Nov začetek, novi izzivi, nove Effie nagrade

20. novembra. 2017 / Blog

V veliko veselje mi je, da se začenja nova izvedba Effie Slovenija 2018, tokrat pod mojim vodstvom. V preteklosti sem bila že v vlogi članice drugostopenjske žirije, napisala sem že veliko uspešnih prijav akcij, ki sem jih vodila in skupaj z ekipo prejela lepo število Effie nagrad, med njimi tudi zlate. Tokrat pa mi je v veliko čast, da lahko v vlogi predsednice Effie Slovenija 2018 tudi sooblikujem. Prestižna nagrada uteleša dolgoletno tradicijo, v Sloveniji pa bomo kmalu priča že deveti izvedbi.

Zakaj mi nagrada Effie pomeni največ v marketinški stroki?

  • Ker se edina osredotoča na dokazano učinkovitost v marketinškem komuniciranju.
  • Ker ima zelo jasna in natančna pravila.
  • Ker se je zanjo potrebno pošteno potruditi.
  • Ker te strokovna javnost po prejemu Effie nagrade jemlje resno.

Pomembno vlogo Effie nagrad izpostavlja tudi raziskava, ki jo je leta 2017 opravila Mediana, kjer so rezultati pokazali, da Effie ostaja najbolj zaželela nagrada na področju tržnega komuniciranja.

Kaj lahko pričakujete od izvedbe Effie Slovenija 2018?

Zavihali smo rokave in malo prevetrili uveljavljeno strukturo Effie Slovenija, predvsem na področju dogodkov. Poleg tekme, ki seveda ostaja srce izvedbe, in jo bomo uradno odprli z objavo aktualnega razpisa predvidoma pred poletjem 2018, bomo v naslednjih dveh letih širili Effie znanje. Tako boste imeli več priložnosti, da se nam pridružite na aktualnih in zanimivih predavanjih ter dogodkih:

Za uverturo v dogodke Effie Slovenija 2018, se boste lahko udeležili posebnega TopX-a v sodelovanju z Društvom za Marketing Slovenije.

Na koledarjih si označite 21. 3. 2018, takrat nas predvidoma obišče eminenca učinkovitosti v tržnem komuniciranju, Les Binet (Adam&EveDDB). S Petrom Fieldom že dolga leta raziskuje različne aspekte učinkovitosti, pri nas pa bo predstavil svežo študijo Media in Focus. Na Effie dnevu 2018, ki bo potekal v Ljubljani, se bo zvrstilo še nekaj zanimivih mednarodnih in domačih gostov, ki bodo z vami delili najboljše prakse, nagrajene z Euro Effie.

Aprila boste lahko Effie vsebine spremljali tudi na 27. Slovenskem oglaševalskem festivalu, kjer bomo gostili Jasona Romeyka, glavnega kreativnega direktorja iz podjetja Serviceplan Group. Jason je prejemnik številnih kanskih levov in drugih mednarodnih nagrad in strasten zagovornik učinkovitosti. Kot kreativec je deloval na več celinah in je svetovljan v pravem pomenu besede.

Junija 2018 se boste lahko udeležili tradicionalne razpisne delavnice, kjer bomo predstavili razpis Effie Slovenija 2018, seznanili vas bomo z novostmi, poleg tega pa  bomo obiskovalce opremili tudi z nasveti, kako se prijaviti na Effie razpis.

Marca leta 2019 bo sledil Effie dan 2019, kjer bodo oder zasedli zanimivi in relevantni govorci, predstavile pa se bodo tudi akcije, ki so se uvrstile v finale za nagrade Effie Slovenija 2018.

Podelitev nagrad tokrat v Ljubljani

Slavnostna prireditev s podelitvijo nagrad Effie Slovenija, se je v zadnjih letih odvijala na festivalu Slovenski oglaševalski festival v Portorožu, tokrat pa smo se odločili, da jo vrnemo v prestolnico. Zaključna prireditev bo tako poteka v okviru Effie dneva 2019, o vseh podrobnostih boste pravočasno obveščeni.

Uspehi slovenskih podjetij in blagovnih znamk segajo tudi širše

Effie Slovenija podeljuje nagrade od leta 2002 in v tem času je bilo podeljenih  24 zlatih, 27 srebrnih in 33 bronastih Effie Slovenija nagrad. Iskreno si želim, da v aktualni izvedbi poleg zlatih, srebrnih in bronastih, podelimo tudi platinasti Effie – ultimativno zmagovalno akcijo, ki je vzor tržno-komunikacijske učinkovitosti in v okviru Effie Slovenija za enkrat ostaja še ne podeljena.

Naša podjetja in njihove blagovne znamke so sicer nanizala kar nekaj uspešnih uvrstitev tudi v evropskem merilu: Droga Kolinska oziroma Atlantic Grupa je za Argeto leta 2014 prejela srebrn, leta 2010 bronasti kipec Euro Effie, leta 2015 pa se je s Cockto uvrstila med finaliste. Po lestvici Effie Effectiveness Index se je leta 2013 Telekom Slovenije uvrstil na 23. mesto v Evropi, Fructal na 28., Simobil pa 38. Agencija Pristop je bila leta 2013 tretja najučinkovitejša med neodvisnimi agencijami na svetu, leta 2016 pa je se je uvrstila na uspešno 6. mesto. Zadnjih nekaj let so slovenski predstavniki tudi redni udeleženci žirij Euro Effie. Kljub strožji evropski konkurenci, verjamem, da je marsikatera slovenska akcija primerna, da se poda v tekmo za evropska odličja.

Člani organizacijskega odbora se bomo trudili, da vam ponudimo čim več znanja in nasvetov, da boste lahko učinkovitost v komuniciranju udejanjali ne samo skozi nagrado, temveč pri vsakodnevnem delu. Effie Slovenija 2018 bo postregel s številnimi novostmi, zato vas vabim, da nas spremljate še naprej.

Barbara Modic,
predsednica Effie Slovenija 2018