[Intervju] Preko zadovoljnih strank ustvarjamo pozitivne rezultate za naše lastnike

1. oktober. 2018 / Aktualno

O Effie ter uspešnem in učinkovitem marketingu smo povprašali Matjaža Butaro, direktorja marketinga na Adriatic Slovenici.

Matjaž ButaraKaj vam pomeni Effie?
Effie pomeni standard, ki ga ne zasleduje samo marketing, vendar čisto vse ekipe znotraj podjetja. Ne glede na kaj, vsi smo tukaj z enim razlogom, in ta razlog je, da preko zadovoljnih strank ustvarjamo pozitivne rezultate za naše lastnike.

Zakaj bi drugim priporočili, da se prijavijo na Effie?
Če Effie vzamemo kot nek standard, pomeni, da procese znotraj podjetja in miselnost ekip prilagodimo temu in vsi vedno vemo, katere cilje zasledujemo, kako jih potem merimo ter optimiziramo. Mislim, da je to nekaj, kar si vsak lastnik podjetja želi in že zaradi tega je pomembno, da so tudi take nagrade, kakor je Effie, saj spodbuja deljenje dobrih praks in skrbi za izobraževanje stroke.

Kaj je za vas uspešen in učinkovit marketing?
Uspešen in učinkovit marketing je orodje, ki pomaga ostalim timom znotraj podjetja, da izkoristijo svoj največji potencial (npr. razvoj, prodaja, kadrovska) obenem pa tudi samostojno izvaja redne aktivnosti. Na drugi strani pa upošteva vse potrebe, ki jih imajo naše stranke in jih na koncu skozi neko komuniciranje in tudi izkušnje produkta dobi.

 

Adriatic Slovenica je partner Effie Slovenija 2018