Effie® Slovenija 2016: Učinkovitost žanje uspeh

6. april. 2016 / Aktualno
07.04.2016  – popoldne
25. SOF, Hotel Kempinski Palace, Portorož
 
Učinkovitost žanje uspeh – in to na vseh področjih! Za kampanjo dobiti tako zlatega Cannskega leva kot tudi zlato Effie nagrado je sanjsko in kljub temu, da je verjetnost, da ti to uspe na ravni možnosti, da zadeneš dvojni jackpot, je to v letu 2015 uspelo 17-im kampanjam. Čeprav tolikokrat tarnamo nad slovensko realnostjo in da takšne kampanje pri nas pač niso mogoče, pa analiza teh kampanj razkriva, da bi lahko veliko ključnih strateških elementov implementirali tudi mi. Te točke bosta Tina Tomažič in Toni Tomašek v prvem delu predavanja Effie Slovenija 2016 strnila v 7 lekcij ter podala predloge, kako te lekcije prenesti tudi v našo slovensko realnost.
Kakšne novosti nas čakajo v letošnjem razpisu tekmovanje Effie Slovenija 2016 in kako bo konec maja v Ljubljani izgledala razpisna delavnica za prijavitelje, pa bosta v zaključnem delu predavanja predstavili Mojca Avšič, predsednica Effie Slovenija 2016, ter Mojca Pesendorfer, strokovna direktorica Effie Slovenija 2016.

Effie® je registrirana blagovna znamka Effie Worldwide, Inc., ki se izvaja v 42-ih državah in nagrajuje najbolj učinkovite tržno-komunikacijske akcije. Nagrado Effie Slovenija po licenčni pogodbi vsako drugo leto organizira Slovenska oglaševalska zbornica.

 

MC---Toni-Tomašek---foto-Matej-Leskovšek_cbTina-Tomažič_cbMojca-Avšič_cb1

Predavatelji: Toni Tomašek, kreativni direktor, Publicis Groupe Slovenija
Mednarodno eden najbolj izkušenih kreativnih direktorjev v regiji, že 20 let v oglaševanju, v slovenskih učbenikih zapisan kot edini slovenski kreativni direktor s kanskima levoma (Gold Media in Bronze Cyber Lion), tudi prvima v ex-Yu regiji.

Po 12 letih vodenja takrat prodorne agencije Mediamix (prvi kanski finalist integrirane kampanje v regiji, trikrat najvišje uvrščena slovenska agencija v Cannesu, Zlatem bobnu, Epici, Veliko Zlato ogledalo za najboljši oglas leta …) je 2007 prevzel regionalni hub BBDO v Beogradu (Srb, ČG, Mak, BiH in tudi celotna ex-YU), ki je že leto kasneje osvojila naziv Agencije leta, dosegla prve uspehe na Zlatem bobnu, globalno opozorila na Daimler Digital Media Award za Mercedes C-Class pred JungVonMatt, TV oglas leta za VIP Mobile, plakat leta za S-Class, Mercedes-Benz pa je bil proglašen za najboljšega CRM naročnika …

2011 je naredil postanek pri McCann Erickson Germany kot co-CD v globalnem timu Lufthanse, se vrnil v SLO k Mayer McCannu, v začetku 2013 pa se je pridružil Publicisu, kjer je danes kreativni direktor Publicis Groupe Slovenia (Publicis, Saatchi&Saatchi in Leo Burnett).

Tina Tomažič, direktorica projektov, marketing in razvoj, Mercator, d.d.
Tina Tomažič, univ. dipl. komunikologinja, je na Mercatorju direktorica projektov sektorja za marketing in razvoj. Ima 17-letne izkušnje v upravljanju z blagovno znamko, integriranem tržnem komuniciranju, projektnem vodenju in strateškem načrtovanju projektov, tržnem raziskovanju, sodelovanju z oglaševalskimi agencijami in agencijami za zakup medijev, odnosi z javnostmi in internem komuniciranju.

Svojo profesionalno kariero začela kot vodja projektov v marketingu pri slovenskem operaterju mobilne telefonije Si.mobil v letu 1998. V letu 2005 se je pridružila Petrolu, slovenski energetski družbi, in je bila v sektorju marketinške raziskave, komunikacije in razvoj odgovorna za vodenje tržno-komunikacijskih in prodajnih aktivnosti v Sloveniji in na tujih trgih. Od konca 2007 do 2012 je bila v Fructalu, največjem slovenskem proizvajalcu pijač, direktorica marketinga in razvoja. V Fructalu so za kampanje pod Tininim vodstvom prejeli 4 Effije, od tega enega zlatega, dva srebrna, enega bronastega in eno uvrstitev med finaliste. V začetku leta 2013 se je pridružila Mercatorju, kjer skrbi za linije in izdelke trgovske znamke Mercator. Tina je bila tudi strokovna direktorica Effie Slovenija 2014.

mag. Mojca Avšič, direktorica raziskav in razvoja v strateškem poslovnem področju delikatesni namazi, Droga Kolinska / Atlantic Grupa, predsednica Effie Slovenija 2016
Mojca Avšič se je po končanem študiju na ljubljanski Ekonomski fakulteti leta 2000 zaposlila v Mercatorju, kjer je leta 2004 prevzela vodenje službe za tržne raziskave in nove medije, leta 2006 pa postala direktorica marketinga. V 2011 ji je Društvo za marketing Slovenije podelilo prestižni naziv marketinške direktorice leta. Do konca avgusta 2015 je v Mercatorju opravljala naloge izvršne direktorice za marketing in razvoj.

Ima vrsto let izkušenj dela v marketinški stroki. V Mercatorju je bila odgovorna za marketinško strategijo podjetja na vseh trgih delovanja Skupine Mercator, razvoj in upravljanje Mercatorjevih blagovnih znamk, tržno komunikacijske aktivnosti, razvoj spletne trgovine ter upravljanje odnosa s kupci. Septembra 2015 se je pridružila Droga Kolinski / Atlantic Grupa, kjer je prevzela vodenja področja raziskav in razvoja v strateškem poslovnem področju Delikatesni namazi.

Mojca je ciljno naravnana k doseganju konkretnih rezultatov, zna združiti potencial številnih sodelavk in sodelavcev in jih motivirati, saj ima neustavljivo energijo, strokovno znanje in vizijo. Izkušnje si je nabirala tudi na številnih strokovnih področjih, predvsem iz področja marketinga: bila je članica Organizacijskega odbora SOF in je članica UO SOZ. Sodelovala je na številnih strokovnih izobraževanjih, kot slušateljica in tudi kot aktivna predavateljica, tako v Sloveniji kot tudi v regiji. Mojca Pesendorfer, strateška direktorica, Publicis Groupe Slovenija, strokovna direktorica Effie Slovenija 2016 Mojca Pesendorfer, univ. dipl. komunikologinja, v Publicis Groupe Slovenia vodi oddelek strateškega načrtovanja, kjer skrbi za strateško inovativnost in efektivnost komunikacijskih rešitev, ki jih pripravlja agencija. Ima 10-letne izkušnje v svetovanju naročnikom agencije pri njihovih marketinških in komunikacijskih izzivih, kot so oblikovanje strategij tržnih znamk, oblikovanje in lansiranje novih poslovnih modelov, izdelkov in znamk ter zagotavljanje učinkovitosti marketinških aktivnosti.

Skupaj s sodelavci in klienti je osvojila dva Euro Effija ter tri zlate in dve srebrni Effie nagradi v Sloveniji.

Svojo kariero je sicer začela v Bruslju kot vodja raziskave o podjetniškem potencialu evropskih študentov za neprofitno organizacijo JADE, ki spodbuja podjetništvo med študenti v Evropi.

Kraj dogodka: 25. SOF, Hotel Kempinski Palace, Portorož