Prvostopenjska žirija izbrala 13 finalistov Effie® Slovenija 2018

10. december. 2018 /

Desetčlanska prvostopenjska žirija Effie Slovenija 2018 je izbrala 13 finalistov v 9 kategorijah. Med finalisti so akcije 8 oglaševalcev: A1 Slovenija, Droga Kolinska / Atlantic Grupa, Lidl Slovenija, Mercator, Pivovarna Laško Union, Spar Slovenija, Telekom Slovenije in UNICEF Slovenija. 

Največ finalistov, kar štiri, beleži kategorija Storitve – trgovine, sledi kategorija Družbeno dobro z dvema finalistoma, ostalih 7 kategorij pa ima po enega finalista. Oglaševalci, katerih prijave akcij so prepričale žirijo, pa so Telekom Slovenije s tremi akcijami, Droga Kolinska / Atlantic Grupa, Mercator in novinec v Effie tekmi UNICEF Slovenija, vsak z dvema akcijama, ter A1 Slovenija, Lidl Slovenija, Pivovarna Laško Union in novinec Spar Slovenija, vsak z eno akcijo. 

Na listo finalistov Effie Slovenija 2018 se je uvrstilo naslednjih 13 tržno-komunikacijskih akcij: 

Naslov akcije

Kategorija

Blagovna znamka

Oglaševalec

Dobro sem

F) Storitve – trgovine

Mercator

Mercator, d.d.

Lahkonočnice

J) Družbeno dobro

A1 Slovenija

A1 Slovenija

Laško Stava

B) Potrošni izdelki – pijača

Laško

Pivovarna Laško Union d. o. o.

LIDL 10 LET

F) Storitve – trgovine

LIDL

Lidl Slovenija d.o.o. k.d.

Modri svet

E) Storitve – telekomunikacije in IT

Telekom Slovenije – Paketi Modri, Paketi Dostopni

Telekom Slovenije, d.d.

Moje znamke

F) Storitve – trgovine

Mercator

Mercator, d.d.

Odkrij, kako jih imaš ti najraje!

A) Potrošni izdelki – hrana

Argeta

Droga Kolinska d.d. / Atlantic Grupa

Pomladitev kategorije paštet in BZ Argeta -Dolgoročna strategija BZ Argeta Junior

N) Dolgoročna učinkovitost

Argeta Junior

Droga Kolinska d.d. / Atlantic Grupa

Skriti escape room

J) Družbeno dobro

UNICEF Slovenija

UNICEF Slovenija

Skriti escape room

K) Nizkoproračunske akcije

UNICEF Slovenija

UNICEF Slovenija

Štartaj, Slovenija!

F) Storitve – trgovine

Štartaj, Slovenija!

Spar Slovenija

Vi podpirate Slovenijo, mi skrbimo za vas.

L) Medorganizacijski trgi (B2B)

Office 365

Telekom Slovenije, d.d.

Za naše

I) Korporativni ugled in aktivacija sponzorstev

Telekom Slovenije

Telekom Slovenije, d.d.

»Veseli me, da smo prejeli veliko kakovostnih prijav. Žirija ni imela lahkega dela. Na tem mestu se še enkrat zahvaljujem vsem prijaviteljem in žirantom za opravljeno delo. Veseli me, da se je na žiriranju odvijala konstruktivna strokovna debata in da smo primerjali različne vidike vsake prijave. Za vstop v finale so velikokrat odločali detajli,« je o izboru na prvostopenjskem žiriranju povedala predsednica žirije Effie Slovenija 2018, mag. Tina Kumelj, direktorica marketinga Ljubljanskih mlekarn. Na prvostopenjski žiriji je o finalistih poleg predsednice žirije odločalo še 9 žirantov: Mojca Goršič, A1 Slovenija, Manja Gradišek, NLB, Tine Lugarič, Luna\TBWA, Gregor Memedović, Next Media, mag. Nataša Mithans, Vareo, Jasna Potrata, Innovatif, dr. Karmen Rodman, Pivka perutninarstvo, Irena Setinšek, Mediana in doc. dr. Urška Tuškej Lovšin, FDV. 

»Vedno sem trdila, da so vse akcije, ki se prijavijo na Effie, dobre in uspešne akcije. Naloga žirije, kako izmed dobrih določiti izstopajoči ožji izbor, je zahtevna in res hvala vsem za vložen trud, čas in energijo – strokovno predelati vsa prijavljena dela je bil velik zalogaj. Letošnji ožji izbor bo tudi za drugostopenjsko žirijo izziv pri določanju nagrad,« je zahtevnost žiriranja predstavila mag. Marjana Lavrič Šulman, strokovna direktorica Effie Slovenija 2018. Žiriranje za nagrado Effie namreč velja za eno najbolj zahtevnih, saj so žirantje in člani tekmovalne komisije zavezani k doslednemu spoštovanju strogih licenčnih proceduralnih pravil in kriterijev ocenjevanja, hkrati pa žiriranje zahteva visoko strokovnost, doslednost in tehtno argumentacijo v fazi presojanja. 

V drugem krogu bo 15-članska žirija ocenjevala akcije znotraj kategorij, v katerih so bile prijavljene, pri čemer ima žirija pravico do združitve ali razdružitve kategorij. Drugostopenjska žirija bo glede na dodeljeno število točk v vsaki kategoriji razglasila najboljše akcije in jim podelila zlate, srebrne, bronaste in morda tudi platinasto nagrado.

Prijavitelji najbolj učinkovitih akcij, uvrščenih v drugi krog ocenjevanja, se bodo predstavili na dogodku Effie dan učinkovitosti 2019, ki bo v četrtek, 14. marca 2019, v Hotelu Slon v Ljubljani. Predstavitev liste finalistov bodo zaokrožila še tri predavanja, med njimi bo tudi predavanje Jeamiea Peatea, globalnega vodje maloprodajne strategije McCann World Group, ki je v 2018 postala najučinkovitejša agencijska mreža v Evropi, tako na Effie kot IPA nagradah, za nameček pa je letos postala tudi najučinkovitejša agencijska mreža na svetu. Jamie je sopodpisnik vrste najbolj nagrajenih akcij v zadnjih letih, kot globalni vodja maloprodajne strategije pa razpolaga z bogatim znanjem znotraj mreže McCann World Group, ki ga bo na Effie dnevu učinkovitosti delil z nami.  Prejemniki nagrad pa bodo uradno razglašeni isti dan zvečer na slovesni Zaključni prireditvi Effie Slovenija 2018 ki bo potekala v Festivalni dvorani v Ljubljani.