Effie Worldwide razglasil najučinkovitejše v letu 2015

4. april. 2016 / Novice

Najučinkovitejši oglaševalec, kot tudi blagovna znamka, na globalni ravni je Coca-Cola. Tudi letos je najučinkovitejši holding WPP, najučinkovitejša agencijska mreža pa BBDO z najučinkovitejšo agencijo Sancho BBDO v Bogoti. Najučinkovitejša neodvisna agencija je kijevska Banda Agency.

Na evropski ravni je najučinkovitejši oglaševalec Unilever, najučinkovitejša blagovna znamka paCoca-Cola. Najučinkovitejši holding je WPP, najučinkovitejša agencijska mreža pa McCann Worldgroup. Najučinkovitejša agencija je Adler, Chomsky & Warshavsky Grey iz Tel Aviva, najučinkovitejša neodvisna agencija je kijevska Banda Agency.

Globalno je Effie Effectiveness Index za leto 2015 sestavljen iz 3136 finalistov in Effie nagrajencev, sodelujočih na programih, ki so potekali med januarjem in decembrom 2014. Indeks je sestavljen iz točk finalistov in nagrajencev Effie (platinasti Effie oglaševalcu in primarnima agencijama prinese 12 točk, zlati 8, srebrni 6, bronasti 4, med finaliste uvrščena akcija pa 2 točki; sodelujoče agencije pa prejmejo polovico navedenih točk). Da bodo uspehi preglednejši, je pri seštevanju točk namesto obdobja od junija do junija letos prvič upoštevano obdobje koledarskega leta. 

»Effie Index, ki ga Effie Worldwide pripravi vsako leto, prepoznava izjemne ideje, ki so ustvarile rezultate in s tem pustile pečat podjetjem po vsem svetu. Indeks izpostavlja neverjetne ideje, ki so delovale po vsem svetu: od lokalnih do mednarodnih kampanj, od mednarodnih do neodvisnih blagovnih znamk. Letošnja lestvica je postavila merila industrije še višje ter dokazala, da k uspešnim tržnim pobudam vodi le kreativnost, ki temelji na premišljeni strategiji.« 
Carolyn Everson, predsednica odbora direktorjev Effie Worldwide in podpredsednica Global Marketing Solutions, Facebook.

Več na spletni strani Effie Effectiveness Index.