Kategorije

 

IZDELČNE / STORITVENE KATEGORIJE

A) Potrošni izdelki – hrana: vse vrste hrane (tudi pakirana ali zamrznjena hrana, sladoled, sladice, prigrizki, hrana za hišne ljubljenčke, ipd.).

B) Potrošni izdelki – pijača: alkoholne (pivo, vino, likerji, ipd.) in brezalkoholne (kava, čaj, sokovi, mleko, ustekleničena voda, gazirane pijače, ipd.) pijače.

C) Potrošni izdelki – avtomobilizem in tehnika: motorna vozila, motorna kolesa, kolesa, bela tehnika (hladilniki, zamrzovalniki, kuhalne plošče, pečice, pomivalni, pralni in sušilni stroji, ipd.), elektronika (TV sprejemniki, predvajalniki, domači kino, kamere, fotoaparati in foto oprema, računalniške komponente, igralne konzole, računalniki, mobilne naprave, avtoakustika, klimatske naprave, ipd.).

D) Potrošni izdelki – drugo: farmacija (zdravila – OTC in zdravilni napitki), kozmetika (ličila, dišave, izdelki za telo, lase, ipd.), čistila (čistila za dom, pralni praški, mehčalci, ipd.), izdelki za osebno nego in toaletni pripomočki (šamponi, izdelki za ustno higieno, dezodoranti, izdelki za britje, toaletni papir, plenice, vložki, tamponi, ipd.), izdelki za hišne ljubljenčke, izdelki za dom in gospodinjstvo (gospodinjski pripomočki, pripomočki za vrtnarjenje), otroška oprema, prosti čas (igrače, vse za šport), moda (tekstil, obutev, nakit, ure, očala, dodatki), gorivo, motorna olja, pnevmatike, akumulatorji, mediji, založništvo, ipd.

E) Storitve – telekomunikacije in IT: ponudniki telefonije (fiksne, IP, mobilne …), kabelski ponudniki, programska oprema in aplikacije.

F) Storitve – trgovine: trgovine, trgovinske verige, hiper/supermarketi, spletne trgovine.

G) Storitve – drugo: finančne (finančno načrtovanje, vzajemni skladi, krediti, varčevanje, ipd.), zdravstvene (vse vrste zdravstvenih in veterinarskih storitev), poslovne (svetovanje, računovodstvo, pravne storitve, kadrovanje, ipd.), računalniške, kulturno-umetniške (gledališča, muzeji, koncerti, festivali, ipd.), oglaševalske (kreativne, medijske, spletne, PR, ipd.), zavarovalniške (zdravstvena, osebna, življenjska, avtomobilska, potovalna, poslovna zavarovanja), nepremičninske, transportne in logistične (hitra pošta, najem vozil, prevozne storitve: letalske, avtobusne, železniške, ipd.), gostinske, wellness, turistične storitve.

H) NOVOST! Javni sektor: kategorija je namenjena javnemu sektorju v širokem smislu (torej javna uprava, državna uprava, lokalna samouprava, javne gospodarske službe, javni holdingi, javna podjetja in zavodi, ipd.). V kategorijo ne sodijo akcije, katerih namen ni uresničevanje javnega interesa.

 

POSEBNE KATEGORIJE

I) Korporativni ugled in aktivacija sponzorstev: družbeno odgovorne akcije profitnih organizacij, trženje poslanstva, rekrutacijske akcije, soznamčenje ipd.

J) Družbeno dobro: klasične družbeno-odgovorne in dobrodelne akcije ter akcije ozaveščanja, kjer akcijo organizirajo neprofitne organizacije, profitne organizacije pa delujejo le kot podporniki. V kategorijo ne sodijo akcije profitnih organizacij, pri katerih so v ospredju poslovni cilji in pri katerih je družbeno dobro bolj orodje kot pa cilj sam po sebi (slednje akcije sodijo v kategorijo I) Korporativni ugled in aktivacija sponzorstev).

K) David vs. Goljat: kategorija je namenjena manjšim, novim ali nastajajočim blagovnim znamkam, ki napredujejo v primerjavi z velikimi, uveljavljenimi blagovnimi znamkami (speči velikani, ki so preveč zaverovani v ustaljene tržno-komunikacijske aktivnosti, ki jih izvajajo). Namenjena je podjetjem, ki so se preselila v novo izdelčno/storitveno področje z velikimi, dobro uveljavljenimi konkurenti. Prijava mora podrobno predstaviti strateški tržno-komunikacijski izziv, konkurenčno okolje in kako je njihovo poslovanje zaradi tržno-komunikacijske akcije uspelo kljub težavnosti izziva. V kategorijo ne sodijo akcije novih znamk, ki imajo za seboj know-how in finančne injekcije velikih podjetij in njihove uveljavljene distribucijske poti.

L) NOVOST! Medorganizacijski trgi (B2B): podjetja, ki s tržno-komunikacijsko akcijo ciljajo na druga podjetja, tudi akcije, ki so namenjene samostojnim podjetnikom (npr. akcije bank za poslovne račune, akcije telekomunikacijskih podjetij za poslovno javnost ipd.). V to kategorijo ne sodijo akcije, ki so namenjene končnim uporabnikom.

M) NOVOST! Inovacije, tehnologija in medijske ideje: kategorija je namenjena projektom (ne glede na izdelek/storitev), ki temeljijo na odličnem vpogledu v izzive znamke ali obnašanje ciljne skupine ter te izzive rešujejo s pomočjo inovacij, medijskih inovacij in uporabe novih tehnologij v tržnem komuniciranju. V kategorijo sodijo projekti znamk, ki znatno presegajo običajne okvire »old school« tržnega komuniciranja, ki so napredne, znajo izkoristiti tako družbene, okoljske, medijske kot tržno-komunikacijske trende. Ne gre torej samo za inovacije v tehničnem smislu, gre tudi za inovacije v celotnem pristopu k reševanju izzivov znamke.

N) Dolgoročna učinkovitost: kategorija je namenjena tržno-komunikacijskim akcijam za storitve/izdelke, ki izkazujejo dolgoročno učinkovitost v obdobju treh ali več let. Gre za dokazovanje dolgoročne uspešnosti in učinkovitosti komuniciranja, ki izhaja iz dobrega poznavanja trga, premišljeno postavljenih marketinških ciljev in strategije za doseganje teh ciljev ter vzpostavljenega sistema meril – ključnih kazalnikov uspešnosti, ki lahko to dolgoročno uspešnost in učinkovitost komuniciranja nedvomno dokazuje s številkami. Prijavitelj mora imeti na razpolago podatke, s katerimi dokazuje učinkovitost od vsaj 15. oktobra 2013 in za celotno razpisno obdobje. Prijavljena dolgoročna tržno-komunikacijska akcija, ki je sestavljena iz več zaporednih akcij, mora vsebovati dolgoročne skupne cilje (tako v strateškem kot tudi v kreativno izvedbenem smislu) in imeti vsaj en kontinuiran izvedbeni element (npr. slogan, glasba, prepoznaven komunikacijski ton …). Tovrstna akcija mora dokazovati uspešnost skozi čas.