nagrade Effie). Nagrade Effie je leta 1968 prvič podelilo Ameriško združenje za marketing (American Marketing Association oziroma krajše AMA) New York Chapter, Inc., program pa se trenutno izvaja v več kot 40 državah na petih celinah. Slovenska oglaševalska zbornica (SOZ) v Sloveniji nagrado Effie od leta 2002 podeljuje vsaki dve leti, letos že osmič zapored. Effie nagrajuje ideje, ki dokazano delujejo. Nagrade Effie podeljuje žirija oglaševalcem in agencijam, ki so prek vodenega postopka prijav ter njihove dvostopenjske presoje nedvoumno in z dejstvi dokazali neposredno povezavo med tržnim komuniciranjem ter doseganjem in preseganjem zastavljenih komunikacijskih, marketinških in poslovnih ciljev.