Kategorije

Prijavitelji lahko svoje oglaševalske akcije prijavijo v naslednjih izdelčnih / storitvenih kategorijah (kategorije od A do H) ali posebnih kategorijah, ki niso vezane na izdelek ali storitev (kategorije od I do N):

IZDELČNE / STORITVENE KATEGORIJE

A) Potrošni izdelki – hrana: vse vrste hrane (tudi pakirana ali zamrznjena hrana, sladoled, sladice, prigrizki, hrana za hišne ljubljenčke, ipd.).

B) Potrošni izdelki – pijača: alkoholne (pivo, vino, likerji, ipd.) in brezalkoholne (kava, čaj, sokovi, mleko, ustekleničena voda, gazirane pijače, ipd.) pijače.

C) Potrošni izdelki – avtomobilizem in tehnika: motorna vozila, motorna kolesa, kolesa, bela tehnika (hladilniki, zamrzovalniki, kuhalne plošče, pečice, pomivalni, pralni in sušilni stroji, ipd.), elektronika (TV sprejemniki, predvajalniki, domači kino, kamere, fotoaparati in foto oprema, računalniške komponente, igralne konzole, računalniki, mobilne naprave, avtoakustika, klimatske naprave, ipd.).

D) Potrošni izdelki – drugo: farmacija (zdravila – OTC in zdravilni napitki), kozmetika (ličila, dišave, izdelki za telo, lase, ipd.), čistila (čistila za dom, pralni praški, mehčalci, ipd.), izdelki za osebno nego in toaletni pripomočki (šamponi, izdelki za ustno higieno, dezodoranti, izdelki za britje, toaletni papir, plenice, vložki, tamponi, ipd.), izdelki za hišne ljubljenčke, izdelki za dom in gospodinjstvo (gospodinjski pripomočki, pripomočki za vrtnarjenje), otroška oprema, prosti čas (igrače, vse za šport), moda (tekstil, obutev, nakit, ure, očala, dodatki), gorivo, motorna olja, pnevmatike, akumulatorji, mediji, založništvo, ipd.

E) Storitve – telekomunikacije in IT: ponudniki telefonije (fiksne, IP, mobilne …), kabelski ponudniki, programska oprema in aplikacije.

F) Storitve – trgovine: trgovine, trgovinske verige, hiper/supermarketi, spletne trgovine.

G) NOVO! Storitve – finance in zavarovalništvo: finančne (finančno načrtovanje, vzajemni skladi, krediti, varčevanje, ipd.) in zavarovalniške (zdravstvena, osebna, življenjska, avtomobilska, potovalna, poslovna zavarovanja) storitve.

H) Storitve – drugo: zdravstvene (vse vrste zdravstvenih in veterinarskih storitev), poslovne (svetovanje, računovodstvo, pravne storitve, kadrovanje, ipd.), računalniške, kulturno-umetniške (gledališča, muzeji, koncerti, festivali, ipd.), oglaševalske (kreativne, medijske, spletne, PR, ipd.), nepremičninske, transportne in logistične (hitra pošta, najem vozil, prevozne storitve: letalske, avtobusne, železniške, ipd.), gostinske, wellness, turistične storitve.

 

POSEBNE KATEGORIJE

I) Korporativni ugled in aktivacija sponzorstev: družbeno odgovorne akcije profitnih organizacij, trženje poslanstva, rekrutacijske akcije, soznamčenje ipd.

J) NOVO! Družbeno dobro: družbene komunikacijske akcije z jasnimi cilji družbene koristi, naročnik oziroma podpisnik akcije pa je neprofitna, nevladna ali vladna organizacija s področja družbenih iniciativ, dobrodelnosti, humanitarnosti in podobno ali akcije, ustvarjene za komercialni namen z noto družbene koristi, naročnik oziroma podpisnik akcije pa je komercialno podjetje oz. njegove blagovne znamke.

K) NOVO! Nizkoproračunske akcije: kategorija je namenjena akcijam, katerih skupni proračun ni presegal 50.000 EUR.

L) Medorganizacijski trgi (B2B): podjetja, ki s tržno-komunikacijsko akcijo ciljajo na druga podjetja, tudi akcije, ki so namenjene samostojnim podjetnikom (npr. akcije bank za poslovne račune, akcije telekomunikacijskih podjetij za poslovno javnost ipd.). V to kategorijo ne sodijo akcije, ki so namenjene končnim uporabnikom.

M) Inovacije in tehnologija: akcije, s katerimi se ustvari nov način doseganja ciljne skupine (nova in kreativna raba obstoječih medijskih kanalov, uvedba novih tehnologij, medijskih kanalov oziroma medijskih inovacij), akcije, ki temeljijo na odličnem vpogledu v težave znamke ali obnašanje ciljne skupine ter te težave rešujejo s pomočjo inovacij v tržnem komuniciranju.

N) Dolgoročna učinkovitost: kategorija je namenjena tržno-komunikacijskim akcijam za storitve/izdelke, ki izkazujejo dolgoročno učinkovitost v obdobju treh ali več let. Gre za dokazovanje dolgoročne uspešnosti in učinkovitosti komuniciranja, ki izhaja iz dobrega poznavanja trga, premišljeno postavljenih marketinških ciljev in strategije za doseganje teh ciljev ter vzpostavljenega sistema meril – ključnih kazalnikov uspešnosti, ki lahko to dolgoročno uspešnost in učinkovitost komuniciranja nedvomno dokazuje s številkami. Prijavitelj mora imeti na razpolago podatke, s katerimi dokazuje učinkovitost od vsaj 1. oktobra 2015 in za celotno razpisno obdobje. Prijavljena dolgoročna tržno-komunikacijska akcija, ki je sestavljena iz več zaporednih akcij, mora vsebovati dolgoročne skupne cilje (tako v strateškem kot tudi v kreativno izvedbenem smislu) in imeti vsaj en kontinuiran izvedbeni element (npr. slogan, glasba, prepoznaven komunikacijski ton …). Tovrstna akcija mora dokazovati uspešnost skozi čas.

Če niste prepričani, v katero kategorijo prijaviti akcijo, razmislite, ali jo lahko umestite v posamezno kategorijo glede na prevladujoče cilje.

Organizator si pridržuje pravico do prestavitve prijavljene akcije v drugo kategorijo, združitve ali razdružitve kategorij ali zavrnitve katere koli prijavljene akcije, če krši razpisna pravila.