Effie Slovenija

Effie, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost, zaseda osrednje mesto pri širjenju znanja in spodbujanju uspešnosti in učinkovitosti v tržnem komuniciranju. Slovenska oglaševalska zbornica (SOZ) razpisuje nagrado Effie Slovenija že devetič.

Effie prepoznava in nagrajuje najpomembnejše dosežke v  tržnem komuniciranju: Effie nagrajuje ideje, ki delujejo. Effie prepoznava katerekoli oblike tržnega komuniciranja, ki prispevajo k uspehu blagovne znamke. Za nagrado Effie se lahko poteguje vsaka ideja, ne glede na uporabljeno tržno-komunikacijsko orodje ali njihovo kombinacijo, pod pogojem, da so rezultati dokazani.

Effie je registrirana blagovna znamka v lasti Effie Worldwide, Inc. Nagrade Effie je leta 1968 prvič podelilo Ameriško združenje za marketing (American Marketing Association oziroma krajše AMA) New York Chapter, Inc., trenutno pa se izvaja v mednarodni mreži s kar 51 programi (46 nacionalnih programov, 4 regionalni programi in 1 globalni program). V Sloveniji se na vsaki dve leti podeljuje od leta 2002.

Effie je prizorišče za komunikacijsko uspešnost in učinkovitost, neodvisno potrjeno s strani strokovne javnosti. V marketinški stroki želi spodbuditi strokovnost, odličnost in učinkovitost pri uporabi tržno-komunikacijskih virov za doseganje in preseganje komunikacijskih, marketinških in poslovnih ciljev ter uveljaviti komunikacijsko stroko kot dokazljivo učinkovit element marketinškega spleta. Oglaševalcem in agencijam zagotavlja večjo kredibilnost v poslovnem okolju in potrditev lastnega znanja in dela. Filozofija Effie pa ni samo poiskati in nagraditi najboljše tržno-komunikacijske akcije, ampak tudi povezovati stroko ter usmerjati učinkovitost s strokovno-izobraževalnimi dogodki in izmenjavo dobrih praks. Knjižnica primerov slovenske tržno-komunikacijske učinkovitosti, za katero skrbi SOZ, je postala nepogrešljiv in referenčen vir znanj in spoznanj s področja komuniciranja in trženja.