Ključni element uspeha v oglaševanju so dobri odnosi

16. junij. 2017 / Aktualno

Ales_Muhic 17

Aleš Muhič, direktor trženja PRO PLUS.

Pri vseh dobitnikih prestižne Effie nagrade opazimo odsev strateškega razmisleka v vseh segmentih kampanje. Tudi medijski razrez je narejen premišljeno in usmerjeno glede na ciljne skupine. Mediji družbe Pro Plus so bili vključeni v skoraj vse nagrajene kampanje. To najverjetneje pomeni, da poleg strokovnega sodelovanja in posledično učinkovitosti veliko štejejo tudi dobri poslovni odnosi in zadovoljstvo klientov?
Tako je. Dobri odnosi med mediji in klientom gradijo lojalnost, zaupanje in drznejše pristope v komuniciranju s potencialnimi potrošniki. So ključni element uspeha. Kot največja medijska hiša uspešno sodelujemo s številnimi podjetji in njihovih uspehov se znamo razveseliti prav tako kot svojih. Že vse od naših začetkov se zavedamo, da je za zgodbo o uspehu potrebno medsebojno sodelovanje, ki temelji na odkritosti, razumevanju in odprtosti. In nagrada, kot je Effie, je vedno odraz skupnega dela izjemnih ljudi.

Medij kot je televizija ponuja celo paleto možnosti oglaševanja. Ko že mislimo, da ste izčrpali vse, se ponujajo nove inovativne, kreativne ideje, rešitve ter izzivi, ki navdušijo. Kako se spreminja oglaševanje na televiziji, pa tudi na spletu?
Že dolgo ni več dovolj, da pri svojem delu uporabljamo Excell tabele, analitičnost in statistiko. Vsak klient k nam pride s svojo idejo, vizijo in ciljem. In če mu želimo dati točno to, kar potrebuje, moramo za to uporabiti vsa znanja z vseh področij, ki jih poznamo. Pri svojem delu moramo biti kreativni, iznajdljivi, učinkoviti, drugačni in hitri.

Kaj te spremembe pomenijo za medijski prostor in trg, na katerem delujemo?
Da je v samem procesu vpletenih vedno več profilov ljudi, ki vsak na svojem področju pripomorejo s svojim znanjem. Hkrati pa to pomeni, da mora vsak poznati delo in področje drugega. Interdisciplinarnost je nujna, če želimo v tem svetu sprememb in novosti še naprej postavljati smernice in ostati uspešni.

Ponavadi ste tisti, ki trendom ne le sledite, temveč jih tudi postavljate. Če bi lahko kategorizirali trenutne smernice v oglaševanju, kaj bi rekli?
Pravi izbiri orodij, izmed vseh možnosti, ki jih ponuja oglaševanje, dodamo kreativni naboj in analitično oko. Dve smernici, ki sta ta trenutek zagotovo glavna trenda v oglaševanju, pa sta »native content« in obdelava velike količine podatkov, ki jih imamo na voljo od naših gledalcev in uporabnikov za natančnejše in bolj adekvatno posredovanje oglasnih sporočil.

So kipci kot je Effie nagrada pomembna potrditev za vse udeležene v projektu ali je to motivacija, ki vas sili v postavljanje še višjih oglaševalskih standardov?
Kot največja medijska hiša se zavedamo naše vloge in stalno višanje standardov je nekaj, kar počnemo od prvega dne. Effie nagrade so zagotovo pomembna potrditev za vse udeležene v projektih, ki si naše cilje tako zastavljamo še višje.

So spremembe res edine stalnice tudi v oglaševanju ali obstajajo pravila, ki veljajo ne glede na trende?
Kljub nenehnim spremembam so stalnica zagotovo dobri odnosi, ki jih imamo s poslovnimi partnerji. Stalnica pa prav tako zagotovo ostaja iskanje najbolj učinkovitih rešitev za naše partnerje med vsemi možnostmi, ki jih prinaša jutri. In verjamemo, da je jutri v oglaševanju svetel in optimističen.

Pro Plus je Effie partner Zaključne prireditve.

pop načka