Kdo so predavatelji na prvem strokovnem Effie dnevu?

13. januar. 2020 /

 

Prvi strokovni Effie dan, ki se bo odvijal 11. marca 2020, bo temeljil na znanju in navdihu za učinkovito uspešnost. Trije vrhunski strokovnjaki bodo predstavili uspešne strategije globalnih tržnih znamk, podali poglobljeno vpogled v psihologijo potrošnikov na spletu in osmislili vlogo medijev v današnjem zapletenem svetu.

 

 

 

 

Nathalie Nahai, spletna psihologinja

Nathalie je mednarodna govorka in avtorica knjižne prodajne uspešnice »Webs of Influence: The Psychology of Online Persuasion«, ki je bila prevedena v sedem jezikov. V svojem delu raziskuje preplet prepričevalne tehnologije, etike in psihologije spletnega vedenja. Dela z naročniki kot so Google, PwC, Unilever in Harvard Business Review. O vplivu tehnologije na naše življenje tudi piše za številne publikacije. Njeni govori na televizijskih programih (BBC, Sky, CNN) in radijskih postajah (BBC Radio 4) so bili zelo odmevni. Njene misli lahko spremljate tudi na njenih podkastih z naslovom The Hive Podcast in Seeking The Self. Nathalie na mednarodnem prizorišču predava o psihološki dinamiki, ki se skriva za vedenjem potrošnikov in uči o tem, kako v etičnih mejah prenesti principe vedenjske znanosti v digitalni svet komunikacij – v nadgradnjo spletnih strani, vsebinskega marketinga, oblikovanja izdelkov in potrošniške izkušnje.

 

 

Jonathan Brown, strateški partner, McCann London

Jonathan Brown je eden najsvetlejših talentov in vodja strategije za McCann London. Znotraj mreže McCann Worldgroup, ki je zadnjih nekaj let najučinkovitejša mreža na evropski in svetovni ravni, razpolaga z bogatim znanjem in izkušnjami. Je odličen strokovnjak na področju učinkovitosti, poleg tega pa je na agenciji odgovoren za opredeljevanje strategij, kako kreativnost in vpliv blagovnih znamk na kulturo povečujeta njihovo moč ter učinkovitost.

Potem ko je pet let v Publicisu delal za naročnike Pernod Ricard in Jim Beam, se je Jonathan preselil v Crispin Porter + Bogusky, kjer je bil odgovoren za strateško načrtovanje za Burger King, Milko, Xbox, Hotels.com in Infiniti Motors. Po osmih letih v Crispin Porter + Bogusky je postal del ekipe na Wieden & Kennedy ter nato pred dvema letoma nadaljeval v agencijo McCann London, kjer je sedaj strateški partner za naročnike Aldi, Nurofen, Premier Foods in Just Eat.

 

 

 

Nick Mawditt, izvršni partner, Talon Outdoor

Nickova kariera v medijih in oglaševanju šteje že preko 30 let. Njegove bogate izkušnje vključujejo delo v medijski agenciji, delo pri agenciji Initiative, pri specialistih zunanjega oglaševanja Talon in Kinetic in na televiziji, vključujoč ITV in CNBC. Nick je diplomiral s področja prava, privlačile pa so ga tudi vode tržnih raziskav in komunikacij. Svoje znanje in zanimanja je združil v organizacijah kot so Reuters, ITV in v raziskovalni družbi Taylor Nelson Sofres , ki je sedaj del družbe Kantar. Nick je postal direktor pri podjetju Initiative, kmalu zatem pa še ene izmed vodilnih britanskih medijskih agencij, kjer je upravljal z znamkami kot so Unilever, Johnson & Johnson in Cisco. Poleg tega je bil aktiven v mednarodnem medijskem okolju s podjetjema Initiative in CNBC, kjer je bil vodja raziskav in predsedujoči skupine za mednarodne televizijske raziskave. Od 2007 dela v dinamičnem sektorju Outdoor media za podjetje Kinetic in sedaj tudi v neodvisni specializirani agenciji za zunanje oglaševanje Talon, kjer je vzpostavil in upravljal njen fokus na poglobljen vpogled v porabnike, učinkovitost in komuniciranje. V 2012 je implementiral prvi NFC test zunanjega oglaševanja ter pridobil poglobljen vpogled v vlogo tehnologije in urbanega vedenja v prihodnosti zunanjega oglaševanja. Za svojo inovativno raziskavo je prejel tudi nagrado Media Week.
Trenutno Nick skrbi za poslovni razvoj pri agenciji Talon, ki se je v času od ustanovitve globalno razširila ter več kot podvojila svoj tržni delež na britanskem trgu. Nick lahko deli svoje raznolike izkušnje iz spreminjajočega se sveta medijev, predvsem pa ima veliko znanja s področja zunanjega oglaševanja, kjer tehnologija, podatki in lokacijsko načrtovanje spreminjajo načine, na katere znamke uporabljajo ta komunikacijski kanal. Nick je tudi del programa UK Speakers for Schools, kjer deli svoje izkušnje mladim, ki šele začenjajo svoje kariere na področju medijev, podatkov in komunikacij.
.

Predstavljene predavatelje lahko poslušate na prvem strokovnem Effie dnevu v sredo, 11. marca 2020, od 8. 30 ure v Hotelu Slon v Ljubljani.