Effie dan učinkovitosti 2019 | 14. marec 2019

10. december. 2018 /

14. marca 2019 se bosta v enem samem dnevu prvič prepletla celodnevni strokovno-izobraževalni dogodek, ki bo postregel z vpogledi v najučinkovitejše tržno-komunikacijske prakse iz Slovenije in tujine, ter slavnostna podelitev nagrad Effie Slovenija 2018. Izobraževalni del bo potekal v Hotelu Slon, zaključna prireditev pa bo v Festivalni dvorani v Ljubljani. Kakovost prijavljenih akcij na Effie Slovenija se iz izvedbe v izvedbo viša, tokratna bera je res izjemna, zato niso le prazne besede, ko napovedujemo crème de la crème dogodek. 

Z velikim veseljem najavljamo, da v Slovenijo prihaja Jamie Peate, globalni vodja maloprodajne strategije McCann World Group, ki je v 2018 postala najučinkovitejša agencijska mreža v Evropi, tako na Effie kot IPA nagradah, za nameček pa je letos postala tudi najučinkovitejša agencijska mreža na svetu. Jamie je sopodpisnik vrste najbolj nagrajenih akcij v zadnjih letih, kot globalni vodja maloprodajne strategije pa razpolaga z bogatim znanjem znotraj mreže McCann World Group, ki ga bo na Effie dnevu učinkovitosti delil z nami. Jamie se bo v svojem predavanju osredotočil na primere s področja maloprodaje, kjer za svoje naročnike že vrsto let prejema najžlahtnejše nagrade. Posvetil se bo tudi vprašanjem: na kakšne načine  zagotaviti kratkoročne in dolgoročne poslovne uspehe, kako uporabljati kreativnost skozi celoten marketinški proces, kako ustvariti kreativno akcijo, ki prinaša odlične rezultate in katere so skupne značilnosti resnično učinkovitih tržno-komunikacijskih aktivnosti.

Na Effie dnevu učinkovitosti se nam bo pridružila še Maja Čulig, izvršna direktorica marketinga Addiko Skupine, ki se ji je edini med finančnimi storitvami v celotni Evropi in edini iz regije nekdanje Jugoslavije uspelo prebiti med finaliste prestižne nagrade Euro Effie 2018. Maja bo na Effie dnevu govorila o novi filozofiji bančništva in procesu preobrazbe blagovne znamke na način, ki je pomenil občuten odmik od klasičnega načina opravljanja bančnih storitev in ki je v širši strokovni javnosti prepoznan kot izjemno kakovosten.

O medijski potrošnji med različnimi generacijami in metrikah učinkovitosti različnih kanalov pa bo govoril digitalni navdušenec Leon Brenčič, direktor odnosov z naročniki na digitalni agenciji iPROM. V svojem predavanju bo predstavil izsledke raziskave o medijskih navadah sodobnih potrošnikov in tudi svetoval, kaj na digitalnih kanalih najbolje učinkuje ter kako naj oglaševalci učinkovito prek digitalnih medijev nagovorijo različne generacije.

Sicer pa napovedujemo, da bodo pred širšo javnostjo sloves najučinkovitejših akcij v Sloveniji upravičili tudi finalisti Effie Slovenija 2018, ki bodo prepričali prvostopenjsko žirijo pod vodstvom mag. Tine Kumelj, da jih bo uvrstila v ožji izbor za nagrade Effie. Finalisti dokazujejo, da znajo prepoznati tržno priložnost, jasno in ambiciozno zastaviti komunikacijske, trženjske in poslovne cilje, zastaviti ustrezno komunikacijsko, medijsko in kreativno strategijo in izpeljati idejo tako, da dosežejo izjemne rezultate. Effie dan učinkovitosti ponuja udeležencem edinstveno priložnost, da spoznajo, kakšne metode uporabljajo ugledna in uspešna podjetja pri spremljanju komunikacijske učinkovitosti in kako že pri načrtovanju komunikacijskih akcij vgradijo elemente, s katerimi lahko spremljajo (in dokažejo) svojo uspešnost.

Prijava >>

Veliki partner Effie dneva 2019:

 

 

 


POSAMEZNA PREDAVANJA NA EFFIE DNEVU UČINKOVITOSTI 2019

Jamie Peate: Prebujanje dobe učinkovitosti

Živimo v času, ko zaradi obilja raznovrstnosti orodij ni bilo nikoli lažje meriti učinkov naših marketinških aktivnosti, v času, ko imamo na voljo ogromno dokazov, da je dolgoročna zavezanost h kreativnemu pristopu izgradnje blagovne znamke najboljši način za zagotavljanje dolgoročnih poslovnih uspehov. In vendar se zdi, da se vedno bolj nagibamo h kratkoročnim aktivacijam, zahtevajoč takojšnje rezultate in ROI-e, namesto da bi se vprašali “kako naprej?”.

Kako lahko uporabimo vsa ta orodja in tehnike za razvoj marketinga, ki bo tako kratkoročno kot dolgoročno resnično učinkovit? Kako uporabljati kreativnost skozi celoten marketing, tako da ne bo samo dodajala vrednosti, ampak bo delovala kot multiplikator naših aktivnosti?

Na primeru tržno-komunikacijskih aktivnosti, ki smo jih naredili za Aldi ob božičnih praznikih v letih 2016 in 2017 (dve ključni obdobji prodaje), bo prikazal, kako lahko ustvarite zares kreativno akcijo, ki resnično prinaša rezultate. Zelo jasno bo predstavil, kaj morate storiti in kako lahko izmerite, ali vam je uspelo.

Nikoli ne pozabite, da marketingaši nastopijo v tistem delu, ki velja za ‘zvezdniškega’, zabavnega, zato morajo svoje delo vedno postaviti v poslovni kontekst. Resnično učinkovite aktivnosti na dolgi in kratki rok so tiste, ki zmorejo razumeti in nagovoriti poslovne, trženjske in komunikacijske izzive na izredno kreativen način in se ne pustijo zapeljati hipnemu rezultatu ali nečemu, kar je trenutno v trendu.

Nazadnje nam bo tudi pokazal, da so najmočnejša sporočila pogosto lahko ravno tista, ki so popolnoma običajna iz preprostega vsakdana!

Partner predavanja:

 

 

 

Maja Čulig: Nova filozofija bančništva

Addiko je z uvedbo nove blagovne znamke začel svojo pot neposrednega bančništva, kar je na mnogih trgih pomenilo občuten odmik od klasičnega načina opravljanja bančnih storitev. V širši strokovni javnosti je proces prepoznan kot izjemno kakovosten. Temu pričajo tudi osvojene nagrade: od nagrade za enega najlepših blagovnih znamk v finančni branži, do kar šestih nagrad Transform Awards Europe za odlično izpeljano preobrazbo blagovne znanke. Posel je bil poln izzivov, posebej v kreativnem smislu, ker lastnosti nove blagovne znamke niso tipične za bančništvo. Danes, po dveh letih lahko rečemo, da je banka uspela doseči prepoznavnost pri strankah, ki lahko izkoriščajo naše konkurenčne prednosti.

Leon Brenčič: Medijska potrošnja med različnimi generacijami in metrike učinkovitosti različnih kanalov

Leon Brenčič, direktor odnosov z naročniki na digitalni agenciji iPROM, bo na podlagi izsledkov raziskave o medijski potrošnji predstavil kakšne so medijske navade slovenskih potrošnikov.  Osvetlil bo, kako se med različnimi generacijami medijska potrošnja vsebin na digitalnih medijih razlikuje od tiste v tradicionalnih medijih. S ponazoritvijo pomembnosti posameznih kanalov pri načrtovanju tržno-komunikacijskih aktivnosti nas bo nato s poudarkom na digitalnih kanalih popeljal čez metrike učinkovitosti.

Partner predavanja:

 

 

 

Prijava >>


GOVORCI

Jamie Peate, Globalni vodja maloprodajne strategije, McCann World Group
Jamie je prvič okusil maloprodajo v trgovini svojih staršev blizu Blackpoola. Po univerzi se je pridružil marketinškemu oddelku na Lever Brothers Sales, nato pa nadaljeval kot vodja projektov za naročnike Kwiksave, British Gas in ICI v McCannu. Leta 1991 je ustanovil agencijo za insight in inovacije Blue Banana, kjer je na nacionalni in mednarodni ravni sodeloval z blagovnimi znamkami kot so Persil, Dove, Cif, Flora, Clearblue, Marks in Spencer ter Kelloggs. Leta 2010 je Blue Banana postala del McCann Manchester, kjer je Jamie postal vodja strategije in del vodstvene ekipe za Aldi.
Jamie je sedaj globalni vodja maloprodajne strategije McCann World Group in vodi Deep Global Retail Practice, ki podpira, promovira in izmenjuje najboljše načine razmišljanja, pristopov in praks za maloprodajo na svetovni ravni.

 

Maja Čulig, Izvršna direktorica marketinga Addiko Skupine

V zadnjih letih je prejela več strokovnih nagrad za marketinške dosežke na Hrvaškem in tudi v regiji. Addiko banki se je pridružila leta 2016 in prevzela vodenje marketinga za celotno skupino, ki ima več kot milion strank na področju Jugovzhodne Evrope. Njena poglavitna skrb je poleg uvedbe inovativnih pristopov oglaševanja tudi skrbno udejanje strategije neposrednega, t.i. straighforward bančništva in vrednot banke, ki ju delajo drugačne in prepoznavne na vseh trgih. Ima več kot 15 let izkušenj na različnih vodilnih področjih in pohvali se lahko z vrsto uspešno zaključenih strateških projektov. Je dobra motivatorka z veliko pozitivne energije, ter zna spodbuditi sodelavce na poti do skupnega uspeha in jih izzvati pri njihovem (kreativnem in strateškem) razmišljanju.

 

Leon Brenčič, Direktor odnosov z naročniki, iPROM

V iPROMu že od začetka leta 2009 skrbi za pripravo in implementacijo strategij za direktne naročnike in agencije. Z iskanjem priložnosti, spodbujanjem razvoja novih projektov in uspešnim vodenjem ekipe, je avgusta 2012 v iPROMu prevzel funkcijo direktorja odnosov z naročniki. Na tem položaju je odgovoren za vodenje celotne prodajne ekipe in z lastniki skrbi za konstantno rast in usklajen strateški razvoj podjetja doma in v tujini. Kot digitalni navdušenec je temu področju posvetil celotno kariero, saj se v digitalnem ekosistemu izpopolnjuje že od leta 2007 dalje.

 

 

 

Prijava >>


CENA IN UGODNOSTI

Kotizacija na osebo samo za konferenčni del: 120 EUR + DDV

Kotizacija na osebo za cel dan: konferenčni del in zaključna prireditev: 180 EUR + DDV

  • Člani SOZ prejmejo 15 % popusta
  • Člani DMS prejmejo 10 % popusta
  • Partnerji Effie prejmejo 30 % popusta

Popusti se ne seštevajo. Na podlagi prijave, ki jo oddate prek obrazca, vam bomo izdali račun.

Prijava >>