Imenovano vodstvo jubilejne izvedbe Effie® Slovenija 2020

18. junij. 2019 / Aktualno

Pričenja se deseta izvedba Effie Slovenija 2020, nagrade za tržno-komunikacijsko učinkovitost, ki jo bosta vodila predsednica Vesna Marđonović, samostojna svetovalka za področje marketing & mediji, in strokovni direktor Mitja Tuškej, strateg in partner, Skupina Formitas. Novo vodstvo so bo kmalu sestalo na konstitutivni seji, kjer bo začrtalo smernice strokovno-izobraževalnih dogodkov in tekme za deseto izvedbo nagrad Effie Slovenija, ki jih po licenčni pogodbi z Effie Worldwide Inc. vsako drugo leto podeljuje Slovenska oglaševalska zbornica.

»Na področju marketinga je veliko festivalov in nagrad. Meni najljubša je prav Effie, saj nagrajuje v praksi dokazano učinkovitost. S tem spodbuja razvijanje raziskav, sprotnega merjenja rezultatov ter transparentnega sodelovanja vseh deležnikov znotraj podjetja oglaševalca, kakor tudi partnerskih agencij. Biti del ekipe, ki bo v naslednjih dveh letih odgovorna za vodenje Effie Slovenija 2020, mi je zato v veliko veselje. Tekma in izobraževalni dogodki bosta dva stebra Effie 2020, ki bosta vsak na svoj način pozitivno vplivala na nadaljnji razvoj strokovnosti in odličnosti marketinške stroke v Sloveniji,« je ob imenovanju povedala Vesna Marđonović.

Effie Slovenija je v svoji predhodni izvedbi poskrbela za kar nekaj sprememb in tudi presežkov.  Vsebinsko se je vrnila k izvorni poziciji nagrad Effie (nagrade za ideje, ki delujejo), spremenila koncept dogodkov, vpletla večji krog javnosti  ter vrnila Zaključno prireditev kot samostojen dogodek  nazaj v Ljubljano, kar je bilo v strokovni javnosti izjemno pozitivno sprejeto. Ponosni smo, da je Effie še vedno najbolj zaželena in najbolj ugledna nagrada s področja merljivih in dokazljivih učinkov tržnega komuniciranja ter strokovno-poslovna institucija z največjim referenčnim pomenom za slovensko marketinško stroko (vir: Mediana, 2019).

Mitja Tuškej ob tem dodaja:  »Menim, da je bil ključen nastavek za novo obdobje Effie-ja v Sloveniji dan na zaključni prireditvi zadnjega Effie-ja. Premik iz učinkovitosti k uspešnosti je ključen in bistven. Glede na to v kakšnem okolju krmarimo tržne znamke, sem prepričan, da nikoli doslej ni bilo tako pomembno in nujno, da znamke dolgoročno tečejo za svojo močno osredotočeno zgodbo skupaj s svojimi ključnimi k znamki zavezanimi porabniki. Nikoli doslej ni bilo tako ključno, da se upravljavci znamk pri pripravi komunikacijskih strategij in konceptov poglabljajo v podatke, predvsem v tiste, ki znajo opredeliti, kaj znamka na trgu realno pomeni njeni(m) ciljni(m) skupini(am). In Effie je predvsem in ravno to. Če se malce pošalim, potem bi za sebe dejal, da sem bil narejen, da sledim tržno-komunikacijski uspešnosti. Meni uspešnost – pri tem imam vedno v mislih dolgoročno uspešnost komunikacij – pomeni iniciacijo pri razmišljanju in stalno preverjanje tega, kako je preplet tržnih komunikacij spremenil pozicijo znamke na trgu. In vsako preverjanje in ugotavljanje uspešnosti komunikacij je samo ponovno vračanje na začetek, na upoštevanje doseženih sprememb pri snovanju novih tržno komunikacijskih aktivnosti znamke.«

VESNA MARĐONOVIĆ, samostojna svetovalka za področje marketing & mediji, predsednica Effie Slovenija 2020

Vesna se je po petih letih življenja in dela na Poljskem, vrnila v Slovenijo. Vesna je iz Varšave vodila medijske aktivnosti podjetja GlaxoSmithKline za področje 30 držav Vzhodne in Centralne Evrope. Kot član uprave za področje Vzhodne in Centralne Evrope je bila Vesna tudi soodgovorna za vzpostavljanje kulture raznolikosti in vključevanja (Diversity and inclusion), mentorirala sodelavce ter vodila globalni proces medijskega izobraževanja znotraj za medijske ekipe in ostale deležnike, marketing, finance, procurment in management. To delo je opravljala od leta 2010, prva leta iz Ljubljane, v marketing in management pa je vpeta od leta 1994, ko je kot Country Manager vodila podjetje in s tem lansiranje blagovne znamke žvečilnih gumijev Stimorol na področju Slovenije in bivše Jugoslavije. Od takrat naprej je marketing njena strast. Novi začetki so ji izziv, in tako je kot marketing direktorica za Adriatic in Balkan lansirala blagovne znamke ustne higiene Aquafresh, Sensodyne, Corega in Paradontax ter jih pripeljala do pozicije vodilnih blagovnih znamk v svojih kategorijah na vseh trgih; ustanovila in vodila razvoj medijskih agencij Omnicom Media Group, OMD in PHD v Sloveniji in trgih bivše Jugoslavije ter Albanije; nato pa se je v svojem podjetju lotila coachinga. Pridobila je London Academy of Executive Coaching licenco  in pokrivala predvsem področja managementa, marketinga in medijev. Vesna se je že lotila naslednjega projekta, skupaj s slovenskim partnerjem, ki ima na Poljskem tovarno kisa, gorčice in kečapa. Skupaj sta se lotila distribucijskega posla in bosta na poljski trg lansirala proizvode iz področja Adriatika. Kot prvo sta jeseni začela lansiranje paštete številka 1 v Evropi, Argete.

Vesna Marđonović Effie dobro pozna, saj je bila kot strokovna direktorica vpeta v izvedbo Effie Slovenija 2008, kot članica SOO pa tudi pri Effie Slovenija 2006. Sicer se je v zadnjih desetih letih marsikaj spremenilo, Zlasti z organizacijskega vidika, a vrednote Effie ostajajo nespremenjene.

MITJA TUŠKEJ, strateg in partner, Skupina Formitas, strokovni direktor Effie Slovenija 2020

Mitja je predan stroki, podatkom, analizam in pravi osredotočenosti na strategije znamk, ki delujejo na dolgoročni uspešnosti (in učinkovitosti).  Mitja sodi med tiste agencijske stratege  v Sloveniji, ki so mu ta izhodišča ključna osnova pri vsakdanjem delu – pripravi strategij tržnih znamk. Je tudi priznan strateg tržnih znamk v regiji, svoje znanje deli kot vodja in predavatelj na regionalni DM Akademiji in na SOZ Akademiji ter je eden redkih agencijskih strokovnjakov, ki svoje znanje zapisuje in objavlja. Mitja Tuškej je avtor marketinške knjige leta 2015 (Brez frendov ni brendov) in avtor novega dela, ki je izšlo v marcu 2019 (Hokus pokus: Fokus).

Poleg tega se Mitja lahko pohvali s srebrnim Effiejem v prvi izvedbi nagrad Effie v Sloveniji (dolgoročna učinkovitost za Citroen Slovenija) ter zlatim Effiejem za akcijo / projekt Štartaj, Slovenija! v izvedbi Effie 2018. Ima tudi domače in mednarodne izkušnje z žiriranjem Effie prijav (član 1. stopenjske žirije Effie Slovenija 2012 ter član 1. stopenjske žirije Euro Effie 2012).