Kar dve nagradi Effie® Europe 2019 v Slovenijo

16. oktober. 2019 / Aktualno

Na slavnostni prireditvi, ki je potekala 15. oktobra 2019 v La Madeleine v Bruslju, so bile podeljene nagrade Effie Europe 2019. McCann Worldgroup je osvojila naziv Effie Europe agencije leta, hkrati pa je prejela prestižno platinasto nagrado za izjemno kampanjo “Like Brands” 2011-2018, ki jo je pripravila za Aldi UK. V Sloveniji se po 5 letih ponovno veselimo kar dveh Effie Europe nagrad.

V FMCG kategoriji z najštevilčnejšo konkurenco glede na število finalistov je bronasto nagrado prejela akcija Laško Izziv, ki so jo za oglaševalca Pivovarna Laško Union zasnovali na agenciji Luna \TBWA. V posebni kategoriji Najboljše izmed najboljših (Best of the Best), v kateri so imeli privilegij tekmovati izključno nacionalni zlati nagrajenci iz vse Evrope, pa so bronasto nagrado Best of the Best – Positive Change prejele Lahkonočnice, ki so jo za oglaševalca A1 Slovenija zasnovali na agenciji Grey Ljubljana.

Dali Bungič, direktorica Luna \TBWA: “Mednarodne kampanje so tako v strateškem kot kreativnem smislu izjemen zalogaj za agencijo in naročnike, saj ima vsak trg svoje specifike. Ko to dejstvo postavimo še v perspektivo našega »disruption modela«, ki je hkrati tudi naša filozofija, iskanje učinkovitega skupnega imenovalca postane še toliko težje. Zato je ta prestižna evropska nagrada, ki velja za najbolj ugledno v naši panogi, izjemna potrditev tako naši filozofiji, strokovnosti kot odličnemu dolgoletnemu odnosu z naročnikom. Prepričani smo, da je prihodnost rasti slovenskih blagovnih znamk v regionalni in mednarodni širitvi in tu jim lahko Luna TBWA dokazano ponudi najučinkovitejšo podporo.” 

Špela Žorž, direktorica Grey Ljubljana: “Dobiti nagrado Euro Effie je velik dosežek. Dobiti nagrado Euro Effie v kategoriji “Best of the best”, torej v kategoriji, kjer se meriš z najboljšimi evropskimi komunikacijskimi presežki, pa je tako izjemno priznanje, da nam jemlje dih ravno takrat, ko bi najraje naglas kričali od veselja! Za nas je to češnja na torti, ki sliši na ime Lahkonočnice. In absolutno najvišje priznanje vsem, ki so v projektu sodelovali – vsem vpletenim agencijam in naročniku, ki je projekt pred tremi leti podprl, ga izvedel in ga še vedno aktivno podpira. Za nas je to še ena prestižna potrditev naše filozofije, v katero trdno verjamemo: kot posamezniki smo izjemni, ko združimo moči in partnersko sodelujemo, pa smo enostavno briljantni.”

Seznam vseh nagrajencev Effie Awards Europe 2019 si lahko ogledate tukaj, uradno sporočilo za medije pa tukaj.

Nagrade Effie Awards Europe so že 23 let zlati standard dokazano učinkovitih tržnih komunikacij, ki so potekale na vsaj dveh evropskih trgih. Letos so k obstoječim tekmovalnim kategorijam dodali dve novi kategoriji Marketinške in poslovne rešitve ter Najboljše izmed najboljših. Zmagovalce je izbrala mednarodna žirija visokih predstavnikov agencij in oglaševalcev, ki sta ji prvič sopredsedovala dva predsednika: Bastien Schupp, podpredsednik globalne strategije blagovne znamke in tržnega komuniciranja, Groupe Renault in Harjot Singh, strateški direktor, McCann Worldgroup. V žiriji je bilo tudi 8 slovenskih predstavnikov, kar je največ doslej. V prvostopenjski žiriji so o izboru finalistov soodločali Andrej Krajner (NLB), Mojca Avšič (ob imenovanju Telekom Slovenije, sedaj NLB), Peter Curk (Petrol) in Urška Tuškej Lovšin (FDV), v drugostopenjski žiriji sta o nagrajencih odločala tudi Viktorija Radojević Mavrič (Mercator) in Matjaž Butara (ob imenovanju Adriatic Slovenica, sedaj Big Bang), v žiriji kategorije, ki nagrajuje blagovne znamke in neprofitne organizacije, ki s trženjskim komuniciranjem spodbujajo večje okoljsko in družbeno dobro, je slovenske barve zastopal  Dino Zupančič (Agencija 101), v žiriji nove kategorije, ki je ocenjevala in nagradila najboljše marketinške in poslovne rešitve pa Ranko Jelača (Telekom Slovenije).

Effie Awards Europe je letno tekmovanje, ki nagrajuje tržno-komunikacijske aktivnosti, ki so se v preteklem letu izvajale na dveh ali več evropskih trgih, če akcija nedvoumno dokazuje, da sta bila izbor in uporaba tržnih komunikacij ključna za njen uspeh. Nagrada je torej simbol dokazane učinkovitosti ter priznanje partnerstvu med oglaševalcem in agencijo, ki snujeta tržno-komunikacijsko akcijo. Tekmovanje za nagrado Effie Europe organizira Evropsko združenje komunikacijskih agencij (EACA) ob podpori družb: Facebook, Google, the European Interactive Digital Advertising Alliance (EDAA), The European Publishers’ Council, WARC, Adforum.com, Procter & Gamble, Nielsen, creativebrief & Viva Xpress Logistics.